קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

ממש חשוב לי שתקראי נושא 2 ( לחברה שאולי פה :) 04/04/2021

תבחרו איזה נושאים הכי!! באלכם ♡ לקרוא ביצירה החדשה של זואי מוש ( ממשפחת מוש :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אם היצירה הזאת הוקדשה לכם, יכול להיות שאתם מופיעים באחד הנושאים. אם לא, אז אולי בעתיד..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 1 – דפדפן למשחקי ⚽ פלאש בלבד
חפשו ביוטיוב את הסרטון "חדשות מיקמק – ראיון עם מייקל קומס (מייק4אמילי)" בערוץ "Mili11 Milani" ותפתחו את התיאור של הסרטון למטה. יש שם קישור להתקנת הדפדפן עם הסברים והכל. אל תתקינו את הדפדפן לפני שקראתם הכל, כי יש שם דברים ממש חשובים. אל תדאגו, חפירות אין שם.. טוב, לפחות לא כמו המגילות הרגילות שיש במדריכים באינטרנט שהצלחנו לסכם שם די טוב. הדפדפן כולל מיקמק זום.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 2 – איבדתי חברה
אני יודעת שזה לא משהו שאתם מצפים לקרוא ביצירה של זואי מוש. הרבה חושבים שאני מושלמת והכי טובה עם חברים, והאמת שאני לא בטוחה מה בדיוק קרה. בגלל זה אני משתפת אתכם כאן.

החברה הזאת עבדה איתי ועם החברים שלי ממיקמקי העיר המקוריים על הסדרה של מיקמקי העיר. אני לא אכתוב מה היה התפקיד שלה, אבל אני כן אשתף שהיא די החזיקה את כל הפרוייקט של מיקמקי העיר. היא הגיעה בהתחלה בתור מישהי שהייתה אמורה להיות פחות פעילה והפכה למישהי שהפרוייקט כמעט שלא יכל להחזיק בלעדייה. העזיבה שלה היא הסיבה שהסדרה של מיקמקי העיר תעצור אחרי 20 פרקים.

איך איבדתי אותה?
יום אחד היא כתבה לי שהיא לא רוצה להשתתף יותר בסדרה של מיקמקי העיר. כתבתי לה שאני רוצה לעשות איתה פגישת פרידה וסיכום. אחרי הכל, עבדנו על זה ביחד תקופה ארוכה וממש התחברתי אליה. היא לא ענתה לי מאז (דצמבר 2020). חיכיתי לתשובה שלה, אבל כשדיברתי עם מיקמקי העיר האחרים שהשתתפו בסדרה וגיליתי שהיא ביטלה חברות עם כולם, הבנתי שאני אצטרך להתאמץ קצת יותר כדי להשיג זמן איתה. ביקשתי עזרה מחברה אחרת שלי ואז היא ביטלה איתה חברות כשהיא ראתה אותי.

אני מבינה עכשיו שהיא מתחמקת ממני באופן מכוון ושכל מי שאני אערב בזה יאבד אותה בתור חברה. בכנות, אני לא חושבת שזה הוגן כלפי החברים שלה שהיא מבטלת איתם חברות בגללי. אני גם לא חושבת שזה הוגן שהיא ניתקה איתי קשר ככה. אני לא יודעת מה לעשות עכשיו.

אני לא רוצה לפתוח מיקמק חדש ולהעמיד פנים שאני לא אני בשביל להתקרב אליה ואז להעלות את הנושא, כי מבחינתי זה ממש לא בסדר. אני רוצה לפגוש אותה ושהיא תדע שזאת אני, שנדבר קצת באמת, שהיא לא תברח לי ושנוכל להגיע לסגירת מעגל. אני מרגישה שהצעד הבא הוא שלה ושכל צעד נוסף שאני אנסה לעשות בכיוונה רק ירחיק אותה יותר. אני מתוסכלת, עצובה ומרגישה חוסר אונים במצב הזה. אני פונה אליכם בבקשה לעזרה. מה לעשות? מה אתם הייתם עושים?

אם קראת את זה איכשהו מסיבה כלשהי, צרי איתי קשר במיקטוק בפרטי ותכתבי לי מתי את יכולה להיפגש. אם את עדיין לא מרגישה מוכנה, תכתבי לי שאת לא מוכנה עדיין. אולי אפילו נעשה את הסיכום במיקטוק. אחרי זה, מוזמנת לבטל איתי חברות ולנתק קשר. מצטערת אם פגעתי בך איכשהו. אני מקווה שנקבע פגישה שתהיה לשתינו טובה ונעימה. גם אם הפגישה תהיה רק כמה דקות, אני אהיה מרוצה.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 3 – תשובות לתגובות ותגובות ליצירות
תקראו תיאור {אשמח להיות תמונת היום} – קישור ליצירה של מיקביט110.
אני רוצה להגיב לשלושה דברים ביצירה ההמהממת שלך..

