קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

אירוע 3 – יום המאבק הבינלאומי בגזענות (21/3) 21/03/2021

"שלום לכל המיקמקים באשר הם. יום המאבק הבינלאומי בגזענות הוא יום העוסק בסובלנות, קבלת האחר, כבוד הדדי, שפה מכבדת ונכונה ושוויון. כיבוד הערכים האלה היא באחריות כולנו" (גם באופן חוץ משחקי).

ניתן למצוא קישורים לשיעורים של טקסים ואירועים שונים באתר של מיקמקי העיר.

ישנם כמה מאפיינים שונים בין מיקמק למיקמק, ההופכים אותנו לשונים זה מזה. ביום זה, אנחנו נאבקים יחד שלא לתת למאפיינים שהופכים אותנו למי שאנחנו להרחיק בינינו. בשביל זה, עלינו ללמוד מעט על מהם אותם המאפיינים שגורמים למיקמקים להרחיק מהם מיקמקים אחרים ולוודא שלא נעשה אותו הדבר.

רשימת מאפיינים המשתנים בין מיקמק למיקמק:

*מאפיינים חיצוניים (צבע גופו, הפריטים שלו וכדומה)
*מאפיינים פנימיים (תחביבים, שאיפות, חלומות)
*התנהגות חברתית (שפת דיבור, דרך התבטאות, סלנגים)
*מגוריו האישיים (סוג בית, רהיטים, סגנון ריהוט)
*הסביבה החברתית שלו (המיקמקים שהוא מבלה איתם)
*אמונות (מאמונה שהשמש זורחת בבוקר ועד לדת רשמית)
*הגדרה מינית (זכר / נקבה / אחר, סטרייט / גיי / בי)

אפילו שם הדמות שלכם עלול לגרום לכך שיתנהגו אליכם בצורה לא הולמת. מיקמקים (בהקבלה לבני אדם) נוטים לצחוק (לול / חחח / חיחי וכדומה) מדברים שאינם יודעים כיצד להגיב להם. הם לא תמיד עושים זאת בכוונה רעה. לעיתים קרובות זה בא מתוך מבוכה. מיקמקים שרוצים להיות מקובלים, יכולים לקחת את זה לכיוון קיצוני ולהפוך את זה מצחוק של מבוכה ללצחוק על מיקמק אחר, רק כדי להרגיש בעליונות או בשביל להיות חלק מהחברה מסביבם, כי זה מה שהם מאמינים שיהפוך אותם להיות חלק.

שיעור זה נועד בשביל להזכיר לכם לכבד את השונים מכם ולקבל אותם כמו שהם. תוכן יצירה זה נועד להזכיר לכם לבחור לקבל את האחר גם בתור בני-אדם (באופן חוץ משחקי) וגם בתור מיקמקים. שימו לב שניתן לשחק גזענות תוך משחקית כלפי דמות שהשחקן שלה הסכים לשחק זאת מולכם.

חשוב לדעת - המיקטוק נועד לתיאום בין השחקנים לגבי המשחק בין הדמויות (אוף-פליי / off play). ניתן לכתוב במיקטוק גם בתור הדמויות, אבל חשוב לזכור שאם שחקן של דמות ששיחקתם מולה גזענות מבקש מכם להפסיק עם זה במיקטוק, עליכם להפסיק עם היחס הלא נחמד כלפיו. כלל זה חשוב במיוחד להגנה.

שימו לב – אם הסביבה שלכם לא יודעת שאתם משחקים גזענות כחלק ממשחק תפקידים, כלומר בתוך הדמויות, עלולים לדווח עליכם לצוות מיקמק ושתורחקו ל-24 שעות מהאתר. לכן, מומלץ לוודא שהסביבה יודעת שזה רק בתוך המשחק. אם מישהו מבחוץ פונה אליכם, תעצרו רגע. אם גם הצד שמתנהגים אליו בגזענות (באופן תוך משחקי) עוצר כדי להסביר שזה רק בתוך הדמויות, יהיו פחות סיכויים לדיווח מיותר.

משימת זכות חד-פעמית:
משימת זכות זו היא מטלת כתיבה. עליכם לכתוב ציטוט העוסק בדיבר התשיעי מתוך עשרת הדברות של המיקמקים (שוויון). תקבלו עד 100 נקודות על תגובתכם. שגיאות יורידו מהניקוד ביחס לכמות המילים.

מזכירה שזה הקישור (לדף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול) שאליו שולחים מטלות כתיבה.

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, מינימיקים, חומפים, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), עבודות שונות במיקמק סיטי, המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, הדרדסים (יעלה לקראת יום השואה) ועוד.

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, מותקיש1223, איתי3178, הילולי77, מיקה1497, עידוכהן19
11
1
121


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/04/2021   12:46 גלידה4188  1
שמחתי לעזור לך למצוא אירוע, אני תמיד יכולה לעזור עוד!!