קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 56 – מוקמוק טאון / העיר מוקמוק 25/04/2021

"שלום תלמידים. בשיעור 23 למדנו על העיר הגדולה מיקפולקו. בשיעור הקרוב נלמד על עיר שמצבה הכלכלי והכללי הפוך ממיקפולקו. זוהי עיר של עוני המלאה בחומפים" (שעליהם למדנו בשיעור הקודם).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

בשנת 2011, ראש העיר שלנו קבע תחרות עם ראש העיר שהיה אז למוקמוק טאון. ראש העיר שלנו כינה אותו "צוציק" ו-"ינוקא", מה שגורם לנו להאמין כי ראש העיר שלנו מבוגר ממנו. לכל הידוע לנו, ראש העיר שלנו במיקמק סיטי אמור להיות כיום בן כ-462 שנים. גיל זה חושב בהתאם לעליית הפרק של יום-הולדתו של ראש העיר שלנו (עונה 2 פרק 10). הפרק נקרא "השפם הנעלם".

מקור מידע:
בלוג מה חדש 29/07/2012 – שני פרקים חדשים לצפיה!
השלט שהפיל את מונדו – יצירה של אחד ממיקמקי העיר המקוריים (רפאל אש / ריפי).

לפי הסיפורים של מיקמקי העיר המקוריים, מוקמוק טאון היא עיר שתמיד נמצאת במצב של עוני יחסי. בעברה, מוקמוק טאון ומיקמק סיטי היו במצב שווה. מצבה של מיקמק סיטי השתפר לאחר נחיתת המטאור בפארק. המטאור הביא איתו מינימיקים, שאכלו את החומפים המעטים שהיו אז, ובכך הגנו על הצמחים.

מצבה של מוקמוק טאון הידרדר סופית בעקבות פיצוץ צינור מים בצנרת הביוב שעברה מתחת לכל העיר. הפיצוץ גדל והוביל לשרשרת של פיצוצים, שהרסה את רוב הבתים וזיהמה את החופים של מוקמוק טאון. אירוע זה, אשר התרחש בינואר 2019, הוביל המון מתושבי ממוקמוק טאון לחפש להם בית במיקמק סיטי.

ראש העיר הנוכחי של מוקמוק טאון (יכול להיות אותו אחד, אך לא ידוע מי הוא כעת) מאמין שלא ניתן לתקן את העוול שנעשה לחופי העיר ולנקות את הים. הוא מאמין שהפגיעה באיכות הסביבה חמורה מדי.

תושבי מוקמוק טאון שנשארו בעיר מחולקים לכמה סוגים:

1. שומרי החוף – אלה שמנקים את החופים של מוקמוק טאון מדי יום, שומרים על הסביבה ומשתתפים בהפגנות מול העירייה, כדי לקבל עזרה בניקיון החוף ולמנוע פרויקט בנייה שיהרוס את עבודתם.

2. משקמי העיר – המיקמקים שבונים מחדש את הבתים, מפעילים מחדש חנויות קטנות ודואגים לתושבים שהחליטו להישאר ולהילחם על העיר שלהם. משקמי העיר מנסים להחזיר את העיר למה שהייתה פעם.

3. מיקמקי הרחוב – אלה שאין להם מספיק מטבעות בשביל לחיות במיקמק סיטי. מתחלקים לרוב לחבורות של מיקמקים שגרים ביחד. עושים את חלקם בעיר במילוי כל קיר פנוי בגרפיטי מחאה על מצבה של העיר.

משימת זכות רב-פעמית:
ציירו (על דף) איך מוקמוק טאון נראית לדעתכם. תעלו את הציור לקהילה. זכרו לכתוב שזוהי המשימה של שיעור 56. ניתן לצייר כמה גרסאות של מוקמוק טאון (גרסה אחת בכל יצירה), או כמה אזורים של מוקמוק טאון (אזור אחד בכל יצירה). דוגמאות לאזורים – אחד החופים, אחד הרחובות, חנות כלשהי, בית בבנייה, בניין העירייה, אחד המתחמים של חסרי הבית (יכול להיות על גג בניין) ואוהלים של שומרי החוף. הציורים שלכם יעניקו לכם 5 נקודות אישיות ויוכלו להופיע (אם תבקשו ויאושרו) בגלריית פציק.

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, עבודות שונות במיקמק סיטי, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, שיעור עברית, אחרית הלימודים ועוד.

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, 14בנני, מושניק200, באצי1906, אלכסיס5585, נהמימוש, דלתנית
7
1
159


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
14/05/2021   15:38 נהמימוש  1
וואוווו
ממש תודה על ההקדשה!!!
אלופההה