קהילה - היצירות של אינדי7521
אינדי7521
81
172

סיפור לכתב אורח | טיול ביער 02/05/2021

פרק 1 - מציגה את עצמי
היי אני גאיה ואני בת 13, אני לומדת בחטיבה, והחלום שלי ושל חברות שלי הוא להתפרסם. ולא מזמן קרה לי משהו מטורף. יש לי חבורה וכאן הסיפור שלנו מתחיל.
פרק 2 - קמתי באיחור?!
עכשיו בדיוק קמתי, ו''איזה כיף'', עוד יום בחטיבה ''הכיפית'' שלי. מה השעה? 8:00?!?! היום השיעור הראשון שלי עם סיון ואם אני אאחר לא יהיה טוב! יש לי רק רבע שעה! אחרי התארגנות ארוכה יצאתי, הסתכלתי בשעון ומסתבר שאני מאחרת… בחצי שעה! עכשיו אני בדרך לחטיבה, פגשתי את חברתי נינה והלכנו ביחד. כשהגענו בדיוק התחיל השיעור השני, אבל לרעתנו הוא גם היה עם סיון, איזה סיוט מלמלתי לעצמי. אם לא הבנתם עד עכשיו, סיון היא המורה השנואה עלי! היא מלמדת אנגלית. כשנכנסנו לכיתה סיון שאלה אותנו: ''למה איחרתן?'' ולאט לאט הגבירה את קולה. היא הסתכלה עלינו במבט חשוד או שזה היה מבט כועס? לא ממש הבנתי. התיישבתי במקום שלי ונינה התיישבה במקום שלה (לידי), ציפיתי שסיון תגיד לנו ללכת למנהלת, וממש לא היה לי כוח לזה, אבל להפתעתי היא רק כתבה לנו איחור מדרגה 2. איחור מדרגה 2 זה אומר שהמורה רושמת לעצמה שאיחרנו. אני ונינה העתקנו מהלוח ואז נכנסה החברה המעופפת שלנו, לוגי. האמת שקוראים לה ליה אבל אנחנו קוראות לה לוגי. היא התיישבה לידנו והעתיקה ממני את מה שכבר כתבתי (לוגי חושבת שהכתב שלי מאוד קריא) אני לוגי ונינה חבורה, אין לנו עוד שם, אנחנו חושבות על זה.
פרק 3 - אחרי הלימודים
כשנגמר היום כל החבורה נפגשה במתנ''ס השכונתי, הסתובבנו קצת ומבלי לשים לב הגענו ליער. היער נראה מוזר ולא ידענו איך לצאת, התחלנו להילחץ ולוגי אמרה שזה בטח חלום, אני לא יודעת למה אבל האמנתי לה, אחרי כמה זמן כבר הבנו שזה לא חלום, ניסינו להתקשר להורים שלנו אבל לא הייתה קליטה בכלל! ממש נלחצנו עד שהתחלנו לטייל ביער ולחפש יציאה. לאחר 10 דקות של חיפושים נינה ראתה מבנה (לנינה יש ראייה מאוד טובה) המבנה נראה מאוד רחוק מאיתנו וזה עדיין לא מנע מאיתנו ללכת אליו. הגענו למבנה והיינו בשוק, המבנה הזה זה בית ספר! נכנסנו אליו. פתאום באה אלינו אישה היא הייתה נראית כמו מוגלי הבת. היא אמרה לנו ''ברוכים הבאים לבית הספר ע''ש מוגלי'' שלושתנו שתקנו והסתכלנו אחת על השנייה ואז אמרתי זה בית ספר? מוגלי אמרה כן, אוי איזה לא מנומסת אני, אני נירה. תרצו לשתות משהו? נשמח לדעת אם יש קליטה באיזור קליטה? כאן? הצחקתם אותי! אז את יודעת לפחות איך יוצאים מהיער הזה? כן, אתם הולכים ימינה, שמאלה, שמאלה, ימינה, ימינה, ימינה, ימינה, שמאלה, ואז ישר אמממ אוקיי… אפשר לעשות מזה מפה פשוט? כן בטח. היא התחילה לשרטט לנו מפה, אחרי בערך חמש דקות היא סיימה והביאה לנו את המפה, הסתכלתי במפה והיא הייתה ממש ברורה. אמרנו לנירה תודה ויצאנו לדרך.
פרק 4 - יוצאות לדרך
התחלנו ללכת ביער לפי המפה, ואז קלטנו שאנחנו לא בשביל. ניסינו לחזור לשביל אבל פתאום נינה ראתה חתול, עקבנו אחרי החתול ואז הגענו למין מבוך כזה, החתול התחיל לרוץ מהר ממש עד שנעלם מטווח הראייה שלנו, אפילו נינה לא הצליחה לראות אותו. נאנחנו שלושתנו ולוגי אמרה בחיים לא נצליח לצאת מכאן, לצערנו הסכמנו איתה אבל פתאום שמענו קול שהיה מוכר לשלושתנו ואז אמרנו כולנו ביחד ''נועם'' נועם זה אח של לוגי, שמענו אותו צועק: ליה, איפה את? ליה, אמא מחפשת אותך! ליה…
שלושתנו היינו בשוק ועקבנו אחרי הקול עד שהגענו לקצה היער.
פרק 5 - הצלחנו לצאת
איך שיצאנו ראינו את נועם, הוא היה עם ההורים של לוגי עם ההורים שלי ועם ההורים של נינה. ההורים חיבקו אותנו ושאלו איפה היינו וכולנו ענינו ביחד ''נספר בבית''
סוף דבר
חזרנו לשכונה שלנו ונהיינו מפורסמות בדיוק כמו שרצינו, נהיינו מפורסמות בכל הארץ. כתבו עלינו בעיתונים וראיינו אותנו לחדשות ומצאנו שם לחבורה שלנו, ילדות היער.
15
3
82


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/05/2021   15:44 פלוטניק2  3
אויש!!!!! איזה יפה זה!!!!
את יכולה לעשות המשך?
03/05/2021   20:37 השוקולדית5  2
מקסים המון בהצלחה!
03/05/2021   17:08 נטועית  1
בהצלחה(: