קהילה - היצירות של לור465
לור465
44
88

הנסיעה בזמן - סיפור לכתב אורח 21/05/2021

פרק 1.
נו טולי, תודיעי לאמא שהלכתי לחברה. אבל זואי, הבטחת לי לשבת פה על הכסא, וללמד אותי איך לעשות אוריגמי. מצטערת אחותי הקטנה, אבל אני צריכה ללכת לחברתי לידיה להגיש איתה את העבודה.
נו באמת, לא תוכלי להגיש איתה בשיחת וידאו? אינני יכולה, כי העבודה שלנו על: "נסיעה בזמן", שמור אצלה במחשב. טוב..בסדר, אבל מחר את מבטיחה לי לעשות אוריגמי בנושא מיקמק סיטי? מבטיחה. זואי, הבטחת לי אתמול. זוכרת? אההה, כן אני ילמד אותך איך לעשות אוריגמי בנושא מיקמק סיטי. תודה זואי, תמיד אפשר לשמוך עליך. הנה תעשי אותך בקראטה, ותעשי אולם עם מיקמקים מסביב. וגם תעשי באמצע, ''שער קסם''.
ואם אני לא יודעת איך להעמיד? אז הנה, את צריכה לקפל ככה לשמאל, ואת זה לימין. מפה אני ימשיך. רגע זואי, אם היה שער לנסיעה בזמן? אני לא בטוחה שיש. כעבור שעה וזואי נזכרת שיש לה בית ספר עוד עשר דקות ואינה מאורגנת.

פרק 2.
חברתה של זואי לידיה, התקשרה אל זואי כדי לוודא שהכל בסדר. זואי שמעה את הטלפון מצלצל, אך מיהרה להתארגן ללימודים, וראתה בשעון שנשאר עוד שלוש דקות לבית ספר במיקמק סיטי, וידעה שאין סיכוי.
יצאה מהבית במהירות רבה. זואי באה לכיתה נואשת. מורתה שאלה: "למה את נואשת? למה איחרת?" "הרי את יודעת שיש עכשיו מבחן על הסטורית מיקמק סיטי נכון?" זואי שתקה במקומה. שכחה מהמבחן הזה לגמרי.
למה איחרת זואי? זואי המציאה תירוץ ואמרה, "הלכתי להגיש עם חברתי את העבודה ''הנסיעה בזמן'' ואז הלכתי לביתי להתארגן מהר. טוב שבי ותעשי את המבחן. בשיעור השלישי המורה הודיעה את הציונים של כל ילד/ה, ומסתבר שזואי קיבלה את הציון הכי גבוה בכיתה.
שזואי הגיעה לביתה עם חברתה, זואי שאלה את אמא שלה אם לידיה יכולה לישון פה ללילה אחד. אמא של זואי הסכימה לה. שניהן הלכו לישון בשתיים עשרה בלילה, וזואי חלמה על הנסיעה בזמן אם היא באמת קיימת. למחרת בבוקר, זואי שאלה את אימה, אם ''נסיעה בזמן'' באמת קיימת. אמא שלה השיבה: אני לא בטוחה שזה קיים.

פרק 3.
טוב, לידיה צריך ללכת לבית ספר, טוב אני יוצאת. הבאתי לכאן את הבגדים והמערכת. בדרך, מקס רואה מהצד את זואי, עד כמה שהוא אוהב אותה. הביט בה, לא הצליח להוציא ממנה את עיניו. זואי מסתכלת עליו בלי הפסקה. לידיה לא מבינה מה קורה. היא חושבת שהם אוהבים אחת את השני. לידיה מוציאה את חברתה זואי מההיפנוט הזה, ושניהן ממשיכות בדרכם לבית הספר. לידיה שואלת: ''למה עצרת באמצע הדרך מול מקס''? אני אספר לך, אבל אל תספרי לאף אחד. מבטיחה? ''מילה של חברה''. אז קודם כל, שראיתי את מקס הוא היה יפה כל כך, אפילו הוא עצר עלי מבט. הן המשיכו בדרכיהן. שמקס הגיע לכיתה, מסתבר שגם ראה את זואי. לידיה, איך זה יכול להיות שהוא איתנו בכיתה? זה רק השבוע השני. אני לא יודעת זואי, אולי הוא היה בנופש. טוב סבבה. מקס, חברי מה נשמע? למה איחרת? טוב, אל תספר לאף אחד. מבטיח נועם? מילה של חבר. "טוב ראיתי את זואי בעיר מיקמק סיטי, ואז ראיתי כמה היא יפה כל כך."

פרק 4.
מקס, איזה כיף איתך, אני מדמינת שאם שיש יער נטוש מאוד, ושיש ''שער קסם''. כן גם אני. מה אמרת ללידיה? אמרתי לה שאני לא יכולה כי אני עושה לבד שיעורים. מצחיק, אני אמרתי לנועם שאני הולך לחוג. רוצה לעשות איתי שיעורים בערב? כן אני אשמח. בדרך לביתו של מקס, נועם מתקשר למקס, ולידיה מתקשרת לזואי. שניהם שמעו את הטלפון שלהם מצלצל. המשיכו בדרכם כאילו לא שמעו דבר. זואי לא עונה, אני מתקשרת לנועם. נועם שומע את הטלפון שלו מצלצל ועונה. 'הי נועם תקשיב, אני רוצה להגיד לך דבר', 'גם אני רוצה להגיד לך משהו'. 'זואי לא עונה לי במשך כחודש', 'מקס לא עונה לי במשך כחודש'. גם לך נועם? כן גם לי. חייבים לעשות עם זה משהו. צודקת. אני כותבת לזואי הודעה: "הי זואי, תוכלי לבוא אליי?" "הי מקס זה נועם, תרצה לבוא אליי?" "סוף סוף היא עונה לי בי נועם." 'הי זואי, מה
נשמע?' 'מושלם', 'תרצי לבוא אלי היום?' 'כן אני יבוא בשבע.' טוב. ביי. 'מקס, חברי הטוב, מה קורה?' 'הכל טוב, מה חדש?' 'תרצה לבוא אליי מקס?' 'אני אשמח, אני כבר בדרך אליך.' 'טוב ביי'.

פרק 5.
הי זואי, מה קורה? "מאוד מושלם". רוצה לעשות יחד את סדרת מיקמק סיטי? "כן אני בפרק 9. יואו, מה הוא הולך לעשות שם לידיה?" לא יודעת. איך באמצע היער נפתח שם שער 'נסיעה לעבר? זואי?' "כי הוא פתח.
כתוב: 'המשך יבוא'." מה את מדמינת לעצמך שיבוא ההמשך? "אני מדמינת: בטח שיראה את כל העבר על מיקמק סיטי כולה. ואחר כך הוא ישנה הכל לפני שיבוא העתיד. גם מעניין אם נסיעה בזמן באמת קיימת." יפה זואי, איזה דמיון. כןף באמת מעניין אם נסיעה בזמן זה באמת קיים. טוב אני הולכת. רגע זואי, יש לי שאלה. מה? 'את אוהבת את מקס?' 'אממ קצת'. ביי לידיה. 'הי מקס איפה אתה?' 'זואי, אני בדרך אל נועם. אני שולח הודעה לנועם.'
' נועם, אני לא יוכל לבוא אליך. יש לי חוג באמת.' 'טוב מקס חבר.' מקס הלך לחוג שלו. הוא התאמן וחזר לביתו. מקס, זאת זואי, מה נשמע? "רק חזרתי מהחוג שלי." "אני יבוא אליך לעשות איתך את השיעורים." טוב, תבוא בכיף. "לא נפרדים אף פעם".

