קהילה - היצירות של אבישג450
אבישג450
137
359

שחור ולבן-פרק שלישי 26/04/2021

שלוםם מה נישמע?! אז כן אנחנו ממשיכים בסיפור א-בלל תיתקוננו להגרלה הממש ממש ממש מטורפתת אז כדאי שלא תפספסו אותה.. (חס וחלילה!) תתחילו כבר לעקוב! אז לסיפור.. האמ

תקציר: לילך ילדה חדשה בת אחד עשרה וחצי מהר מאוד היא מגלה שהבנות הכי מקובלות בשיכבה הם נועם ומיקה שנותנות לה כמה תנאים אם היא רוצה ליהיות מקובלת...
__________________________________________________________
תנאים? וואוו הם הגזימו הפעם בענק! אמרתי לעצמי ואמרתי אוקי... אילו תנאים?
מיקה ונועם העבירו מבט ארוך מאחת לשניה ומיקה התחילה לדבר, דבר ראשון, את חייבת להקשיב לכל מה שאני אומרת.
הבטתי בה המומה מה היא לא בגיל שלי? מה ניראה לה! נועם המשיכה את חייבת להיתנהג כמונו לא ליהיות שונה ו.. היא העבירה מבט מלגלג בחולצה שלבשתי, חולצת טריקו משובצת.
את חייבת להחליף בגדים כבר מחר נלך ביחד לשופינג. פסקה נועם בהחלתיות. מיקה עצרה אותה ואמרה ויש בן אחד .עומר ,שהוא שיח לי! רק אני ההיה חברה שלו! נתתי בה מבט משועשע אז מיקה דלוקה על מישהוא.... וואלה..גיחחתי בשקט.
מיקה נתנה בי מבט מקפיא ואמרה דבר אחרון... את לא מיתקרבת לסיגלית. מה? למה? שאלתי בתמימות, מיקה ונועם חייכו אלי כמו אל ילדה קטנה ומיקה אמרה, היא מוזרה יש לה שם חנוני ו.. הוסיפה נועם היא לא מקשיבה לנו. שזה מה זה נורא אמרה מיקה כן הסכימה נועם היא סי הלוזרית סי הינהנה מיקה ונתנה בי מבט.
אבל את ילדה די יפה ואם נלמד אותך קצאט את גם תיהיא קולית... ואולי אמרה נועם המתיקות תיתקבלי לקבוצת וואצפ "השווים"
כבר אז ידעתי שמשהוא פו מסריח. מי נימצאת בקבוצה? שאלתי ומיקה ענתה שירה נועם אני אלירז צורית יואב, עומר איתמר לביא ותומר. ואולי לחשה מיקה במתיקות, אולי גם את תיההי שם... הייתי ממש מבולבלת.

מוקדש לכול, העוקבים
12
2
76


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
27/04/2021   14:02 אבישג450  2
תודה רבה זוהר אני חייבת להגיד שאני כבר כותבת שתי ספרים.
מקווה שהם יצליחו
26/04/2021   17:12 זוהר1898  1
שיו כל הסיפורים שלך פשוט מהממים את צריכה להיות סופרת