קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 45 – התיירים (מסלול לימוד חדש) 21/03/2021

שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על מסלול ששמו פציק פתח עם נקודות שצבר כשלמד בבית-היתומים מיקסקול" (תמורת 4 נקודות מסלול).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

שם מסלול הלימוד: התיירים

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
התיירים אוהבים לטייל ולבקר באזורים שונים. השאפתנות שלהם יכולה להביא אותם למקומות מיוחדים שאף מיקמק עדיין לא ראה מעולם. הם אוהבים לשתף את הגילויים שלהם עם חבריהם במיקמק סיטי.

משימה מס' 1 של התיירים:
בקרו באזורים השונים שאליהם ניתן להגיע בכדור פורח ו/או רכבת ו/או הקסם של השדרוג "בחזרה לעבר" ו/או כל שדרוג אחר המאפשר לכם להגיע באמצעות קסם לאזור תיירותי כלשהו (שאושר ע"י מילי מילאני). הצטלמו ביעד התיירותי שבו אתם נמצאים עם חברים חדשים, שאינם רשומים לבית-היתומים מיקסקול ואין להם דמויות. את התמונות תעלו לקהילה, בתוספת שמות המשתמשים שהצטלמתם איתם בתוכן היצירה ובהקדשות, בכדי שיראו את היצירה שלכם. ציינו בתוכן היצירה שאתם תלמידים בבית-היתומים מיקסקול. ניתן להשלים את משימת זכות זו גם בביקור באזורים שאליהם מגיעים עם הקסמים של השדרוגים, גם אם הגעתם לשם בעזרת משתמש אחר. במקרה זה, ציינו את שם המשתמש שעזר לכם.

משימה מס' 2 של התיירים:
הכינו יצירה. בחרו מקום באחד המחוזות שבמיקפולקו (מחוז הקיץ / סתיו / חורף / אביב). בתוכן היצירה, ספרו על האזור שהמצאתם, כאילו אתם מדריכי תיירות של אותו האזור. ייתכן והמקום שהמצאתם יופיע בשיעור עתידי, כאזור רשמי שניתן לבקר בו בעלילותיהם של מיקמקי העיר.

חובה להקדיש את משימות המסלול שהשלמתם למנהלת בית-היתומים מיקסקול (במשתמשת: mili11).

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, מינימיקים, חומפים, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), עבודות שונות במיקמק סיטי, המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, הדרדסים (יעלה לקראת יום השואה) ועוד.

מוקדש ל שמופציק, הלא-הוא-שמו-פציק, מייסד-התיירים
7
100


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה