קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

אני וחברים (בדמויות במיקמק סיטי) ביום העצמאות 14/04/2021

תבחרו איזה נושאים הכי!! באלכם ♡ לקרוא ביצירה החדשה של זואי מוש ( ממשפחת מוש :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אם היצירה הזאת הוקדשה לכם, יכול להיות שאתם מופיעים באחד הנושאים. אם לא, אז אולי בעתיד..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 1 – דפדפן למשחקי ⚽ פלאש בלבד
חפשו ביוטיוב את הסרטון "חדשות מיקמק – ראיון עם מייקל קומס (מייק4אמילי)" בערוץ "Mili11 Milani" ותפתחו את התיאור של הסרטון למטה. יש שם קישור להתקנת הדפדפן עם הסברים והכל. אל תתקינו את הדפדפן לפני שקראתם הכל, כי יש שם דברים ממש חשובים. אל תדאגו, חפירות אין שם.. טוב, לפחות לא כמו המגילות הרגילות שיש במדריכים באינטרנט שהצלחנו לסכם שם די טוב. הדפדפן כולל מיקמק זום.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 2 – רעיון מהמם לקהילה!!
אני והשותפה שלי דיפדפנו בכל מיני קהילות בשביל לחפש לה חומרי לימוד לשיעורים הבאים ומצאתי את היצירה של גרנולה60 שאני עוד רגע אוסיף לה קישור עם רעיון גאוני שאני מקווה ממש!! שיהיה בעתיד;

קישור ליצירה "הצעה לקהילה, עריכה ומחיקת פוסטים שלכם" של גרנולה60.

אני ממש בעד האפשרות לערוך יצירות, שישתנו למה שביקשנו רק אחרי שצוות מיקמק יאשר את השינוי כמובן. אני מניחה שכדאי שכל אלה שהיצירה הוקדשה להם יקבלו התראה שהיצירה עברה שינוי. אני אולי הייתי מוסיפה גם דגש על החלק ביצירה שעבר שינוי, שיהיה בדגש רק אם נכנסים אליו דרך ה-"לחצו כאן" שבהתראה שתהיה של היצירה שעברה שינוי. גם השותפה שלי בעד והיא אמרה לי להוסיף שהאפשרות הזאת יכולה לעזור לה לעדכן שיעורים מפעם בתוכן עדכני יותר ולהוסיף מקורות מידע חדשים.

בקשר לאפשרות של למחוק יצירות, אני חושבת שאת זה עדיף לבקש מצוות מיקמק כמו שעושים בינתיים, כי יש סיכון שמישהו יעלה על הסיסמא וינסה למחוק את כל היצירות. בצור קשר, אפשר לשתף בתעודת זהות או מספר טלפון שבעזרתו הם יאמתו שאלה אנחנו. במחשבה נוספת, אולי אפשר לעשות שבמחיקת יצירה צריך להכניס מספר טלפון, מקבלים SMS עם קוד למחיקת היצירה ומשתמשים בו כדי למחוק את היצירה שרוצים למחוק. זה יהיה יותר בטוח וצוות מיקמק יוכלו להתקשר לברר עם מי שמספר הטלפון שלו במידה והמשתמש פונה בצור קשר ואומר שמחקו לו יצירה (מה שלא סביר שיקרה עם הגנה כזאת).

עם החשיבה הזאת (הגנת המשתמש ובטיחות ברשת), חבל שאני עדיין לא עובדת בשום עולם וירטואלי או פיתוח אפליקציה כלשהי. אני מניחה שלכולכם יש עוד כמה שנים של לימודים בין לבין, אבל אצלי אני בדיוק בשלב בחיים שבו מוצאים עבודה. אחרי שאלמד עוד קצת מיומנויות עבודה, אתחיל לחפש לי אחת. מקווה למצוא עבודה שבה אני אוכל להשתמש בכישורים שלי וביצירתיות המחשבתית שלי.

