קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

לואי זאת ליאת (תשובה ל-שוקולד8007) + 7 נושאים 21/04/2021

תבחרו איזה נושאים הכי!! באלכם ♡ לקרוא ביצירה החדשה של זואי מוש ( ממשפחת מוש :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אם היצירה הזאת הוקדשה לכם, יכול להיות שאתם מופיעים באחד הנושאים. אם לא, אז אולי בעתיד..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 1 – דפדפן למשחקי ⚽ פלאש בלבד
חפשו ביוטיוב את הסרטון "חדשות מיקמק – ראיון עם מייקל קומס (מייק4אמילי)" בערוץ "Mili11 Milani" ותפתחו את התיאור של הסרטון למטה. יש שם קישור להתקנת הדפדפן עם הסברים והכל. אל תתקינו את הדפדפן לפני שקראתם הכל, כי יש שם דברים ממש חשובים. אל תדאגו, חפירות אין שם.. טוב, לפחות לא כמו המגילות הרגילות שיש במדריכים באינטרנט שהצלחנו לסכם שם די טוב. הדפדפן כולל מיקמק זום.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 2 – הזוכים בתחרות היצירות של משפחת מוש
זוכרים שפתחתי תחרות יצירות? בתחרות היה צריך לצייר את משפחת מוש בתמונה משפחתית של חג, אירוע או מפגש משפחתי מכל סוג שהוא. בסיבוב הראשון, הוקדשו לי 3 יצירות שנשלחו לתחרות. במפגש המשפחתי שלנו, הפעם בלי אנימה (אמא + אניטה) ושיוש (אחותי הקטנה, שי לין), כל אחד מאיתנו בחר יצירה מנצחת אחרת. אם יישלחו עוד יצירות לתחרות, יהיו עוד סיבובים של עוד מיקמקים מנצחים. ממליצה לקהילות שעדיין לא השתתפו בתחרות להשתתף בסיבובים הבאים.

כל אחד מאיתנו בחר יצירה מנצחת אחרת, מה שאומר הפעם שכל היצירות ניצחו, כי היו בדיוק 3 יצירות. החלטנו שאם יישלחו עוד יצירות, יהיו עוד סבבים של זוכים. בתחרות הזאת כל המשתתפים יזכו בסופו של דבר, כי תמיד נשתף בזוכים כשכמות הזוכים תהיה זהה לכמות היצירות שנשלחו. הפרסים אולי יהיו קצת שונים בין תחרות לתחרות. מוכנים לדעת מי בחרו איזה יצירות? הנה התוצאות..

הבחירה של זואי מוש;
נויה5850 היא המנצחת עם היצירה של משפחת מוש בטיול.

הבחירה של ניקולאס מוש;
נוי מיק (נוי25897) היא המנצחת עם היצירה של משפחת מוש בפיקניק בכניסה ליערות מיקמק.

הבחירה של אמיר מוש;
מילי מוש (מילי4מילי) היא המנצחת עם היצירה של משפחת מוש בפיקניק בפארק הוותיק.

מה הפרס הפעם?
זאת הסיבה שלקח כל-כך הרבה זמן עד שהיצירה הזאת עלתה. אנחנו עדיין בהתלבטות מה יהיו הפרסים של המיקמקים המנצחים. אתן מוזמנות לפנות אלי במיקטוק כדי שנתאם מה הפרסים שלכן :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 3 – שת"פ (שיתוף פעולה) עם באולימי51ה / רוני שקד
הרעיון המשותף שלנו הוא שעשועון חדש (כמו מונית למיליון וכל הגרסאות שלה), רק שהפעם הוא נקרא "שעשועון החברות". הנושא שלו (שכנראה ברור לפי השם של השעשועון) – חברות.

השאלה הראשונה תהיה שאלה כללית כמו "לכמה מכם יש קהילה?". במקביל לשאלה שכל המשתתפים עונים עליה, יהיה בצד אזור קטן שיהיה אפור עד שהם יענו על השאלה שמופיעה לכולם. אחרי שעונים על השאלה המשותפת, החלק הזה לא יהיה אפור ויהיה כתוב בו שאלה עם אפשרות לכתוב תשובה.

שאלה לדוגמא; מה הצבע האהוב עליך?

נגיד בחרתי עכשיו מתוך 4 האפשרויות בשאלה של כולם, אני עוברת לבחור את התשובה שלי לשאלה שבצד. אם כבר עברה שאלה ולא הספקתי לענות, החלק הזה הופך שוב לאפור, כדי לא לעכב את כולם. בכל פעם, השאלה הבאה שמופיעה לכולם, היא שאלה שאחד הנוסעים ענה עליה בצד.

למשל; מה הצבע האהוב על זואי4הבובה?
1. ורוד פוקסיה
2. אפור
3. שחור
4. סגול לילך

3 התשובות האחרות יהיו רנדומליות מתוך אפשרויות שצוות מיקמק כתבו ומתוך תשובות של משתמשים אחרים. חשוב לשים לב שלא יהיו שתי תשובות זהות, כי זה כבר קרה בעבר בשעשועונים וזה קל לפספס כשעושים שזאת תגובה רנדומלית מתוך אפשרויות קיימות.

בשביל שלא יכתבו קללות ודברים לא קשורים בתשובות בצד, לא יהיה אפשר לבחור אפשרות שעדיין לא קיימת במערכת. אני ממליצה על אפשרות השלמה (כמו שמחפשים בגוגל ואז זה נותן אפשרויות השלמה) שתעזור לדעת אם הצבע קיים במערכת + אפשרות לשלוח הצעות לתשובות שעדיין לא קיימות במערכת.

עוד רעיון – בשאלות כמו "מה האזור האהוב עליך במיקמק?" יהיה אפשר לבחור מתוך אפשרויות ולגלגל למעלה ולמטה כדי לראות את כל האפשרויות שיש. יהיה אפשר לסמן מתי זאת ההחלטה הסופית + יהיה כפתור שבו אפשר לשלוח רעיונות לתשובות נוספות לשאלות כמו "מה הצבע האהוב עליך?" שהן פתוחות יותר, כי כמות האזורים במיקמק סיטי קבועה וכמות הצבעים היא כמעט אינסופית.

בעיצוב שבתמונה אתם יכולים לראות שהוספתי מקום לשלוח רעיונות נוספים לתשובות לשאלה שלמעלה. הוספתי גם אייקון של ✔ שלוחצים עליו כדי לאשר שזאת התשובה הסופית ואייקון של חץ חוזר שלדעתי המטרה שלו היא לבקש להחליף שאלה אם לא רוצים לענות על השאלה שמופיעה בצד.

מקווה שהסברתי ברור ואשים קישור ליצירה של רוני שקד (באולימי51ה) אחרי שהיצירה שלה של השת"פ תעלה. תודה לכל המיקמקים שנסעו אותי במונית לניו יורק ומקדישה גם לכם :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 4 – תשובות לתגובות ותגובות ליצירות
הצביעו לקהילת החודש של חודש אפריל (בתגובות) – מגיבה לתגובות ליצירה הזאת שלי.
תגובה מס' 121 - פוכפוך5;
אממ תקשיבו אנשים...
אני יודעת שאני עם קהילה רק עם 156 עוקבים אבל יש בה המון ציורים אז כעיקרון אני ממליצה על עצמי

התשובה שלי;
את לא נרשמת לבחירות לקהילת החודש של אפריל, אז את לא מהקהילות שמצביעים אליהן. אם באלך להירשם לבחירות של חודש מאי, מוזמנת לבקש להירשם בתגובות ו/או במיקטוק.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 5 – ביקורת גורמת לפספס חברים + משפט מסדרה
הנושא הזה עלה לי בעקבות השיחה ששיתפתי איתכם ביצירה הזאת וגם מה שקרה בישיבת המנהלים ששיתפתי עליה ביצירה הקודמת שעוד רגע אני שמה גמלה קישור.

קישור ליצירה תוצאות של ישיבת מנהלים בנושא "בטיחות ברשת".

אני אתחיל מההתחלה בכל מקרה, בשביל אלה שלא קראו את היצירות האלה. לפני כמה ימים אישרתי חברות במיקטוק למיקמק שכתב לי כמה פעמים שאני הורסת לעצמי את החיים, הביע ביקורת על איך שבחרתי להביע את עצמי בקהילה, השתמש בכמה מילים לא הכי 'ידידותיות למשתמש' ובגדול לא הכי איפשר לקשר בינינו במיקטוק להפוך לחברות, למרות שאני עדיין חושבת שזה אפשרי.

בזה שאותו המשתמש הזה רואה אותי בתור מישהי שהיא "לא בסדר בראש", הוא מונע מעצמו את להכיר אותי ולהתחבר אלי. לדעתי, אם נצליח לעבור את החלק שבו הוא לא מסכים עם הדרך שבה אני חייה את החיים שלי ומביע על זה ביקורת בלתי פוסקת, נוכל להגיע לחברות שבה נוכל לעזור אחד לשני גם במיקמק ואולי גם בחיים. אחד הדברים שלמדתי במיקמק, זה שיש משתמשים שבאים לכאן גם קצת בשביל לברוח מהאתגרים שהחיים מציבים להם, בעיקר בתקופת הקורונה. חברות וירטואלית יעילה כדי לעזור למבודדים לא להיות כאלה מבודדים ולהעלות למשתמשים עצובים חיוך על הפנים.

