קהילה - היצירות של מיקמקריפי
מיקמקריפי
51
65

אבן השליטה היא אבן ג'ספר ועדיין לא נבחר סיפור 11/04/2021

אל תעקבו אם אתם לא מתכוונים להגיב ליצירות שלי.

ביצירה הקודמת עשיתי סקר קצר של 2/3 שאלות [; לא קשורות במאה אחוז.
הזמנתי אתכם לכתוב בתגובות רעיונות לדברים שאפשר להתערב עליהם.
קישור ליצירה במקרה שיש לכם רעיונות כדי שכל הרעיונות יהיו באותה היצירה.

השאלה ה-2/3 הייתה אם אתם בקטע של סיפור בהמשכים ואם כן איזה מהאפשרויות.

היה תיקו.

לשובר שיוויון, אני ארחיב על שני הרעיונות.

1} חוקי ההשתתפות בסיפור על שומרת מבוך הנחש – אני כותב שאלה בסוף הסיפור. אתם עונים על השאלה בתגובות. התשובות ישפיעו על המשך הסיפור. אם אתם כבר עוקבים, אז תצביעו ותשפיעו.

2} חוקי השתתפות בסיפור על האבן המאפשרת לשלוט בחלום הם;

*אפשר להשתתף רק אם מקבלים הזמנה לכתוב את המשך הסיפור, ורק אחרי שקוראים את חוקי ההשתתפות ביצירה הזאת. אי-אפשר להשתתף בסיפור בהמשכים יותר מפעם אחת.

*חובה לכתוב את המשתמשים שכבר כתבו יצירה שהיא חלק מהסיפור בהמשכים, כדי שמי שכותבים את פרקי ההמשך ידעו למי לא להעביר את הסיפור, כי אסור לכתוב יותר מחלק אחד של הסיפור.

*כמו שכתבתי בכוכבית הקודמת, הסופר של כל פרק בוחר מי יכתוב את הפרק אחריו. את המידע הזה צריך לכתוב בסוף הפרק. חובה להקדיש את היצירה למשתמש שאמור לכתוב את הפרק הבא.

*יש להשתמש בקו זהה או דומה לזה שמתחת לפסקה של הכוכבית הזאת, בשביל להפריד בין החלק של הסיפור לבין החלקים של המשתמשים שכבר כתבו יצירה לסיפור הזה ומי המשתמש שאליו אתם מעבירים את הזכות לכתוב את חלק ההמשך. ניתן לראות דוגמא בקובץ המצורף.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*יש להוסיף אייקון של הלב הזה - ♡ - ליד מספר הפרק שכותבים.

*ניתן לכתוב כמה פרקים שתרצו באותה היצירה, אבל אין לכתוב יותר מיצירה אחת לסיפור.

*במהלך הסיפור, הדמות הראשית בחלקים שאתם כותבים, היא אתם שנכנסתם לגוף של המיקמק שלכם, בתוך חלום. הסיפור נגמר כשאתם מעבירים את אבן השליטה לדמות של המשתמש שאליו העברתם את השליטה בחלום בתוך הסיפור.

*בזמן שהדמות שלכם שולטת בסביבה שלה בחלום, היא יכולה להשתגר ממקום למקום וכדומה, גם מבלי לדעת מה היא עושה. הדמויות מסביבה יכולות להתנהג בכל אופן שהוא, לפי איך שהדמות מצפה מהן להתנהג, גם אם הן לא מתנהגות ככה ברגיל. הדבר היחיד שאי-אפשר לשנות בחלום, הוא שכל החולמים הם מיקמקים בעולם וירטואלי שלא מודעים שזה חלום, אלא אם משכנעים אותם אחרת.

*אבן השליטה היא מה שמאפשר לדמות שלכם לשלוט במה שקורה בחלום. דמויות של משתמשים שכבר כתבו חלק בסיפור לא יכולות לחזור גם בתור דמויות צד, כי הן עזבו את אבן השליטה. כשהדמות שלכם עוזבת את אבן השליטה, זה אומר שסיימתם לכתוב את כל החלק של הדמות שלכם.

שאלות ותשובות בקשר לסיפורים בתגובות ליצירה הזאת, אז אם יש לכם שאלות, תשלחו אותן בתגובות ותשמרו את היצירה הזאת כדי לראות את התשובה שלי כשהיא תעלה בתגובות. שאלות?

מוקדש ל superd6, אמיליי82, נירמה911, אינדי7521, אלזה5538, ניצחתי111, ביגלה42, גלידה7956, עשילא2000, מיקי7002
12
1
91


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
25/04/2021   13:43 מיקצבעוני  1
שובר לך את השיוויון. אני מצביע לסיפור של אבן השליטה. כבר כתבתי את החלק שלי בסיפור וגייסתי כמה ממיקמקי העיר הוותיקים שיעבירו ביניהם את אבן השליטה בתור התחלה, בשביל שהמיקמקים האחרים יראו בפרקים שלפניהם כדוגמא ברורה לכיצד אמור לעבוד הסיפור.