© קרידיט ל-גרנולה60 על החשיבה היצירתית והרעיון היעיל שאני מקווה שיהיה בעתיד :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 3 – שיחת מיקטוק מיום שלישי
לפני שאני אשתף אתכם מה היה בשיחה, חשוב לי שתדעו שאני כותבת באנונימיות בכוונה ומבקשת שלא תבקשו ממני לדעת מי זה. אני מודעת לרמת ההשפעה שלי בקהילה ואני לא רוצה שיצא חרם על מיקמק כלשהו רק כי הוא לא מחבב אותי ואתם כן. לא משנה כמה רע אחרים מתנהגים, חרם לא מגיע לאף אחד.

מה קרה הפעם?
מיקמק שאל אותי במיקטוק אם הכל בסדר בראש שלי וכתב "נכנסתי לקהילה שלך וקיבלתי אפיל פסיה". הסברתי לו שהראש שלי בסדר לגמרי ושאני פשוט חושבת אחרת כי אני אספרגר, שזה על הרצף. כתבתי גם שאני כותבת את בכל יצירה שלי מה שמרגיש לי נכון ומתאים, שהתקף אפילפסיה זה מאורות בהבהוב מהיר ולא מלראות תמונה וטקסט, שזה יכול לגרום למקסימום כאב ראש, שהוא לא חייב לאהוב את מה שאני כותבת בקהילה שלי ושאני פתוחה להצעות לשיפור כל עוד הן רציניות ולא סתם כדי שאני אפגע.

המיקמק ענה לי שהוא לא מנסה לפגוע ושהוא אומר לי שאני במצב לא טוב. הוא כתב שאני חושבת שהחיים שלי זה מיקמק ומתייחסת לזה יותר מדי ברצינות. "הקהילה שלך מבהירה את זה טוב מאוד".

אתם גם מרגישים ככה?
חלק מהאנשים בחיים שלי חושבים שאני משקיעה בזה יותר מדי, גם אלה שלא במיקמק. אני מרגישה שחשוב שאני אעשה מה שעושה לי טוב, שזה משחקי מחשב וכולל מיקמק. בנוסף, אני מרגישה שהנוכחות שלי עוזרת למשתמשים אחרים (למשל עם היצירות שעוזרות במקרים של חרם ושאני עונה על שאלות). בתקופה שחזרתי לאתר גם פגשתי הרבה חברים חדשים ולמדתי על בניית משחקים עד עולם וירטואלי כמו מיקמק כל מיני דברים, כולל איך להתחבר לקהל היעד, שיטות פרסום ושיווק ברשת ועוד המון..

בחזרה להתכתבות – הוא כתב לי "מה הבעיה לשחק בצורה רגילה". עד שהוא כתב את זה, היה יותר קל לי לקחת את הדברים לתשומת לב כביקורת בונה, אבל "את לא זואי ולא מוש" ו-"תתנהגי כרגיל" הרגיש לי שהוא דורש ממני לא לשחק דמות שאני אוהבת לשחק, כי זה לא נורמטיבי (נורמלי).

על זה אני מגיבה כאן בצעקה – אני אשחק את מי שבאלי לשחק מתי שבאלי לשחק!! זה עולם וירטואלי שנועד לכיף. אז מה אם באלי לעשות מזה תיאטרון או משחק תפקידים? זכותי לשחק איך שבאלי לשחק. חוץ מזה, אין דבר כזה נורמלי, כי כל אחד רואה את המציאות בדרך כל-כך שונה, שאין דבר כזה בכלל. הקיימות היחידה של "נורמלי" זה במוסכמות החברתיות, כמו לא לצעוק סתם ככה או לא לרקוד באמצע הרחוב כשאין מוזיקה. "נורמלי" לא אומר שאסור לשחק בעולם וירטואלי עם חברים שלי שמשחקים גם דמויות (שתדע שאני ממש לא היחידה בזה) ולהעלות יצירות על מה שמרגיש לי.

בשבילי, "נורמלי" זה להיות מי שאני ולקבל את מי שמסביבי כמו שהם, במודעות ללא לצאת מהמוסכמות החברתיות בדרך שתגרום לאחרים חוסר נוחות. לשחק דמויות במשחק תפקידים, תיאטרון ואפילו מיקמק זה נורמלי לגמרי, ולא רק בשבילי. חוץ מזה שבקהילה יש יצירות הרבה יותר משונות משלי. זה שאני קצת הצלחתי להתפרסם בקהילה ולצבור השפעה לא אומר שאני צריכה לוותר על מי שאני בשביל התהילה.

תודה לשועל (snowfox1) על השיעור בעקשנות ולא לוותר על מי שאני. לא שבלעדיך לא הייתי עומדת מול המיקמק הזה ככה, אבל השיחה שהייתה לנו פעם השפיעה לטובה על ההתמודדות שלי איתו.

אגב, התגובה בצעקה כאן זה לא בדיוק מה שכתבתי לו במיקטוק..

מה כתבתי לו במיקטוק?
כתבתי לו שאני לא חושבת שהחיים שלי זה מיקמק. סיפרתי לו שאני רוצה לבנות עולם וירטואלי יום אחד ושאני לומדת על זה במיקמק ובעולמות וירטואלים אחרים. כתבתי לו שאם אם הייתי חושבת ככה, זכותי להנות מהמשחק הזה בדרך שלי ולהתנהג איך שאני רוצה. "אז מה אם אני לא ילדה כמוכם?" כתבתי לו "אני יכולה להיות ילדותית אפילו יותר". מודה שזה היה פרץ ילדותיות שאם הוא היה רואה אותי, אולי גם הייתי מוציאה לו לשון. ישלי נטייה לעשות את זה כשאני מתרגזת. זה גורם לאנשים סביבי לצחוק..

אחרי פרץ ה-'זעם' הילדותי הקצר במיוחד, כתבתי לו שכל עוד יש לי איך לעזור כאן למשתמשים ויש לי כאן דברים שעושים אותי שמחה, אני אשאר כאן. כתבתי לו שאני לא יכולה להתנהג כרגיל, כי אין דבר כזה רגיל. כתבתי לו ש-"גם לאנשים לא על הרצף יש אין סוף התנהגויות שונות". כתבתי לו גם שכל עוד אני לא מתנהגת בצורה לא נחמדה, זה לא אמור לשנות לו.

כתבתי "אם יש לך הצעות לשיפור שהן לא ביקורת על איך שאני חיה את החיים שלי מוזמן לכתוב לי".

לסיכום הנושא – כשמתחילים להיות מוכרים, נוטים להיות מפגשים לא נעימים במיוחד אם אלה שלא ממש חושבים שמגיע לנו להיות מוכרים. הם רואים שהרבה מחבבים אותנו בלי להכיר אותנו לעומק וחושבים שהאהבה שאנחנו מקבלים לא מגיעה לנו. לא כל השיחות כאלה ויכול מאוד להיות שזאת לא הייתה אחת מהן, אבל גם זאת הייתה שיחה לא קלה של מיקמק שלא חושב שאני חייה את החיים שאני אמורה לחיות. לדעתו, הנוכחות שלי במיקמק מוגזמת וזה שאני התחברתי לדמות שלי (שלא קיימת מחוץ למיקמק) זה לא בסדר. בניגוד למה שאתם אולי חושבים, אני מכבדת את הדעה שלו ודעות דומות, ולמרות שאני לא נותנת לדעות האלה להכתיב לי את החיים, אני עדיין לומדת מהן איך להתנהל במקרים כאלה ומה אפשר לשפר בדרך שבה אני מביעה את עצמי לא רק מולם, אלא גם בקהילה ובחיים שלי בכלל.

תודה למיקמק שלא אכתוב כאן מי הוא על ההתכתבות המעניינת ואף מלמדת. תודה לקוראים הסבלניים.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 3.5 – המשך ההתכתבות + מה בתמונה (הקובץ המצורף)
חשבתי שאולי הגענו לחלק של ההקשבה ונראלי שטעיתי..

הוא כתב "תקשיבי את פסי כית ברמות הכל טוב אצלך נשמה? נראלי לא קלטת אותי"..
אני כתבתי "לא הכל טוב אחותי עם קורונה זה מה שאתה רוצה לדעת?".