המשתמש הזה ספציפית כתב לי שהוא לא מוכן שנסכים לא להסכים. הוא כתב שאני חייבת להסכים איתו, כי הוא צודק. כתבתי לו שאני לא אסכים איתו. אני מניחה שגם אתם לא הייתם מסכימים עם אלה שכותבים לכם שאתם פסיכים ולא בסדר בראש. כתבתי לו שאם הוא מתכוון להמשיך לנסות לשכנע אותי, אז אני לא מסכימה להמשיך את השיחה הזאת. כנראה שאיתו אני לא אגיע לחברות שאחרי, אבל עדיף לפספס את זה עם משתמשים שבמילא מעוניינים רק למתוח ביקורת. כשהביקורת שלו דורשת ממני לא להיות "דבק" למיקמק (מחוברת יותר ממה שנראה לו מתאים), זכותי המלאה לא לתת לה להחליט עלי.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 6 – משפט שחשבתי עליו בעקבות נושא 5
יש משפט ששמעתי לאחרונה בסדרה שהתחלתי לראות. מתרגמת את המשפט בעברית בשבילכם;

"כשאני מתקן אחרים, אני לא חייב לחשוב על כמה שאני מקולקל" – סקיי, גורל.

את המילה האחרונה (מקולקל) אפשר לתרגם גם למילה "שבור". אני לא כותבת את המשפט הזה רק כי אני חושבת שאולי זה מה שהמשתמש הזה מרגיש, אלא גם כי אני מאוד מזדהה איתו. כששלחתי את היצירות על החרם כדי לעזור למשתמשים אחרים, זה עזר לי להרגיש פחות שבורה. יותר קל לתקן אחרים מאשר לתקן את החוויות שאני עברתי, או למצוא דרך להשתלב בסיטואציה חברתית יומיומית בתור מישהי שהיא על הרצף, גם אם זה אספרגר (שזה האוטיזם שהכי קל להסתדר איתו ולהשתלב איתו בחברה).

גם אתם מרגישים ככה לפעמים?
במה אתם מרגישים שבורים?
מה שבר אתכם?

מה עוזר לכם להרגיש פחות שבורים?
הצלחתם לתקן את עצמכם קצת?
איך עשיתם את זה?

אלה רק שאלות למחשבה ואני לא מצפה שתענו כאן בתגובות, אבל אם זה מרגיש לכם מתאים, מוזמנים לשתף כאן את מה שעולה לכם מהשאלות האלה ואם אתם מתחברים אליהן בדרך כלשהי.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 7 – תרגילי עיניים
הנושא הזה יעיל למשתמשים שנמצאים יותר משעה ביום על המחשב, בטלפון וכל פריט טכנולוגי דומה שמפיץ קרינה. מומלץ לעשות תרגילי עיניים פעם בשעה (מינימום) בשביל לשפר את הראייה ולהקל על העיניים אחרי הקרינה מהמסכים. התרגילים האלה חשובים מאוד לשמירה על העיניים שלכם.

1. תמצמצו במשך שתי דקות.

2. תסובבו את הראש שלכם בתנועה מעגלית כשאתם מסתכלים קדימה אל נקודה קבועה מולכם. תתחילו בהזיז את הראש מימין לשמאל וחזרה, ואחרי זה מלמעלה למטה. אחרי זה, תעשו מעגל עם הראש.

3. תסתכלו לצד ימין ואז תזיזו את המבט שלכם לאט לאט שמאלה. אחרי זה תעשו אותו הדבר לצד השני.

4. תעצמו עיניים ותרפו אותן. תנו להן להירגע. החושך מחזק את התאים קולטי האור שבעיניים.

5. השמונה העצל – השאירו את הראש שלכם פונה לכיוון מסוים וציירו עם האצבע שלכם באוויר את הצורה שמונה (כמה שיותר גדולה). תעקבו עם העיניים אחרי האצבע שלכן.

6. עצמו את העיניים חזק במשך 3 עד 5 שניות ואז תפקחו אותן. תעשו את התרגיל הזה 7 פעמים ברצף.

7. תלחצו בעדינות עם האצבעות על הרקות בצידי הראש שתי שניות ואת תשחררו. תחזרו על הפעולה הזאת 4 או 5 פעמים.

8. תשמרו על העיניים פקוחות וציירו צורות גיאומטריות פשוטות עם המבט שלכם, כמו משולש וריבוע. כשאתם מרגישים מוכנים, תעברו לצורות מסובכות יותר, כמו טרפז או מתומן.

9. תעצמו עיניים ותזיזו לאט את העיניים למעלה ולמטה כשהן עצומות (בין 5 ל-10 פעמים).

10. רפרוף הפרפר – שימו את האצבעות שלכם מול העיניים שלכם והזיזו אותן במהירות אחורה וקדימה, שלא כל האצבעות באות יחד קדימה ואחורה ביחד, אלא נוצר סוג-של גל לא אחיד באצבעות. התמקדו באצבעות שלכם עם המבט שלכם למשך 10-15 שניות. אחרי זה, תבחרו משהו רחוק להתמקד בו. בזמן שאתם מתמקדים בו, תמשיכו לרפרף עם האצבעות בין העיניים שלכם לבין מה שבחרתם. אחרי 10-15 שניות, תחזרו להתמקד שוב באצבעות שלכם. תעשו את זה כמה פעמים שמרגיש לכם נכון.

את רפרוף הפרפר אני עושה הכי הרבה, אז אני לא בדיוק זוכרת כמה פעמים צריך לעשות אותו. בטוח יש עוד תרגילי עיניים, אבל אלה 10 התרגילים שעולים לי עכשיו. תנסו את כולם ותראו מה הכי מזניב לכם ומה הכי מרגיש שעוזר לכם. כדאי שמדי פעם תחזרו ותעשו גם את שאר התרגילים. תזכרו שכדאי לעשות אותם גם אם אתם לא הייתם עכשיו שעה על המחשב (אלא פחות או בכלל לא), כי זה עוזר לשפר את הראייה בכל מקרה. התרגילים האלה מומלצים גם לאנשים עם משקפיים.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
יצירת הסיכום הבאה (18) ביצירה מס' 420
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

☑ לייק כדי לחמם את הלב + תגובה אם באלכם לשתף משהו + עוקב אם באלכם לראות עוד כאלה ☑

מוקדש ל נויה5850, נוי25897, מילי4מילי, באולימי51ה, קייקמיק1, מלל456, אליאב266, פוכפוך5, רוברטמן1, שוקולד8007
18
16
213


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
03/05/2021   18:10 שוקולד8007 16
זואי4הבובה מותר שיהיה בקהילה שלך שנהיה ביחד באותו תמונה
27/04/2021   16:17 אננס47054 15
מושלמתתתתתתת
25/04/2021   09:14 זואי4הבובה 14
(כותבת לעצמי) - קראתי (עלו 13 תגובות) ומגיבה לשאלות בקרוב
24/04/2021   19:29 שוקולד8007 13
תודה?!
24/04/2021   17:20 שוקולד8007 12
מותר להיות עם תמונה בקהילתך
24/04/2021   17:10 שוקולד8007 11
קודם הכול זה:
תודה ענקית עליי תודה רבה?!
24/04/2021   17:08 שוקולד8007 10
איך את מכירה אותי?
23/04/2021   16:49 פלפלחומוס  9
חחחחחחחחח אהבתייי
את היצירהההההההה
מחכה כבר לבחירות של הקהילה(:
22/04/2021   13:57 הילהחנה100  8
אוכ, תאמיני לי, לילדים משעמם בקורונה אז במקום לפרגן הם באים והורסים..
להתעלם זה הפתרון!!
ותודה על התרגילים, אולי אעשה אותם מתישהו..:)
22/04/2021   13:28 זואי4הבובה  7
(כותבת לעצמי) - קראתי (עלו 2 תגובות) ומגיבה לשאלות בקרוב
21/04/2021   19:22 באולימי51ה  6
יצא אש זואי
21/04/2021   18:33 זואי4הבובה  5
(כותבת לעצמי) - קראתי (עלו 2 תגובות) וקראתי סיפור מהמם!!
21/04/2021   18:13 מילי4מילי  4
הייי זואיי תודה על הזכיה:)))
אני לא מילי מוש זאת מישהי אחרת...
אין לי ממש שם דמות אז תקראי לי פשוט ''מילי'' או ''מילי4מילי''
:)
21/04/2021   17:43 יהלילוי7  3
שיאווו איך עשו עליך שאלה????... אומיגאדדדד
21/04/2021   16:40 אנהשיר444  2
מדהימה!
אל תתייחסי אליו
דרך אגב התרגילי עיניים עוזרים ממש!
נ.ב אשמח שתקראי את הסיפור שלי - "מציאות בתוך אגדה"
21/04/2021   14:45 מלכי965  1
"יותר משעה ביום על המחשב" - אני יותר מ7 שעות רצופות על המחשב/טלפון D:
כמובן שיש לי משקפיים בגלל זה :(
אני מכירה גם תרגיל אחד שמציירים נקודה נגיד על דף, מסתכלים עליה במשך דקה ואז מסיטים את המבט למקום רחוק (נגיד, אם אני במרפסת, להסתכל אל הנוף הכי רחוק שאני רואה). אף פעם לא הבנתי את ההגיון של זה אבל זורמת...