קהילה - היצירות של שימשיה999
שימשיה999
229
329

הולכים להצביע הולכים להשפיע! 23/03/2021

היי אלופים,

( מה שרואים בתמונה זה העתק מדויק שלי אני לא יודעת לבחור שום דבר, אני קטנה להצביע בבחירות אבל ככה אני נראת במועצת תלמידים בבית הספר, לא יודעת למי להצביע)

אז היום מתקיימות הבחירות אני בטוחה שההורים שלכם או האחים הגדולים מעל גיל 18 ילכו להצביע, אז אם ההורים שלכם, אחים גדולים, סבתות, סבים (כותבים סבים ולא אבות וכל מיני כאלה, אני בדקתי כדי לא לרשום טעות) אז אם מישהו שאתם מכירים הולך להצביע אז כמובן בזהירות עם שמירה על כללי הקורונה כי אולי מישהו שעומד איתם בתור ויש לו קורונה והוא ומי שהלך להצביע לא יודעים אז כל הנושאים והחולה עצמו צריכים בידוד ויכולים לחלות בקורונה וגם יש תור המתנה ארוך אז אתם נחשפים לחולה יותר משתי דקות אז בבקשה תקפידו, יש מצב שאנשים שהלכו להצביע ידבקו וכל האנשים במדינת ישראל שהלכו להצביע שזה יותר ממיליון!!! יגרמו לסגרים בעקבות הבחירות אז תקפידו בבקשה לא רק לבריאות שלכם ומי שאתם אוהבים, לבריאות של כל האנשים במדינה! אדם חולה קורונה אחד מדביק יותר מ- 20 איש כי הוא מדביק את משפחתו שמדביקים את החברים שלהם והחברים את המשפחות שלהם וכך הלאה...

בחירות זה דמוקרטיה יש כל מני שיטות דמוקרטיה אני רוצה לפרט על שיטת הדמוקרטיה של היום-

_________________________________
דמוקרטיה ייצוגית (שיטת הבחירות של היום)
_________________________________

דמוקרטיה ייצוגית היא השיטה שמשתמשים בה כיום, נבחרים בהצבעה נציגים מהציבור לרשויות ולשלטון כמו ראש עיר, ראש ממשלה, נשיא, חבר כנסת וכו' זהו פשוט אנשים רוצים בדרך כלל אחרי עבר בתור שרים או חברי כנסת הם מכינים מצא (את מה שהם רוצים לשנות) הם משקיעים כסף בפרסום שלטים ברחבי הארץ וביום הבחירות אחרי שכל מי שעשה את כל אלה הציבור מעל גיל 18 יכולים ללכת לבחור במי שהם חושבים על פי מה שהוא מספר שהוא רוצה לשנות, יש את הזכות לא ללכת להצביע יש גם כאלה שלא מצביעים כל אחד והבחירה שלו.

__________________
מה דעתי על הבחירות -
__________________

לי חשוב לתת את דעתי על הבחירות השנה,

1. השנה יש קורונה והבחירות לא מגיעות בזמן מתאים הן יכולות לגרום לגל הדבקה חדש שיפגע באנשים שגם בחרו לא להצביע כדי להקטין סיכוי להידבק ולהיפגע. ואי אפשר לעשות בחירות באינטרנט כי אז יכולים להיות זיופים ואנשים שיפרצו וישנו דברים לדוגמא אדם יצביע צבע אדום ויהיה כתוב שהוא הצביע צבע כחול (זו דוגמא כן, לא מצביעים על שטויות כמו צבעים) ואז התוצאות לא יהיו אמינות ונכונות ולדאוג למערכת אבטחה חזקה שאי אפשר לשנות ולפרוץ זו כבר בעיה...

2. השנה הקורונה משנה דברים ויכול להיות שדברים שהבטיחו לא יתקיימו.

3. זו דעתי אבל כל אחד מצביע / לא מצביע ובוחר את דעתו הפוליטית (הדמוקרטית, הזכות שלו לומר מה שהוא חושב ולבחור מישהו שינהל שהוא סומך עליו שיעשה עבודה טובה ודעתו מתאימה לבוחר) אני קטנה מידי להצביע ואני בטוחה שכמעט כולם פה קטנים להצביע אבל כן יש לנו זכות לומר ולספר לא להצביע אבל לומר מותר לנו. ועוד משהו קטן תלכו עם מה שאתם חושבים תמיד בדעה הפוליטית! אם אומרים לכם מה שהאדם שתרצו להצביע לו מבטיח ולא יקיים וכל מיני דרכים גזענות לומר לכם שאתם לא בוחרים טוב אז תדעו שמי שאומר את זה כנראה לא יודע מהי דמוקרטיה שהיא הזכות של כל אחד להצביע את דעתו.

אוהבת המון המון המון,
שימשיה999

מוקדש ל #הולכים_להצביע_הולכים_להשפיע!
4
1
66


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/03/2021   14:09 יהלום1167  1
חח מגניבוש