קיצקץ כנראה יש משתמשים שלא באמת רוצים לדבר ולהקשיב לצד השני. וכן, אחותי עם קורונה. הייתי אצל בן-זוג שלי (שמחוסן) קצת זמן לפני שפאפא (אבא שלי לא במיקמק) בא להחזיר אותי הבייתה רגע אחרי שעשו לאחותי בדיקת קורונה. ערב הסרטים של יום העצמאות בחצר שלנו בוטל וכל המשפחה שלי מבודדת בבית. מחר-כך על הבוקר בדיקות קורונה לכולם. כיף.. (סרקזם) .. מקווה לחזור לשגרה בקרוב :)

בתמונה – אני (בתור זואי מוש) בתלבושת שלי השנה ליום העצמאות. משחקת את הדמות שלי חופשייה ועצמאית במיקמק סיטי בשביל לחפות על ההשפעות של הבידוד המשפחתי.. לא שאינלי מה לעשות בבית. רק היום אני ואחותי שטפנו את הסלון ואת המדף שעליו המחשבים בסלון ומיקמנו מחדש את המסכים שלי (ישלי שני מסכים ללפטופ שלי כי אני אוהבת לעשות כמה דברים במקביל ולהיות יעילה).

בתמונה אפשר לראות גם 5 חברים שלי ממיקמקי העיר (שגמלהם יש דמויות משלהם במיקמק סיטי)..

שורה ראשונה מימין לשמאל - אוליב אשטמקר / ליב (אוליבאש) | זואי מוש (אני) | רפאל אש / ריפי (מיקמקריפי). שורה שנייה מימין לשמאל – מייקל קומס / מייק (מייק4אמילי) | מדלוק דילן קומס / מדל (מדל1ק1מס) | עמנואל קומס אש / מנו (nullmalloc). כולם לבושים ומוכנים לבלות ביום העצמאות :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 4 – תשובות לתגובות ותגובות ליצירות
צבע העיניים שלי – חום – מגיבה לתגובות ליצירה הזאת שלי.
תשובה לכל התגובות של אלה שכתבו לי לגבי החיסון;
תחפשו ביוטיוב את הערוץ Mili11 Milani, תיכנסו לדף של הערוץ שנקרא "דיון" ותקראו מה כתבתי שם לגבי זה. נמשיך את הדיון שם, כי זה לדעתי פחות נושא לדיון בקהילה. תזכרו בדיון לשמור על שיח מכבד ונעים לכולם. אני מבקשת מעצמי ומכם לא להכניס את הנושא של הקורונה והחיסונים יותר בקהילה שלי, ממני בתוכן היצירות שלי ומכם בתגובות ליצירות שלי.

תגובה מס' 14 – לילי67867 / לילי ליליאנו;
הייי:)))
כתבתי תגובה ביצירה אחרת, לא עלה:( אז ככהההה
יש לי שאלה, מה זה קהילת החודש ואיך משתתפים?
ולגבי הסמיילי של איימי539, כדי לעשות את האימוג'י הזה את מעבירה את המקלדת לאנגלית ולוחצת על הנקודותיים ואז על איך שעושים סוגריים ויש לך את הסמיילי:)))) מקווה שעזרתי:)

יומטובבבב

התשובה שלי;
הייי גמלך:)))
לא בטוחה באיזו יצירה זה לא עלה, אבל ראיתי תגובה שלך לגבי מה זה קהילת החודש ואיך משתתפים.
קישור ליצירה שבה עניתי על השאלה שלך בנושא 3 (תגלגלי עד השאלה האחרונה בנושא 3).
מכירה וזה מזניב לגמרי!! גמאני משתמשת בזה ביצירות שלי, רק שאני לוחצת על " ף + Shift " בשביל לעשות את הנקודותיים במקום לעבור לאנגלית.. אבל האמת שהתכוונתי לסמיילי הזה - ツ. ראיתי אותו בנושא שלה ועכשיו עשיתי העתק הדבק, אבל אינלי מוש איך לעשות אותו עם המקלדת שלי..

