קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 54 – הורים ונהנים (מסלול לימוד חדש) 18/04/2021

"שלום לתלמידים שמעוניינים לבחור מסלול או להחליף למסלול לימוד אחר. בשיעור זה נלמד על מסלול שניקולאס מוש ושמו פציק פתחו עם נקודות שצברו בבית-היתומים מיקסקול" (תמורת 4 נקודות מסלול).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

שם מסלול הלימוד: הורים ונהנים

קצת על המייסדים של מסלול זה:
ניקולאס מוש בזוגיות עם פלסיטי רוטון, שאיתה פתח עד כה 2 מסלולי לימוד ביחד.
שמו פציק תרם נקודת מסלול אחת ליצירת מסלול זה. זהו מסלול הלימוד המשותף הראשון שלו.

מה קורה עם תלמידים שבחרו במסלול זה:
המסלול הזה נועד להורים למשפחות במיקמק סיטי, שמרגישים שהם רוצים לשפר את כישורי ההורות שלהם ולחזק את הקשרים שלהם עם שאר המיקמקים במשפחה שלהם. ההורים שרשומים למסלול זה מתכוננים להתנסות בחוויות חדשות עם חברי המשפחה שלהם (ראו שיעורים 4, 9, 28 ו-53 להשראה). מסלול זה נועד גם להורים יחידים ו/או עם ילד/ה יחיד/ה וגם למשפחות גדולות יותר.

משימה מס' 1 של הורים ונהנים:
העלו יצירה שבה תספרו משהו על הילדים שלכם. אתם יכולים לספר על חוג שהם נרשמו אליו, לשתף ביצירה שהם העלו, להציג תעודת סיום שהם קיבלו (כשהם יסיימו לימודים או אם הם כבר סיימו ללמוד), לפרסם הזמנה למסיבה שהם שלחו לקהילה וכדומה. משימה זו נועדה כדי להראות כמה אתם שמחים בילדים שלכם ובקשר שלכם איתם. תקבלו נקודת מסלול על כל יצירה העוסקת בילדיכם.

משימה מס' 2 של הורים ונהנים:
משימה זו נועדה ליוטיוברים מביניכם – צלמו סרטון בזמן בילוי משפחתי שלכם, בן עד 5 דקות. את סרטון זה ניתן לצלם בכל בילוי משפחתי, גם אם אינו כולל את כל בני המשפחה. הבילוי יכול להיות במפגש מתוכנן או מאולתר לבחירתכם. בעת צילום הסרטון, הקפידו כל המצולמים להישאר בתוך הדמויות שלכם בתור מיקמקים. ניתן לשלב בסרטון מיקמקים נוספים מחוץ למשפחה, כל עוד גם להם יש דמויות שהם משחקים בתור תושבי מיקמק סיטי. לאחר שהסרטון עולה ליוטיוב, העלו אותו לקהילה בכך שתדביקו את הקישור של הסרטון מהיוטיוב בשורה שבה כתוב "סרטון יוטיוב" בדף שליחת היצירות. תקבלו 5 נקודות אישיות בונוס על כל מיקמק שמופיע באתר של מיקמקי העיר (בהתאם למשימת הזכות של שיעור מס' 9) ובסרטון שלכם. תקבלו 10 נקודות אישיות נוספות על כל מיקמק מהמשפחה שלכם שמופיע בסרטון המשפחתי. השתמשו ביצירה על מנת לשמר את הזכרונות שלכם בתור משפחה במיקמק סיטי.

דרך נוספת להשיג נקודת מסלול:
השלימו את משימת הזכות של שיעור 9. אם הילדים שלכם יופיעו ביצירה שבה השלמתם את משימת הזכות של שיעור מס' 9, תקבלו נקודת מסלול בנוסף על הנקודות האישיות ממשימת זכות זו.

חובה להקדיש את משימות המסלול שהשלמתם למנהלת בית-היתומים מיקסקול במשתמשת: (mili11).

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, מינימיקים, חומפים, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), עבודות שונות במיקמק סיטי, המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, שיעור עברית ועוד.

מוקדש ל nuIl, הלא-הוא-ניקולאס-מוש, שמופציק, הלא-הוא-שמו-פציק, מייסדי-מסלול-הורים-ונהנים
5
2
148


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/04/2021   19:49 gameschool  2
הי, אני מנהלת בית הספר gameschool
ואני מעוניינת לקדם את בית הספר שלי כרגע אין תלמידים ויצא שיעור 1
ואני גם לא מתכוונת להמשיך בבית ספר בלי תלמידים
בקיצור שמעתי שבית היתומים מיקסקול עושה שיתופי פעולה ואני מעוניינת לעשות שיתוף פעולה אנא דברי איתי במיקטוק
18/04/2021   13:59 ממקמקון1  1
יפה