דבר ראשון – כתבת שהחברה שהכירה לך את מיקמק לא רוצה להתקין את האפליקציה של מיקמק למחשב. ישלי רעיון לפתרון – הדפדפן שכתבתי עליו בנושא הראשון ביצירה הזאת. אני כותבת עליו בכל יצירה שלי, חוץ מביצירות סיכום ותעודות סיום של תלמידי בית-היתומים מיקסקול. תציעי לה ואולי תוכלו להיפגש שוב במיקמק. אני ממש מקווה שעזרתי :)

דבר שני – סיימת את היצירה עם המלצות על קהילות ( שלי ביניהן אז יאיי :) ורציתי קודם כל לכתוב לך תודה על זה שהמלצת על הקהילה שלי. תודה!!

דבר שלישי - הסיבה המקורית שהחלטתי לשתף את היצירה שלך בקהילה שלי, היא שסיימת את החלק עם ההמלצות בסוף היצירה שלך במילים "כול המיקמקיםם שנותנים את כל מה שיש להם למיקמק". רציתי לשתף את המשפט הזה ביצירה שלי ולשאול את הקוראים מה המשפט הזה מעורר בהם. אני מודה שאני חשבתי ברגע שקראתי את זה שזה כאילו קיבלתי המלצה כפולה..

פסח 2021 קסום!! מזואי מוש :) – מגיבה לתגובה ליצירה הזאת שלי.
תגובה מס' 11 – אנהשיר444 / אנה קשת;
פסחחח שמחח
עכשיו שאלות:
למה את משחקת מיקמק בגיל הזה?
מהי הקהילה האהובה עלייך? מברשת111 או מורנוש1001
ומה החלום שלך?

התשובות שלי;
פסחחח קסוםם
עכשיו תשובות:
אני משחקת בעולם הוירטואלי הזה משלוש סיבות. הסיבה הראשונה, היא שאני אוהבת איך שהמשחק הזה יכול להיות כמו משחק תפקידים, שבו משחקים דמויות ויוצרים עלילות מעניינות. הסיבה השנייה, היא שאני רוצה לעבוד בעולם וירטואלי (מאחורי הקלעים) מתישהו ואני לומדת המון בתחום הזה ממשחקים כמו האתר הזה (שהוא לא היחיד שאני חוקרת דרכו על עולמות וירטואלים). הסיבה השלישית, היא שכמו בכל אתר, גם במיקמק סיטי יש נפגעים מבריונות ברשת. צוות מיקמק לא יכולים להגן תמיד על כולם. אני מקווה שהנוכחות שלי בעולם הוירטואלי תעזור להגן על משתמשים מפני פגיעות (לפחות כאן).

אם השאלה היא בין מברשת111 לבין מורנוש1001, אז באמת שאינלי ברירה אלא להכריז על תיקו. שתי הקהילות האלה פשוט מהממות!! והמיקמקיות שמנהלות אותן מהממות עוד יותר :)

החלום שלי – לעבוד מאחורי הקלעים בעולם וירטואלי בתור מעצבת רעיונית. אני מדמיינת את סדר היום שלי בערך ככה – אני מקבלת רשימה של משימות יומיות, שכל משימה היא לכתוב רעיונות בתחומים שונים. למשל אם בקרוב פורים, אני מקבלת משימה לכתוב רעיון למשימה לפורים, להכין שרטוט ראשוני של פריטים לפורים, לכתוב רעיון למשחקים מעניינים בדוכנים של פורים וכדומה. בסוף היום, הרעיונות מגיעים אל ראש צוות מיקמק (כן, בדמיון שלי אני עובדת בצוות מיקמק), שמחליט איזה רעיונות להעביר הלאה ואיזה לשמור לשנה הבאה. בנוסף, אני מקבלת כל יום משימה של לכתוב רעיון בלי נושא מסוים. במשימה הזאת אני יכולה לכתוב רעיונות כמו איך לעשות משלוחי מנות, או משהו לא קשור כמו איזה עוד אירועים מיוחדים אפשר לחגוג ואיך, רעיונות לשדרוגים נוספים וכדומה. אני מניחה שבכל יום אני אקבל גם משימה של לכתוב רעיון לשדרוג, כדי שצוות מיקמק יוכלו להשיג עוד כסף שיעזור להם לשפר את האתר עוד יותר וליישם רעיונות נוספים שלי. אני חושבת שזאת המשימה הכי חשובה, כי היא זאת שמאפשרת את הקיימות של העולם הוירטואלי ושהוא ימשיך להתקיים כמה שיותר.

#אפיקומןבורח2021 - זואי מוש – מגיבה לתגובה מהתגובות ליצירה שלי.
תגובה מס' 12 - הלל76542;
אהלןןן
יש מצב את עושה סרטון איך להפעיל את המיקמק זום?
תודה♥️

התשובה שלי;
וואי מלא זמן לא ביקשו ממני סרטון הדרכה. איזו התרגשות!! אנסה להכין את הסרטון כמה שיותר בקרוב. הוא יעלה לערוץ Mili11 Milani, שזה ערוץ היוטיוב שלי ושל השותפה שלי mili11 (מילי מילאני).

אירועים ברביעי + חמישי + ראשון - במה תשתתפו? – מגיבה לתגובה מהתגובות ליצירה שלי.
תגובה מס' 2 - sh12344;
תודה על ההדגשה אני עוקבת מלא זמן
אשמח לעוקב ממך

התשובה שלי;
ישלי בעייה עם לעקוב במחשב שלי אחרי קהילות, אז אם באלך שאני אראה יצירות שלך, את יכולה להקדיש לי אותן ו/או לשלוח לי במיקטוק. אני אשמח לראות יצירות שלך, לעשות לייק ולשלוח תגובה.

תגובה מס' 9 – באולימי51ה;
אשמח להיות גם באפריל!!

התשובה שלי;
החלטתי שאי-אפשר להיות מועמדים בבחירות לקהילת החודש (שבקהילה שלי) פעמיים ברצף. אם באלך להשתתף שוב, אני אוכל לרשום אותך לבחירות לקהילת החודש של חודש מאי. גם קהילה שכבר ניצחה בבחירות לקהילת החודש לא תוכל להשתתף שוב.

שאלות ותשובות בקהילה של זואי מוש – מגיבה לשאלות ביצירה שאליה אמורים לשלוח שאלות בתגובות.
תגובה מס' 140 – מענדי1236;
מתי התחלת לעלות?
בת כמה את? (אם אפשר לשאול וזה לא מפריע או שזה פרטי)
את עוקב שלי? ואם לא תוכלי לעשות לי? וכל מי שרואה את זה)
ולכמה עוקבים את מצפה להגיע?
מקווה שלא חפרתי...

התשובות שלי;
העליתי את היצירה הראשונה בתור זואי מוש ב-03/02/2019, אבל היצירה הראשונה שלי אי-פעם עלתה לקהילה לפני שנים!! לא זוכרת כמה..
במודעות מלאה לכללי בטיחות ברשת, אני משתפת שוב שאני בת 21 (בחודש הבא 22). מאוד חשוב לי להזכיר שלא לסמוך על אחרים ברשת, לא משנה איזה גיל הם טוענים שהם וכמה הם נחמדים. ברור שזה אפשרי לשחק עם חברים ברשת, כל עוד לא משתפים איתם מידע על מי שאתם מחוץ למסך. נראלי שכבר חפרתי מספיק על הנושא..
ישלי בעייה עם לעקוב במחשב שלי אחרי קהילות, אז אם באלך שאני אראה יצירות שלך, אתה יכול להקדיש לי אותן ו/או לשלוח לי במיקטוק. אני אשמח לראות יצירות שלך, לעשות לייק ולשלוח תגובה.
אני מקווה לעקוף את כמות העוקבים של מורנוש1001 יום אחד.. מצפה לאלף ופרישה? אולי..
לא חפרת ואם באלך לחפור אשמח לעוד שאלות :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
יצירת הסיכום הבאה (18) ביצירה מס' 410
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

☑ לייק כדי לחמם את הלב + תגובה אם באלכם לשתף משהו + עוקב אם באלכם לראות עוד כאלה ☑

מוקדש ל llאודלll, מיקביט110, אנהשיר444, הלל76542, יייימה, sh12344, מענדי1236, באולימי51ה, יפיופה0291, בהצלחה
18
8
186


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/04/2021   18:38 אשרחברות44  8
אומייגאד!
את בת 21!?
אז למה את עדיין משחקת מיקמק!?!?
את יכולה לבנות לעצמך חיים חח..
09/04/2021   15:18 llאודלll  7
מושלמת תודה על ההקדשה❤❤
05/04/2021   20:03 אנהשיר444  6
תודה על ההקדשה!
ובקשר לנושא 2
נסי לשלוח לה חברות שוב ולדבר איתה על הנושא
או שתקדישי לה יצירות שתראי לה כמה את אוהבת אותה
05/04/2021   16:00 יהלילוי7  5
מאמםםםםם
04/04/2021   20:36 רננה1321  4
מלכי אני לא לא חושהת שהפיתרון הוא לוותר בכל זאת הן היו קרובות וחברות טובות ואם היא החליטה להתחמק אז כנראה הייתה לה סיבה טובה הרי היא לא הייתה עושה את זה סתם אבל החברה שמתחמקת באמת הפסידה אותך זואי ואני בטוחה שהיא תחזור אליך שהיא תבין מה היא הפסידה!!
וזואי היצירה ממש יפה אין עליך אני בטוחה שבסוף הכל הסתדר וזה רק היה אי הבנה:)
04/04/2021   16:09 מלכי965  3
קראתי הכל :))
בקשר לנושא 2 -
האמת שאין לי מושג, אבל בתור חברה די טובה (לפי מה שהבנתי) זה ממש לא בסדר מצידה. כאילו בכלל בכלל. היא איבדה אותך, ולא את אותה. אין לי מושג מי זו, וזה גם לא מעניין אותי, אבל במקומך לא הייתי מתאמצת בכלל, הייתי נפגעת מאוד, ואולי בכלל לא סולחת. כל הכבוד לך :)
אממ... וזהו :)
חחח
04/04/2021   15:22 הילהחנה100  2
וואי, מקווה שמה שקרה עם החברה יסתדר..
04/04/2021   15:14 אביב3535  1
מהממם אלופההה