יומטובבבב גמלך

הנה הקומיקס!!! – מגיבה ליצירה של סוללי2 שנהייתה לתמונת היום (12.04.2021).
קומיקס מהמם!! הזמנתי את השותפה שלי מילי (mili11) לראות את הקומיקס שלך והיא ביקשה ממני לשאול אותך אם היא יכולה להשתמש בו לגיליון הבא של המילאניקון (המיקמקון של משפחת מילאני) או ל(מ)דף קומיקסים באתר של מיקמקי העיר.
תכתוב בתגובות אם זה אפשרי מבחינתך ואני אעביר לה את התשובה שלך. בכל מקרה קומיקס מהמם :)

קישור ליצירה הרעיון בנושא 5 הצעתי עם המשתמשת הראשונה שלי" – מגיבה לתגובות הקוראים.
תגובה מס' 2 – מירכ77;
הי זואי יצירה מהממת!
זואי מוש את באמת מאומצת בחיים האמיתיים?

התשובה שלי;
יאיי תודה!!
לא. אומצתי במיקמק סיטי בתור הדמות של זואי מוש, שזה ממש כיף לשחק דמות יתומה שאומצה ותמיד מרגישה אסירות תודה כלפי המשפחה שאימצה אותה וצורך להוכיח שהיא טובה מספיק כדי להיות חלק ממנה. אני מרגישה אסירות תודה דומה כלפי המשפחה המדהימה שנולדתי אליה מחוץ למיקמק, שתומכת בי כל החיים שלי ועוזרת לי המון עם האתגרים שלי בתור אספרגר ומישהי שסיימה שנתיים שירות לאומי ואמורה למצוא עבודה ולהתחיל את החיים שלה. הם מצאו לי תוכנית למציאת עבודה והכינו לי פתקים של משימות יומיות בבית שאני עושה (אקסטרה מעבודות הבית הרגילות שלי) שעוזרות לי לצאת ממה שאנחנו קוראים לו "אזור הנוחות" ולהתנסות בדברים שמאתגרים אותי ועדיין לא התנסיתי בהם. אני מאוד שמחה להיות חלק משתי המשפחות האלה (זאת שבמיקמק סיטי וזאת שבעולם בני האדם / מידגרד).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
יצירת הסיכום הבאה (18) ביצירה מס' 420
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

☑ לייק כדי לחמם את הלב + תגובה אם באלכם לשתף משהו + עוקב אם באלכם לראות עוד כאלה ☑

מוקדש ל snowfox1, מיניאופליק, לילי67867, נעהקירל88, מירכ77, גרנולה60, מדל1ק1מס, מיקמקריפי, אוליבאש, מוכני1
22
15
244


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
06/05/2021   20:08 מדל1ק1מס 15
עשיתי תספורת חדשה. רוצה לראות?
18/04/2021   15:51 נעהקירל88 14
וואו תודה רבה על ההקדשה!!!
ואת פשוט צודקת, לכל אחד יש זכות לשחק איך שהוא רוצה (כמובן שלא לפגוע באחרים) וזה הדהים שענית לאותו מיקמק בצורה יפה ובלי לקלל ולהגיב בצורה לא יפה...
תמיד יהיה את האנשים שהתנהגו כך, השאלה היא למה ואיך עונים על זה!
מדהימה :)
16/04/2021   17:21 גרנולה60 13
יאא אהבת את הרעיון איזה כיף!!
ותודה על ההקדשה(:
16/04/2021   11:37 יהלילוי7 12
איזה לוווק
15/04/2021   20:34 אביב3535 11
מהממת אחת!! יצירה מחשגזת!!
15/04/2021   16:48 בילבי5720 10
מוששששש
15/04/2021   08:08 אנהשיר444  9
מקסימה!
ולגבי האיש/מיקמק הזה
לא צריך להתייחס!
פשוט קנאה זה הכול
ואני מדברת מניסיון
14/04/2021   16:53 בומרנג6065  8
מוששש
14/04/2021   15:41 הילהחנה100  7
את בן אדם מדהיםם
את יודעת? דוקא די כיף לקרוא מה שמי שגדולה ממני כותבת.. זה כי את נותנת גם עצות..:))
14/04/2021   14:34 מסי07773  6
מאמם
14/04/2021   14:16 אביגיל0606  5
מהמםם
14/04/2021   14:14 אננס47054  4
מהמםם!!
14/04/2021   12:24 1סיגלית54  3
מהבמממםםםם
14/04/2021   12:15 יסמין970  2
מהמםםם
לוקים ממש יפים
14/04/2021   07:41 הלל76542  1
מהממת שאתתת