קהילה - היצירות של אנימלכה629
אנימלכה629
16
36

אתגר צבע חסר.... (כול הזכיות שמורות)תשובות 27/04/2021

היי,
אזז
כמו שאמרתי ביצירה הקודמת..
יאלה איזה צבע חסר
עכשיו תשובות...
צהוב:הצבע הצהוב משקף חברותיות, נפש צעירה ותחושת הדדיות. לאורך ההיסטוריה אנשים השתמשו בצבע הצהוב כדי להעצים את תחושת האושר, ואתה בהחלט בן אדם שלא מפסיק לחייך אפילו לרגע. אנשים אחרים אולי תופסים אותך כאדם תמים, אך למעשה אתה פשוט בוחר להיות שמח במקום לנטור טינה או להטריד את עצמך בדברים שאינם חשובים. אתה בוחר באופן מודע שלא להיות אנוכי ולעזור לאחרים מתי שרק אפשר, אך מטבעך אתה גם אדם זהיר שחש בסכנה מתי שהיא קיימת ויודע כיצד להיזהר ממנה. בין שתבחר לצבוע את קירות ביתך בצהוב ובין שתגדל פרחים כמו חמניות בסביבתך, הצבע הזה תמיד יחמם את לבך ויספק לך תחושת אושר מתמשכת.

כתום:הצבע הכתום משקף יצירתיות, דמיון וכושר המצאה. זה לא צבע נפוץ ביחס לאחרים, ולכן הוא מדגיש גם את הייחודיות שלך בעולם שמלא באנשים שונים ומשונים. העובדה שהצבע המעצים שלך הוא כתום מראה שיש לך כישרון בקריאת רגשות של אחרים ואף בזיהוי כישרונות שיש להם – אתה יודע כיצד לשפוט אופי ואתה גם מורה מצוין. הכתום הוא צבע חזק שקשה להתעלם ממנו, ולמעשה זה גם אחד הצבעים האהובים ביותר על כמה מהציירים המפורסמים בהיסטוריה. בין שאתה משתמש בצבע הזה ביצירות אמנות ובין שאתה פשוט נהנה ממנו בכל מקום שבו אתה רואה אותו, כתום הוא הצבע שנותן לך מוזה ומחדד את הכושר היצירתי שלך.

אדום:הצבע האדום משקף את התשוקה והאנרגיה הרבים שיש לך לחיים. זהו הצבע של הדם שלנו, אך כך גם של הלב שלנו, ולכן אדום מסמל אהבה שדרושה בכל מערכת יחסים, אך הוא גם צבע מסוכן בו זמנית, שכן הוא מייצג מלחמה, הקרבה וסיכון, ויותר מכל, את העובדה שאיש מאיתנו אינו בן אל-מוות. כשאתה לובש בגדים בצבע האדום הוא מזכיר לך את האנושיות שבך, וזה מה שעוזר להחדיר בך כוחות, שכן אתה מצליח להתעלות על השבריריות האנושית ולהוכיח לעצמך שאין דבר כזה "משהו בלתי אפשרי".
אז לכאן בנתיים
מי שלא כתבתי את הצבע שלו
אולי ביצירה הבאה..
סור
אז צאו לכולםם
( כנסו לביאטריס מהמיק
ותפעילו את הפעמון ותרשמו ו...
תעקבו גם לזה וגם לי)
צאוו

מוקדש לכולהמלכיםוהמלכותשלי
6
3
64


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/04/2021   18:01 אנימלכה629  3
יש היום עכשיו מסיבה באו
28/04/2021   14:14 נעמושמוש65  2
היא יכולה לעשות הכול... :)
28/04/2021   07:23 גוגו0523  1
את יכולה לעשות סגול?