פרק 6.
הי נועם, זאת לידיה רציתי להגיד לך משהו. זואי באה אליי היום רק שעה והלכה. "מקס אמר לי שהוא בכלל לא יכל להיפגש איתי כי הוא הולך לחוג. הוא אמר גם שבאמת הוא הולך לחוג." טוב, לי זה לא מפריע שהם נפגשים בסודיות. "איך את יודעת?" כי עליתי על זה, זה לא פוגע לי שהם נפגשים, אני רק רוצה שגם זואי תיפגש איתי גם. "גם אני רוצה שמקס יפגש איתי. אנחנו חודש לא הגשנו את העבודה על נסיעה בזמן. מעניין אם זה באמת קיים".
הי אמא. "הי זואי, מה נשמע?" בסדר. הבאתי לפה את מקס. "טוב שיהיה פה." אמא. "מה?" אם אני מאוהבת במקס, והוא מאוהב בי, ואנחנו שוכחים להיפגש עם חברינו, מה יהיה? "תקשיבי, תחלקי לך את היום. חצי עם חבר שלך, וחצי עם חברתך לידיה. רגע רגע, מקס הוא חבר המאוהב שלך ואת מאוהבת שלו? חח". אמא! טוב." אני הולכת למקס. אמא, אם אני הולכת לרוב למקס, ופחות לחברה שלי, כי היום הלכתי אליה. "זואי, את צריכה להקשיב לליבך. הוא צריך לעשות." אמא את קולטת שהיום "במיקמק סיטי" היו שם את אני, חברה שלי, מקס ונועם. ואני חושבת שדימינתי שער קסם. הלכתי לשם ונתקלתי במקס. והוא אמר לי: אני אוהב אותך אהובה שלי זואי. "כנראה שדימינת."

פרק 7.
וואי נועם, מה אתה עושה פה באמצע הדרך? אני חייבת להגיד לך משהו. זואי אמרה לי שהיא דימינה שכולנו היינו יחד "במיקמק סיטי", וזואי ראתה שער קסם, ואז היא נתקלה במקס, והוא אמר לה: "אני אוהב אותך אהובה שלי זואי." רגע רגע, איפה זה המקום שהיינו ביחד כולם? בתוך "מיקמק סיטי?" אולי זה באמת קיים שער "הקסם או נסיעה בזמן?" ואיך מקס אמר לה את זה? לא יודעת. אני חושבת שהשער הזה עדיין קיים אולי "ביער". האמת שאני גם רציתי להגיד לך משהו. לידיה, אחרי כל כך הרבה זמן של ידידות, האם תהיהי חברה שלי? אמממ... כן! כן כן כן כן!!! הי לידיה. זואי! מקס! מה אתם עושים פה? זואי? אני סיפרתי לו את מה שדימינתי, והוא אמר שזה ממש יפה מצידי לחשוב ככה. אנחנו גם מחפשים אותכם שעות. למה? כי אנחנו רוצים לראות עם "שער הקסם" באמת קיים. אממ אנחנו גם חיפשנו אותכם. איפה ראית בדימיון את השער? "ביער." אני גם זוכרת שהוא היה ממש נטוש. כאילו יש שם מלא עצים נטושים שהרסו אותם.

פרק 8.
אז צריך לראות באמת איך ''היער'' נראה. כמו שדימינת זואי. אז בואו נלך אל ''היער''. וואו, זה באמת נראה נטוש. אז באמת יש פה מלא עצים נטושים שהרסו אותם. זואי. מה מקס? את אולי זוכרת את המיקום המדויק של ''שער הקסם''? זה היה ממש פה. זואי, למה יש בקצה היער מקום מושלם ונקי מאוד? אני לא יודעת.
אני חושבת שמשהו מוזר קורה שם. נו זואי, עזבי את זה. יאלה בואו ניכנס. רגע מקס. אנחנו נכנסים. טוב חבר'ה, אני גם נכנסת. "וואו! איזה מהמם פה." נכון זואי? כן!
אני חושבת שפה יש את "שער הקסם/ נסיעה בזמן". די לחשוד זואי. אני בטוח שהכל בסדר. בו! אההה! למה כולכם צוחקים? מקס, עשיתי לך בו! אהה! למה לידיה? למה את... זואי? מה קורה? תסתכלו. יש פה שער למקום כלשהו. בואו ניכנס.

מוקדש לואי, yaniv, יאנצי, יונימיק, לבור5, מורי230, נעהקירל88, מורנוש1001, נוניש45333, ולכולםם
10
1
57


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
24/05/2021   21:53 לבור5  1
מהמםםם
זוכהה בדוק