קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 46 – אגודת היעדים (מסלול לימוד חדש) 21/03/2021

שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על מסלול ששמו פציק פתח עם נקודות שצבר כשלמד בבית-היתומים מיקסקול" (תמורת 4 נקודות מסלול).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

שם מסלול הלימוד: אגודת היעדים

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
אגודת היעדים דוגלת בלהציב יעדים ולעמוד בהם. הם לומדים לגבי עצמם מהם היעדים שהם יכולים להגיע אליהם עם היכולות הנוכחיות שלהם, וכיצד להרחיב את היכולות שלהם. מסלול זה מיועד לשאפתנים מכם, המעוניינים לראות כמה רחוק הם יכולים להגיע, ואיך לצמוח עוד יותר משם.

משימה מס' 1 של אגודת היעדים:
כתבו בתוכן יצירה שלכם יעד שאתם מציבים לעצמכם, כגון כמות עוקבים מסוימת, כמות לייקים מסוימת ו/או כמות תגובות מסוימת ליצירה מסוימת, להגיע לתמונת היום וכדומה. במידה והגעתם ליעד שהצבתם לעצמיכם, עליכם להעלות יצירה חדשה. בתוכן היצירה, שימו קישור ליצירה שבה הצבתם את היעד שבו עמדתם. הוסיפו קישור נוסף שיראה שעמדתם ביעד. במידה והיעד שלכם היה תמונת היום, שימו קישור ליצירה שהפכה להיות תמונת היום. במידה וזכיתם במיקשימה החודשית, הוסיפו קישור לבלוג מה חדש שבו מופיעים הזוכים של אותה המיקשימה החודשית. תקבלו נקודת מסלול על הגעה ליעד שהוצב מראש. במידה והיעד היה לטובת קהילה אחרת (כמות לייקים מסוימת ליצירה של חבר/ה), תקבלו נקודת חיבה בנוסף לנקודת המסלול. יעדים שיראו למנהלת בית-היתומים מיקסקול בתור פשוטים מדי (לייק אחד) לא יוסיפו נקודות מסלול לתלמידים שהציבו אותם. מומלץ להגדיל את האתגר של היעדים בהדרגה. היעדים יכולים להיות גם יעדים במיקמק סיטי, כמו לארגן מפגש בשעה מסוימת ולהגיע, רכבת מיקמקים עם כמות מיקמקים מסוימת לפחות, להגיע למפגש של חברים וכדומה.

משימה מס' 2 של אגודת היעדים:
עזרו לאחרים להגיע ליעדים שהם מציבים לעצמם. שתפו ביצירה שלכם על יעד שהחברים שלכם הציבו לעצמם (דוגמאות ליעדים בהסבר על משימה מס' 1 של אגודת היעדים). אם היעד הוא לייקים, הזמינו את המיקמקים הרואים את היצירה שלכם להיכנס ליצירה של החבר/ה שביקש/ה עזרה ולעשות לייק. תקבלו נקודת מסלול על בקשת עזרה מהקוראים של היצירה שלכם והוספת הקישור ליצירה של החבר/ה שלכם.

חובה להקדיש את משימות המסלול שהשלמתם למנהלת בית-היתומים מיקסקול (במשתמשת: mili11).

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, מינימיקים, חומפים, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), עבודות שונות במיקמק סיטי, המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, הדרדסים (יעלה לקראת יום השואה) ועוד.

מוקדש ל שמופציק, הלא-הוא-שמו-פציק, מייסד-אגודת-היעדים
6
3
95


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
11/04/2021   21:05 רוקמיק72  3
יצירה מושלמת!!
איזה כיף שיש לנו מנהלת כזו אדירה!!
22/03/2021   15:31 לוליני10  2
מאה יצירות כל הכבוד!!!
21/03/2021   22:20 נועם4649  1
יצירה מאה!!!1