קהילה - היצירות של שוקולדיטור
שוקולדיטור
101
133

משימת זכות: שיעור מספר 2 בית הספר מיקסקול 10/06/2021

משימת זכות: שיעור מספר 2 בית הספר מיקסקול

שלום לכולם! וזאת המשימה השניה שלי!
המשימה שלי היא לכתוב עבודות שמעניינות אותי במיקמק, איך הייתי עושה אותם ואיך הייתי הופכת אותם לאמיתיות יותר. בהצלחה!
אכתוב כמה עבודות, כי בכל זאת, יש לי המון תחביבים, וחלק מהדברים אפילו עשיתי ואני עושה עכשיו!
אני מאוד אוהבת לעבוד כמנהלת במיקפה, כי זה עושה הרגשה ממש כיפית, כאילו אתה באמת עובד שם ואחראי על כולם. אני מגיעה בתחילת המשמרת שלי, עם הצוות הרגיל שלי, בשעות הרגילות שלנו, ואני מתחילה לחלק להם הוראות כמו לדוגמא: "יש היום הרבה אנשים, אז נעשה עבודה יעלה מאוד" או: "היום לא צריך כל כך הרבה עובדים, לכן נשרת גם בספרייה" וגם: "אוקי חברים, אין לנו הרבה לקוחות בכלל! שתיים ישארו פה לשרת את כולם ושלושה ילכו להביא עוד לקוחות מהעיר! קדימה!" כדי לשלם לעובדים שלי "משכורת" אפשר להביא להם פריט נדיר או פריט שהם אוהבים.
עוד עבודה שאני מאוד אוהבת, זה להיות מפיקה. קודם כל, נכתוב את הטקסט. לאחר מכן אפשר להעלות בקהילה יצירה שאומרת "סדרה\סרט חדש\ה! אודישנים ביום ראשון\שני]שלישי (וכו)!". בנוסף, אפשר ללכת למיקפה ולהגיד: "סדרה\סרט בביתי!" ואז יבואו מיקמקים, תספרו להם על הסדרה\סרט ותעשו להם אודישנים. תקבעו פגישות שבועיות, שמי שלא יכול להגיע מודיע מראש, ואז מתעדכנים, מתאמנים, וכו. עשו עם השחקנים ראיונות והעלו אותם ליוטיוב לפני, כאילו להכיר את הדמויות. שאתם מוכנים, צלמו את הסדרה\סרט, ערכו, והעלו ליוטיוב!
עוד עבודה שאני מאוד אוהבת, זה להיות סוכנת. דבר ראשון, נחליט את מי אנחנו מייצגים. עם נרצה שחקנים, דוגמנים, זמרים, וכו. חפשו במיקפה[מיקניון\פארק מים וכו את האנשים המתאימים וקראו להם לביתכם. בביתכם תנהלו פגישה מסודרת, בה אתם מסבירים למה הסוכנות שלכם טובה, את מי היא מייצגת, עם איזה מפיקים אתם בקשר, וכו. ספרו להם שהם נראו כמו אנשים עם פוטנציאל להיות שחקן\דוגמן\זמר וכו. שאלו אותם מה הם מהדברים אשר אתם מיצגים ואז תתחילו באימונים. באימונים לשחקנים יש למצוא מורה למשחק, שילמד אותם כל מיני דברים על דיקציה, עמידה על במה, משחק מול מצלמה וכו. בנוסף, יש למצוא להם מעצב שיער ובגדים. לדוגמנים צריך למצוא מורה להליכות, שילמד אותם איך ללכת, איך לנופף, מתי לחייך וכו. בנוסף, יש למצוא להם מעצב שיער ומעצב בגדים. לזמרים יש למצוא מורה לפיתוח קול, שילמד אותם איך להשתמש בקול שלהם, באיזה תווים להשתמש בקול שלהם, איך לשיר נכון (בצורה של אויר) וכו. שאתם חושבים שמיוצג מסויים מוכן לעבודה אמיתית, דברו עם מפיקים של סדרות, תצוגות אופנה, מחזות זמר וקליפים, וכו.

בנתים יש שלוש עבודות, בהמשך כנראה אעלה עוד יצירה עם עוד עבודות, אבל זה מספיק לעכשיו.
ביי!

מוקדש ל mili11
7
2
77


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
08/04/2023   20:32 רודי0246  2
יפה
10/06/2021   15:28 חמודאניאתה  1
יפה. קבלת עוקב ולייק
אשמח להחזר!
ושתגיבי איך יצא לי המיקשימה החודשית
נ.ב. אשמח להמלצה הקדשה לוגו עיצוב
חמודאניאתה:)