קהילה - היצירות של שימשיה999
שימשיה999
229
329

שבוע המעשים הטובים #5 20/03/2021

היי אלופים,
היום הייתי ממש עמוסה עכשיו השעה אחת עשרה ומשהו בלילה עכשיו אני מתחילה לכתוב.

הנושא שבחרתי להיום הוא שונות להיות שונה זה כל כך הרבה אני החלטתי להתמקד בשונות בחברה.

אם בלי כוונה אני פוגעת באחד מכם אז אני לא התכוונתי לפגוע.

אז החברה היא קבוצה שמורכבת מהמון אנשים שונים ואם אף אחד לא היה שונה ומיוחד העולם הזה לא יכל להתקיים לדוגמא: עם כולם היו דומים אז כולם היו עוסקים באותם דברים אז בוא נגיד שכולם היו תופרים אז מי היה בונה בתים?? מי היה מגדל ירקות ומייצר אוכל?? העולם לא יכול להתקיים בלי שונות. אני חושבת ומאמינה שלהיות שונה זה להיות מיוחד וזה בהתחלה קשה להבין גם אני עוד לא מבינה את זה ממש ותכף אני אספר לכם איך אני שונה וזה משפיע על החברה וגם כל אחד מכם.

רוב תהליך השונות וקבלת האחר, השונה וכו' מתחיל בבית הספר. כבר בכיתה א' מחליטים מי מקובל ומי לא, אני לא הייתי תלמידה מקובלת אז זה אומר שהייתי צריכה לעבור את כיתות א' - ב' לבד?? בלי אף חבר/ה?? בשבועות הראשונים היה בסדר וכיף למדנו להכיר אחד את השני ובערך אחרי חודש מתוך כיתה א' התחילו לשנוא אותי שאלתי למה ואמרו לי שאני לא יודעת לדבר... עד היום אין לי מושג למה מגיע לי את זה... היה ילד שאהב להציק לי כל בוקר ולפעמים הוא לקח לי את הקלמר שלא שמתי לב ולקח לי זמן להשיג אות החפצים שלי בחזרה. אמא שלי פנתה למורה והיא לא עשתה כלום... אני כועסת על המורה שאף אחד לא התייחס לזה ושהייתי כ- שנה וחצי לבד, בכיתה ב' הראש שלי חלם בהקיץ על לחזור הביתה כל מה שרציתי היה שיגיע הצלצול האחרון ואמא תחכה לי בשער תיתן לי חיבוק ותיקח אותי מהמקום הזה. בכיתה ג' החליפו מחנכת ואז המצב התחיל להשתפר התחלתי לקבל תחביבים ולגלות מה אני אוהבת ומה אני צריכה כדי לשרוד את הימים הקשים. ככה עברו כמה שנים והגענו להיום, מה השתנה? חברות אפילו לא רבע כיתה חברים וחברות שלי יש לי כ- 4 וזה מספיק לי ויש כאלה שאני מדברת איתן כל יום ויש מישהי בשבילי היא מיוחדת אני מרגישה איתה מבחינה לימודית וחברתית דומה הקשר שלנו התחזק לפני כחודשיים שהמורה צירפה אותנו לחדר בזום לעשות משימה...

__________________________
קבלת השונה זה ממש חשוב!!!!!!!!
__________________________

אדם שבעצמו לא עבר תקופה של לפחות חצי שנה קשה מבחינה חברתית אף פעם לא יבין איך זה מרגיש...
הכי חשוב זה האופי ולא היופי שתדעו שאני הילדה הכי רזה בכיתה ולא כי אני לא אוכלת זו אני וזה הגוף שאיתו נולדתי, אני נמוכה ב- 10 סנטימטרים מילד ממוצע בגילי, תמיד אומרים לי שאני נראת 3 שנים פחות ממה שאני היו פעמים שהלכתי ברחוב ושאלו אותי איפה אמא ילדה קטנה? ואני מתה מעצבים! סבתא שלי אומרת שאולי עכשיו שרוצים לעצבן אותי מתייחסים אליי כמו לתינוקת ושאני אגדל אני אראה יותר צעירה והיא אומרת שזה הגנים שלה (סבתא שלי נראת 5 שנים פחות מהרגיל שלה) איזו סבתא יש לי שיהיו לה חיים ארוכים אמן ❤️ ואני חלשה וגרועה בספורט אבל בלימודים אני נחשבת מצטיינת ונמצאת בכמה תוכניות העשרה. אחד התחביבים שלי הוא לקרוא דברים מעניינים אני הרבה פעמים סוללת את דרך העתיד שלי אני לומדת פה ושם חומר של כיתות יותר גבוהות ממני אז אני אהיה מוכנה!

אני מרגישה שיביאו אותי למקום חדש יהיה לי קשה להתחבר לאחרים... ואני בטוחה שהמון כמוני.


הסיכום: תמיד קל לשפוט אנשים על פי היופי שלהם אהה ולכל הצופים שלי אתם יודעים שאני אשכנזיה?? זה מפריע לכם??? יש כאלה השופטים על פי עדה וכאלה אתם יודעים מה אומרים על העדה שלי?? דברים לא יפים מאוד פוגעים. עדה, יופי וכאלה הם רק חלק קטן ממי שאנחנו ואני יכולה לומר לכם שאני מיוחדת הרבה אומרים לי שאני מוזרה ולא דומה לאף אחד מהכיתה שלי ואני בלב אומרת להם שלא יצא מהם כלום הם 90% יופי 10% אנשים טובים. להיות מוזר ולהיות שונה זה להיות מיוחד כמו שאמרתי קודם אם כולם היו דומים לא הינו חיים!! זוהי השונות בחברה.

אם מתנהגים אליכם בצורה פוגעת ולא מכבדת פנו להורים ולמורה להתייעץ מה לעשות כל מי שמתנהג לא יפה לא יצא ממנו כלום הזמן יעשה את שלו את זה אני יכולה להבטיח! אם מתנהגים אליכם בצורה לא מכבדת כי אתם שונים אז על תתנו להם להוריד לכם את הביטחון וכל מי שעובר חרם אתם מקבלים ממני כוכב זהב!!! איך אתם שורדים את זה כל כך הרבה זמן אנשים כאלה שעברו את זה ושעוברים את זה עכשיו הם מבחינתי מודל הערכה איך שהם עוברים את זה!!!

אני אוהבת אותכם אלופים שלי, שוב תודה על כל התמיכה מאז שהגעתי ל- 200 עוקבים עוד לא עברו 100 ימים ואנחנו עוד רגע ב- 300 (כן אני סופרת),
אוהבת המון המון המון,
שימשיה999 ❤️

מוקדש להיות_שונה/מוזר_זהלהיותמיוחד!!!!
4
3
87


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/03/2021   20:30 אביושה18  3
יצירה ממש יפה:)
והמסר, עוד יותר!!
כל הכבודד
20/03/2021   19:25 קטרה920  2
O M G!, הסיפור שסיפרת על העבר שלך הוא ממש דומה לשלי! אני אספר את שלי אבל בקצרה. בכיתה א' לא היו לי חברים, אני רזה נמוכה, אני לא טובה בספורט אבל בחשבון, עברית, גאומטריה, וכ"ו אני ממש טובה. אני צריכה ללכת לאכול ארוחת ערב, ביי!
20/03/2021   19:02 הילולה3321  1
יצירה ממש אבל ממש חשובה!
מסר חשוב ביותר!
כל הכבוד:)