קהילה - היצירות של BFFאיתי
BFFאיתי
6
8

סיפור לכתב אורח || הילד הנחמד 14/06/2021

היי לכולם ! , אני דני בן אני גר בקרחת היער בעיר מיקמק סיטי ,

פרק 1: אני תמיד תורם לאנשים אם הם צריכים ותמיד מושיט יד לעזרה, אני גם עוזר לאנשים מבוגרים לחצות את המעבר חצייה.

פרק 2: אבל גם לפעמים יש לי תקופות רעות שלא כלכך מתחשק לי לעזור לאנשים כי אני לפעמים גם קצת עצבני וכועס אבל ההרגשה הרעה תמיד עוברת ואני חוזר לעצמי!

פרק 3: אני תמיד חוסך את הדמי כיס שההורים שלי מביאים לי שתמיד יהיה לי לשעת מצוקה , למשל , אם אני נתקע בלי אוכל לביה"ס , או שאני סתם רוצה משהו מתוק ואין בבית , ולפעמים שאני רואה אנשים שאין להם קורת גג שישנים ברחוב אני תמיד תורם להם 5-10 שקלים והם מברכים אותי .

פרק 4: אני יום אחד ראיתי בכזאת חנות תכשיטים שרשרת עם השם דני בכתב מחובר באנגלית ופשוט היא נצנצה וכלכך רציתי אותה והיה לי מספיק כסף! אני קניתי את השרשרת ואז כשחזרתי לביתי בקרחת היער במיקמק סיטי , ההורים שלי כעסו עליי ולא כלכך הבנתי למה , אבל כשהלכתי לחדרי חשבתי למה הם כועסים עליי והגעתי לסיבה שאוליי זה בגלל שבזבזתי את כל כספי כשאני חוסך הרבה זמן , אז שאלתי את ההורים שלי למה הם כועסים עליי.. , והם ענו לי: "אנחנו כועסים עלייך בגלל שבזבזת את כל כספך האישי על שרשרת" ,
אז אמרתי להם אמא , אבא אני נורא אהבתי את השרשרת הזאת היא בכתב מחובר עם השם שלי דני באנגלית והיא נורא אהובה עליי , אז הם ענו לי אוקיי אם זה ההחלטה שלך אנחנו תומכים בך אבל , תחשוב טוב לפני שאתה מבזבז את כל כספך כי אולי השרשרת יכולה להיות חיקוי של כסף או זהב , או סתם איזה שרשרת שהמוכר קנה בזול ומכר אותה ביקר.

פרק 5: הלכתי עם ההורים שלי במיקמק סיטי לסינימה מיקסיטי והלכנו לראות את הסרט החדש שרצינו לראות הרבה מאוד זמן ובדרך אני ראיתי אישה מבוגרת חוצת את הכביש באור אדום בגלל שהאישה המבוגרת לא רואה , אז ישר עצרתי אותה שלא תדרס והיא בירכה אותי תודה מתוק! , ואז ההורים שלי אמרו לי דני אתה ילד נבון ומתוק , כשהגענו לסינימה מיקסיטי , הלכנו לקנות כרטיסים לסרט , ובינתיים הלכנו לקנות פופקורן שתייה ושוקולד , כשהגענו לסרט אני נורא נהנתי הוא היה נורא מעניין , ומרתק , אחרי כשנגמר הסרט אני ומשפחתי חזרנו לביתינו , שמנו את המכונית בחנייה ונכנסנו הביתה והלכנו לישון כי אנחנו חזרנו נורא עייפים.
הסוף!

מוקדש לצוות מיקמק, וכלילדימיקמק
2
15


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה