קהילה - היצירות של ליליפינקי2
ליליפינקי2
155
318

תשובות לשאלותתתתתתת 06/04/2021

היי פינקים שלי מה קורה??????????????????????.
טוב נתחיל בלענות על השאלותתתתתתתתתתתתתתתתת
אני כל כך מתרגשתתתתתתתתתתתת
טוב יאללהההההההה
קיי מתחיליםם
mmmmm31 שואלת:
1.מה הקהילה האהובה עלייך במיקמק?
-האמת שלאחרונה התחלתי לאהוב את של zebra4099 אם ככה קוראים לה.. אבל היא פרשה אז כן. עוד אחת שהיא פשוט מושלמתתתתתתתתת זאת עדןAמלכתך פשוט מהממתת. ועוד אחתת זאת הלל76542 המושלמתתת קהילה פשוט מושש.
2.מי הבסטי שלך במיקמק?
אוהו זאת הייתה תמרדבורה2 אבל היא פרשה(אגב אנחנו מכירות באמיתי אז אנחנו בכל זאת חברות) אז כרגע אין לי בסטי(הרשמה למטה! סתם סתם)
3.את דתיה?
-כן אני דתיה אני לא חרדית יש לציין בכלל לא ואני גם לא מסורתית, אני באמצע כזה, המשפחה שלי הולכת לבית כנסת ושומרת שבתות וחגים ואני בבית ספר דתי והכל אבל מותר לי ללבוש מכנסים וחולצות קצרות. ויש לנו טלויזיה מן הסתם.
4.מה המאכל האהוב עליך?
-זה קצת מסובך. אין לי לרוב מאכלים שאני אוהבת הם מתחלפים כל הזמן אבל אוליייייייי אמ די נו לא עולה לי...(שנתיים מאוחר יותר) טוב נראה לי שספינג' זה פשוט טעיםם.
5.איך קוראים לך באמת?
האמת שכבר סיפרתי לכם אבל אני אגיד שוב: קואים לי איתיה כן לא ידוע למה ההורים בחרו לי את השם הזה סיפור ארוך פעם לא אהבתי אותו עכשיו אני חושבת שהוא... בסדר כזה. רוצים את הסיפור המלא טוב יאללה ידעתי שתזרמו. אז ככה: אבא שלי למד בקורס כזה עם מישהי שקראו לה איתיה עכשיו הוא התלהב מהשם וסיפר מאמא שלי ואז בלה בלה בלה מפה לשם קוראים לי איתיה טה-דה איזה סיפור מעניין אה? טוב יאללה נמשיך חפרתי לעצמי
6.את מכירה את הקהילה שלי?
תגידי יש מישהו שלא??? אני עדיין לא מאמינה שכתבת לי תגובהה באמת.
7.איך את כזאת אלופה?
אני אלופה? אני? א-ל-ו-פ-ה?? תודה על המחמאההה את אפילו יותר אלופה הקהילה שלך מושלמתתת
8.מה צבע השיער שלך?
חום כהה למטה כזה יש לי זהב כזה בקיצור גוונים. ואני לא מתכוונת לעשות שום דבר עם השיער שלי. שתבינו ששנים לא הייתי אצל הספר ואני לא צריכה האמת אני גוזרת רק קצוות וזהו אני גם בחים לא אעשה מחליק או פן. הכי יפה לי ככה.
9.מה עשית בפסח?
שאלה טובה. ניחושים מישהו? טוב בשבוע הראשון היה לי משעמם אבל לא היה לי כח לעשות כלוםם, בליל הסדר היינו אצל דודים שלי כל הסדר כולל שישי שבת ראשון. ובשבוע לאחר מכן כל יום היה לי משהו אחר ותוסיפו הכל ללהתאמן למבחן בתורה ולעשות עבודה מאוד קשה באנגלית. כן היה כיף גדול.
10.מה התחביב שלך?
להיות מוזרה, כן זה תחביב אתם לא רוצים לדעת מה אני עושה כשאני לבד בבית עזבו , אני אגיד לכם בכל זאת. תחשבו שמיניון נשאר לבד בבית ומתחיל לשיר ולרקוד בהגזמה, תכפילו את זה באלף ותקבלו אותי כן אני ממש מוזרה אני יודעת את זה:).
11.חפרתי? אני אשאיר גם לאחרים שאלות...
לאלא לא חפרת בכלל היה כיף XDD
תודה mmmmm31 ששלחת שאלות:))
ארטמיס 22 שואלת:
1.איזה דרגה את?
נראה לי 7 ואין לי מושג איך הגעתי לזה אני אומרת לכם.
2.צבע אהוב?
צהוב בננהה זה פשוט מושש
3.כמה זמן את במיקמק?
נראה לי משהו כמו... כמעט שנה וחצי כזה.
4. איך הגעת לכל כך הרבה יצירות בזמן יחסית מועט?
א' כל, 30 ומשהו יצירות לדעתי זה לא הרבה אבל עדיין. הסוד שלי הוא שיעמום פשוט מאוד. החיים שלי פשוט משעממים אז אני מעלה יצירות כן:)
5.בת כמה את במיקמק?
רוצה לדעת ספציפית? אני חושבת שבין 400 ל600 ימים משהו כזה.
6.סופרת אהוב/ה?
קיי יש לי כמה(כן אין על ספריםם) ג'יי קיי רולינג אני פשוט אוהבת את הספרים שלה של הארי פוטר קראתי את כולם אבל כולם וראיתי את כל הסרטיםםם.אני גם אוהבת את גלילה -רון פדר עמית או משהו כזה אני התחלתי לקרוא את הסדרה שלה להתבגר והיא מומלצת בחום לילדים מעל גיל 12 שאוהבים ספרות עם קטעים מסובכים ומסוגלים להבין סיפורים כאלה.
7.ספר אהוב?
הארי פוטר והסדרה להתבגר כמו שאמרתי. מה שעוד אני אוהבת זה יומני החנונית וומנו של חנון והספרם של מנהרת הזמן ומשחקי בילוש כן אני ממש אוהבת ספריםם.
8.תוכלי לעקוב אחרי בקהילה?
לא בטוחה ש... סתם סתם נראה לךך בטח שאני אעקובב.
תודה ארטמיס ששאלת(איזה שם מגניבב) :)
אמי1הוד שואלת:
מה הצבע האהוב עלייך?
אמרתי וזה צהובבב
2.בת כמה את?
אני בת 11 וחצי:)))))))
מה המאכל האהוב עלייך?
טוב אמרתי ספינג'(לא בדיוק מאכל אבל שיהיה))))
מה הסדרה האהובה עלייך?
טוב תקשיבי גמרתי על נטפליקססס כל הסדרות שם לגיל שלי ראיתיי וכולן כאלה מושלמותתת ראיתי פארק היורה, וראיתי מלכת האי, וראיתי gulie and the fantoms או איך שלא קוראים לזה ממש ממליצההה. אני רואה גם הסודות של ספאלר ספירנגס ממש מעניין במיוחד כי יש שם דמויות שמשתמשות בשמות של הארי פוטרר(טוב מה אני חופרת נמשיךך)
תודה אמי ששאלת:)))
זואיזק שואלת:
1.מה הפחד הכי גדול שלך?
אני מפחדת מ.. גוקים שנאת חיי ואני מפחדת ומדם מחטים זה באמת מלחיץ אותי ובגלל זה אני לא רופאה. האמת שמאז שאני קטנה רציתי להיות רופאה זה עניין אותי אבל אז התחלתי לפחד מדם וממחטים וברגע שאני רואה אחד משני הדברים האלה י ש לי צמרמורת ורטט בגוף אני לא צוחקת באמת זה מלחיץץ בקיצור רופאה אני לא אהיה...
2.מה השיר האהוב עלייך?
יש לי המוןן יש לי פלייליסט עם מלא שירים שרק אותו אני שומעת אבל שיר שאני שומעת בלופים זה silence של מרשמלווו שיר פשוט מהמםםם.
.3.כמה אחים יש לך?
יש לי 3 אחים בן ושתי בנות אני הבכורה בבית:()
4.באיזה כיתה את?
תתפלאו אבל אני בחטיבה כן כן אני בחטיבה ואיך זה קרה? ככה:קפצתי כיתה מא' לג' ועליתי בת 5 ו11 חודשים לא' אז במקום שאני אהיה בו' או בה' אני בכיתה ז' חברים שאפו.
5.למה את מושלמת כל כךךך??
אני לא מושלמת כל כך אבל תודהה וגם אתת
6.איך הגעת לכמות כזאת של עוקבים?
האמת אין לי מושג פשוט העליתי יצירות ונוספו לי עוקבים אגב תודה לכל מי שעוקב אחריי זה לא מובן מאליו!!
7.שמלה או מכנס?
מכנס, חד משמעית זה הדבר הכי יפה שקייםםם
8. להיות יותר חכמה/יפה?
להיות יותר יפה, אני כבר מספיק חכמה בשבילי אז אני מעדיפה להיות יותר יפה:)
9.איפה את רוצה לגור שתהיי גדולה?
בפנטהאוז בית ענק ומודרני יפה כזה (תמשיכי לחלום איתיה)
10.במה את רוצה לעבוד כשתתבגרי?
ברור לי שאני רוצה להיות שחקנית, אבל לא לטווח הארוך. אני רוצה כל עוד אני בבית ספר לשחק בסדרות אז אם תראו אותי בסדרה תדעו שהגשמתי את החלום.
ועבודה שאני רוצה לעשות בה תואר זה.. אני רוצה להיות אדריכלית או מהנדסת, אני אוהבת עיצוב חלום שלי לעצב למפורסם או לאיש חשוב את הבית:)
יש מצב את מקדישה לי?
ברוררררררררררררררררררררררררררררררררר אין בעיהה
עכשיו שתבינו כמה אני מוזרה חיפשתי את השם ליליפינקי2 בגוגל וראיתי את כל היצירות שליי בושותתת
טוב תקשיבו תכף יום העצמאות אתם יודעים את זה???? ואני מתרגשתתת רוצים אני אעלה לכם יצירה של טיפים למה אפשר ללבוש? יודעים, רק אם נתקעתם ואין לכם מושג מה ללבוש. ורוצים שאפתח מיקית שתעזור לכם לקדם את הקהילה שלכם? תגיבו לי.
אה והלללללללללללללל תכתבי פה שאלות ואני אענה עליהן בתגובותתת חסר לך שלא תעני חחחח
ביייייייי
נ.ב חדשות מרגשותתתתתתת אני נמצאת ברשימת המתחרים לבחירות מאי לקהילה הכי אהובההה שזואי4 הבובה מארגנתתת הלם שוק תדהמההה תצביעו לייי מעריכה כל הצבעה.ביייי

מוקדש ל זואיזק, mmmmm31, אמי1הוד, ארטמיס22
4
4
65


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/04/2021   09:53 ליליפינקי2  4
1סיגלית54 תודה תודה תודההה
07/04/2021   07:32 אמי1הוד  3
מהממת עוקבת מזמן ותודה על ההקדשה ❤
06/04/2021   20:51 1סיגלית54  2
מהמממת
06/04/2021   20:26 ליליפינקי2  1
יואו שכחתי להקדיש להללללל