קהילה - היצירות של שימשיה999
שימשיה999
229
329

שבוע המעשים הטובים #6 19/03/2021

היי אלופים,
אז אני חושבת שהיצירה שהעלתי אתמול לא עלתה אז ביום ראשון כל היצירות שהועלו בסופ"ש אמורות לעלות אז אני אראה ואם לא הועלה אני יעלה שוב ❤️

אז היום בואו נדבר על מחזור!!!

__________________
למה חשוב למחזר???
__________________

לדוגמא קרטון אם לא נמחזר אותו כלומר נשתמש בו שוב בעצם לוקחים את הקרטון שבו הגיע החבילה שהזמנתם מהאינטרנט לדוגמא שמים אותו במחזור קרטון ואז הוא חוזר קרטון חדש ונקי. אז הקרטון יצטבר ויזהם את הסביבה והסביבה היא הבית שלנו אנחנו בעצם הורסים לעצמנו את החיים.

_______________________________
מה אפשר לעשות כדי לעזור לסביבה???
_______________________________

חומרים רבים אי אפשר למחזר אז מייצרים אותם ומנסים למצוא פתרונות כדי שלא יזהמו את הסביבה לדוגמא קשים, הידעתם? קשים לא ניתנים למחזור וברוב בתי הקפה והמסעדות בעולם משתמשים הקשים שלא מתכלים (שאי אפשר למחזר) וכל הפלסטיק הזה מצטבר פוגע בסביבה אז המציאו פיתרון!! במקום קשים פלסטיק משתמשים בקשי נייר שאחר כך ממוחזרים וכך שומרים על הסביבה!!!

___________________________
כמה דברים אפשר למחזר???????
___________________________

בגדים! תתרמו את הבגדים לעמותות שונות גם בגדים קרועים עם כתמים שלא יורדים. העמותות לוקחות את הבגדים וממחזרות אותן ויש בעולם ציפות לכריות שעשויות מבגדים ממוחזרים של אנשים. בגדים במצב טוב תרמו לעמותות שנותנת את הבגדים האלה לאנשים עם בעיות כספיות שלא יכולים לקנות להם ולילדים בגדים חדשים.

אריזות, קרטון, נייר, בקבוקים את זה כולם כבר יודעים!!! אריזות לפח הכתום, נייר וקרטון לכחול, לירוק זבל רגיל, לסגול זכוכיות ובקבוקים למיחזורית.

אפשר למחזר גם מוצרי חשמל ומתכת ישנים חפשו באינטרנט מקומות שבהם אוספים מתכות ישנות וממחזרים אותן בסוף גם סוללות נחשבות מתכת ואלקטרוניקה בחלק מהמקומות עם לא אז בפח מיוחד לסוללות (אני לא מדברת על סוללות נטענות).

את המחברות והחוברות שולחים למיחזורית נייר הכחולה, אני בסוף השנה שלא צריכה את המחברות אני שמה אותן במחזורית. ספרי קריאה תורמים לספריה או גן ילדים וכך גם משחקי קופסא.
כל מה שאתם יכולים תמחזרו ותתנו מכל הלבבבב הבגד הקרוע שלכם, הספר הישן שמשעמם אתכם בשביל אדם אחר הוא אוצר!!! הבגד הוא כרית נעימה למישהו והספר נמצא אצל אדם שקורא ומתעניין בו או שהספר פריט כלשהו של מישהו.

זהו אלופים, תמחזרו ותתרמו מכל הלבבבב!!!!
אוהבת המון המון המון המון המון המון,
שימשיה999❤️❤️

מוקדש ל ממחזרים_ותורמים_מכל_ה-❤️
2
1
68


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
02/05/2021   20:13 אנהשיר444  1
ואו מהמםםםםם
הראתי למורה שלי לאיכות הסביבה (כן כן יש לנו מקצוע כזה) והיא התלהבה ממשש