קהילה - היצירות של superd6
superd6
39
45

למילי - איך להוריד את המצגת למחשב האישי שלך. 03/05/2021

אוקי אז זה עבור מילי שביקשה ממני שאראה לה איך להוריד את המצגת למחשב האישי שלה הנה השלבים (בקובץ שצירפתי זה לא תמונה לכל שלב אלא המדריך יותר בקיצור שמוסבר בעזרת תמונות)

1. הכנסי לקהילה שלי ליצירה בשם ''גליון סיכום אפריל 2021'' וחכי שהמצגת תיטען (במידה והמצגת לא ניטענת הכנסי מחדש לדף עד שהיא תיטען)

2. אחרי שהמצגת נטענת בצד ימין יש מין פס אפור, שבתוכו יש פס כהה יותר. כשהפס הככה נמצא בנקודה הכי גבוהה שבה הוא יכולה להיות בתוך הפס הבהיר יותר לחצי על הפס הכהה (וראי תמונה מספר 1 בקובץ המצורף). כדי לדעת שהגעת למקום הנכון עמדי מספר שניות על הפס ואם רשון לך ''pop out'' סימן שעד פה עשית את השלבים בצורה מצויינת

3. אחרי שתסיימי לבצע כהלכה את שלב 2 תגיעי לדף שבו המצגת מוצגת כמו קובץ PDF רק של מצגות (ראי תמונה 2 בקובץ המוצרף )

4. עם ביצעת את כל השלבים נכון, בצד ימין למעלה יהיה אמור להיות לך כפתור של הורדת הקובץ המקורי - לחצי עליו לאחר מכן שמרי את המצגת בתקייה או במקום שברצונן לשמור אותה במחשב האישי (ראי תמונה 3 בקובץ המצורף)

5. פתחי את המצגת, כך תוכלי לראות איך נראה הקובץ המקורי ולתת לי הארות (והערות:) לפי הקובץ המקורי

*כמובן שאת כל הכיתוב/הדברים של עלו אשנה לפונטים/אפקטים אחרים ככה שכל הכיתוב יעלה ולא תצטרכו להוריד את הקובץ למחשב האישי שלכם...

מילי!, מקווה שתצליחי להוריד את הקובץ:)
אם לא, אוכל להעלות יצירה או שתיים שבה תוכלי לראות איך נראה הקובץ המקורי (בכל יצירה אעלה 4 שקופיות).

מוקדש ל mili11
5
2
48


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/05/2021   14:37 mili11  2
לא השלמת עדיין שיעורים החודש. מזכירה שניתן לפנות אלי במיקטוק במידה ומשהו לא מובן. יש לך עד סוף החודש (הלועזי) להשלים לפחות משימה אחת, בשביל להמשיך ללמוד גם בחודש הבא.
04/05/2021   10:20 mili11  1
מוסיפה לך נקודת חיבה כאות הערכה על המדריך שהכנת לי, אף על פי שהוא לא עבד בשבילי. הורדתי את המצגת בדרך אחרת - לחצתי לחיצה ימנית על החלק שמסביב למצגת, בחרתי באפשרות "טעינת המסגרת מחדש", לחצתי על הסמל שהופיע בצד ימין למעלה במצגת (שהוביל אותי למצגת בדרייב) והורדתי משם את המצגת.