קהילה - היצירות של היוש1460
היוש1460
35
87

המהדורה השניה של העיתון שלנו: היוש קוין! 24/03/2021

אז היוש היושים שלי ומה נשמע? אז לפני שנתחיל אשמח עם תעקבו, תודה, היוש1460!

1) הצגה חדשה נפתחה בתאטרון שלנו!: מיק- סינדרלה! אז כן כן יש הצגה חדשה בתאטרון שלנו! איזה כיף! הדמיות: מיק-לידי גוטן מיק-סינצ'ה מיק-סלינה מיק-סינדרלה הנסיך מיק-הארי המלך מיק-ג'ון והמיק-פיה הטובה! אנחנו בהיוש קוין הראשונים שראינו את ההצגה, ואנחנו חיבים לציין היא ממש כיפית וטובה! ממליצים עליה בחום!

2) נמצאת חללית בקצה השני של גן המינמיקים
איך היא נמצאה? אישה אחת שהלכה וניסתה לקנות מינימיק הלכה וראתה ביצה קטנה היא אמרה: "אני רוצה לקחת אותך מתוקי!" ואז היא הבחינה בדלת סודית מאחורי הביצה! האישה הסתובבה וראתה דלק קטנה וסודית [למעלה מצורפת תמונה של החללית מבפנים]

3) מועדון ריקודים חדש מתחרה במועדון הריקודים!
שמו של מועדון הריקודים השני הוא: Dance party (או בעברית: מסיבת ריקודים) Dance party הוא מועדון ריקודים שהחליט לפתוח במיקמק סיטי רק כדי להתחרות במועדון שבקלאב תגובת המנהל שלו: "מועדון הריקודים שבקלאב דורש כניסה רק לתושבי מיקמק סיטי שגרים ליד הקלאב! מיקמק סיטי הוא אזור ללא מתחרים!ואנחנו רוצים גם להנות מתושבי מיקמק סיטי וגני מיקמק! בואו בהמונכם! יהיה לכם כיף ממש את זה אנחנו מבטיחים!" המועדון נמצא בשרת חזרה לעבר תהנו שם!

4) עירית מיקמק סיטי בנתה תא לשדרנים שלה!
אז כן כן עירית מיקמק סיטי החליטה סוף סוף לבנות תאים לשדרנים שלה בכל איטצדיונים שבעיר להקים תא מיוחד לשדרני הכדורגל כי כמו כל תושב בעיר הם בתוך לב מיקמק סיטי תגובת חיים446 ותיק השדרנים במיקמק סיטי בתגובה: אני חושב שהעיריה היתה אמורה לעשות את הצעד הזה ממזמן! היו ימים שבהם אנו, קהילת השדרנים הינו משדרים מחוץ לאצטדיון או לפעמים אפילו בתוך הקהל! לכן אני ממש מודה לערית מיקמק סיטי על המעשה הזה!

5) המיק-סינמה נהרס :(
לאחר הרבה מאוד שנים טובות שהמיק-סינמה שירת אותנו, הוא נהרס על ידי טרמיטים כל מסכי הקולנוע נשברו, אולמות הקולנוע נכללו וחדר הויאיפי אל תשאלו, במיקמק סיטי מנסים לשקם את המיק-סינמה האהוב שלנו מנהלת הבניה בתגובה: אני פשוט לא מאמינה שזה מה שקרה! עדיין קשה לי לעכל את זה! ויש המון סיכויים שהנזק יחזור בגלל יסודות הבניה כל מה שנשאר הוא להתפלל

אז עד כאן להיום היושים שלי, אז עכשיו היוש אומרת לכם ביוששש

מוקדש לבלונדה151_מזל_טוב_על_72_עוקבים!
2
85


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה