קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 57 – אחרית הלימודים 25/04/2021

"שלום לכל התלמידים שמשקיעים בלימודים בשביל תעודה טובה ומעוניינים לדעת מה הלאה. בשיעור זה נעסוק באפשרויות הרבות הפתוחות בפניכם לאחר שתסיימו את הלימודים כאן" (בבית-היתומים מיקסקול).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

בתור משתמשים שרשמו את הדמות שלהם ללימודים בבית-היתומים מיקסקול, אתם זוכים לפתח לכם דמות בתור מיקמקים, עם תחביבים, חברים, משפחה וכל מה שאתם רוצים שיהיה לדמות שלכם. אחרי שפיתחתם לכם דמות כל-כך מורכבת ומעניינת, עם חיים שלמים שפרוסים לפנייה, הגיע הזמן להכיר את האפשרויות של הדמות שלכן, ושלכם בתור השחקנים שלה.

חלק מהאפשרויות בשיעור זה נועדו למשתמשים שרוצים לעשות הפסקה ממיקמק ו/או לפרוש ממיקמק.

האפשרויות למשתמשים שרוצים להמשיך לשחק את הדמות שלהם:

1. להירשם לעוד בית-ספר, קבוצת למידה בקהילה או כל דבר בסגנון ולהרחיב את ההשכלה של הדמות.
2. להירשם לחוגים, קייטנות וכדומה.
3. למצוא עבודה במיקמק סיטי. אפשר להיות בראיון עבודה אצל מיקמקי עיר אחרים, להשתמש בתעודת סיום של בית-היתומים מיקסקול כדי להשיג עבודה אצל מיקמקי העיר המקוריים (לזה היא נועדה) וכדומה.

כל האפשרויות האלה יעזרו לכם ליצור לכם ולדמות שלכם שגרה במיקמק סיטי. במידה וסעיף 3 הוא זה שהכי מעניין אתכם, ראו שיעור 34 (סוגי עבודות במיקמק סיטי), בשביל להבין איזה סוג עבודה יהיה לכם הכי כיף לשחק בתור משתמשים. בשביל למצוא קבוצות למידה וחוגים, כפי שכתוב בסעיפים 1+2, מצאו באתר של מיקמקי העיר את הדף "שאר קבוצות הלמידה". זהו הדף שבו מופיעים חוגים, קבוצות למידה ובתי-ספר שבשיתוף פעולה עם בית-היתומים מיקסקול. ניתן להירשם אליהם גם במידה ועדיין לא סיימתם את הלימודים בבית-היתומים מיקסקול, ואף מומלץ למשתמשים בעלי זמן פנוי רב.

במידה ואתם לא רוצים להמשיך לשחק את הדמות שלכם, זה לא אומר שהדמות שלכם מתה או פשוט מפסיקה להתקיים. אתם יכולים להחליט מה הדמות שלכם עושה בימים אלה, כדי שתוכלו להחזיר אותה ולחזור לשחק את הדמות שלכם (במידה ותרצו בכך).

אפשרויות למשתמשים שלא רוצים להמשיך לשחק את הדמות שלהם:

1. מוקמוק טאון – שלחו את הדמות שלכם לעזור לנקות את החוף, לבנות את הבתים, לעזור לשקם את העיר הענייה (בעקבות פיצוץ צינור המים שהתרחש שם בעבר), קיימו הפגנות למען איכות הסביבה ועוד.

2. מיקפולקו – מצאו עבודה בעיר היוקרה, צאו לחופשה ללא מגבלת זמן (או עם כרצונכם), הירשמו אל אקדמיית המיקצוינים (או אקדמיה אחרת במיקפולקו) במטרה לאפשר לדמות שלכם לצבור מידע חדש, הצטרפו לתחרויות חשובות בתחומים שונים, פתחו עסק בייתי בסגנון אישי, צאו למסע קסום אל האזורים השונים בעיר, הרחיקו לכת אל איי הקרח, היכנסו למבוך הנחש (נועד לאשפים) כדי להתחבר אל היסוד שבחרתם (או לגלות את עצמכם מחדש), חפשו חברים שיצטרפו אליכם לסבב הופעות ברחבי העיר ועוד.

אלה האפשרויות המומלצות למשתמשים שרוצים לעזוב את האתר לפרק זמן בלתי מוגדר, שאותו הם יכולים להגדיר לעצמם. כמובן שניתן לבחור באפשרויות נוספות, להמציא ערים ועוד.

משימת זכות רב-פעמית:
העלו יצירה שנועדה להיות באחת הגלריות של מיקפולקו (כציור ו/או כתמונה). כתבו בתוכן היצירה את השם של הדמות שציירה את אותו הציור ו/או צילמה את אותה התמונה. יש לצייר את הציורים במחשב. ציורים על דף לא יוסיפו לכם נקודות למשימת יצירה זו. תמונה שצולמה ובה מופיעים שמות משתמשים מתחת למיקמקים (אפילו אחד) גם לא תוסיף נקודות למשימת יצירה זו. תקבלו 10 נקודות אישיות על תמונה שצולמה בהתאם להוראות משימה זו. תקבלו 25 נקודות אישיות על ציור שצויר בהתאם להוראות משימה זו. תקבלו כמות נקודות כפולה במידה והיצירה התקבלה להופיע בגלריית פציק, שתופיע בדף חדש באתר של מיקמקי העיר. בשביל שהיצירה שלכם תוצג בגלריית פציק, עליכם לשלם נקודת חיבה שצברתם.

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
מוקמוק טאון, ניפציק פיקלבוץ, עשרת הדברות של המיקמקים בגרסאות השונות, עבודות שונות במיקמק סיטי, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, שיעור עברית ועוד.

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, ירדן3005, ביאטריס59, לירי1399, שלג22222, רונלי405, חקול2
6
4
174


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/04/2021   19:25 אלכסיס3490  4
יש לי שאלה אפשר לחזור ללימודים (בלי מבחן ) בתקופה שהיתי בלימודים לא ידאתי לצלם תמונת (עחשו אני ידאת ) אני ממש רוצה לחזור קראות את כול השעירוים
28/04/2021   14:26 לירי1399  3
מהמם
25/04/2021   15:48 superd6  2
רשמת בנושאים שבקרוב נלמד מוקמוק טאון למרות שכבר היה היום שיעור על זה...
25/04/2021   13:22 ביאטריס59  1
מהמם