קהילה - היצירות של mili11
|
|
יצירת סנוז 44
|
17/06/2021 |
כ-23 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן. כ-44 יתומים מחכים שיאמצו אותם. כ-1 מתוכם החלו בתהליך אימוץ ונמצאים כעת בחודש ניסיון. כ-13 מתוך 30 מסלולי לימוד נפתחו על ידי תלמידים לשעבר, אשר תרמו נקודות מסלול למטרה זו. כ-18 מסלולי לימוד ריקים כעת ומחכים להצטרפות תלמידים חדשים. כ-2 מסלולי לימוד מלאים כעת. כ-33 מיקמקים סיימו את הלימודים בבית-היתומים מיקסקול עם תעודת סיום והצטלמו לקליפ מסיימים. כ-0 זוגות מיקמקים וכ-4 מיקמקים ללא זוג המעוניינים להיות הורים נמצאים ברשימת ההמתנה לאימוץ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- בשביל להצטרף כתלמידים ו/או יתומים שאני מחפשת להם משפחה ו/או לאמץ חפשו "mili11" במיקטוק. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
התלמידים החדשים של שנת הסטודנטים בבית-היתומים מיקסקול: צוציק (צוציק5556) נרשמה למסלול צוות המיקפה.
הודעה ממנהלת בית-היתומים מיקסקול: במידה ואתם משתתפים בתחרות שבקישור זה ומעוניינים להשתמש בשיעורים של בית-היתומים מיקסקול כמקור מידע לכתבה שלכם, זכרו לתת קרידיט בכתבה שלכם לבית-היתומים מיקסקול ולי, גם בתור הדמות (מילי מילאני) וגם בתור המשתמשת (mili11). כמו כן, אתם מוזמנים להתייעץ איתי בנוגע לכתבות שלכם.
המפגש הקרוב: ביום רביעי (ה-30 ביוני) בשעה 17:00 עד 17:20 כל מיקמקי העיר מוזמנים למפגש לכבוד יום הרשת החברתית בבית-היתומים מיקסקול, בשרת קקטוס (שרת חלופי קוקוס, שרת חלופי חלופי מרשמלו).
*תזכורת – תלמידים המגיעים למפגשים של בית-היתומים מיקסקול, מקבלים נקודת חיבה.
הערות לגבי התלמידים: ציפס החליפה את השם ל-עמית.
מזכירה שזה הקישור (לדף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול) שאליו שולחים מטלות כתיבה.
השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 2: דקל קיבלה 15 נקודות אישיות על הסבר מפורט על 3 עבודות שונות + נקודת חיבה אחת על הסבר על כמות תפקידים מרובה בעבודה מסוימת (הסבר בכוכבית).
*מזכירה להחליף את המילה "אנשים" במילה "מיקמקים". בקשר לעבודה השנייה, השתמשת במילה "מפיקה", שאינה מקיפה את כל הפרטים שציינת שאת עושה בעבודה הזאת. בהסבר העבודה ציינת כתיבת תסריט, שיווק, בימוי שחקנים, צילום ופרסום. יכולת להשיג יותר נקודות אישיות במידה והיית מציגה את זה כעבודות שונות בפני עצמן. בקשר לעבודה השלישית, ציינת את האפשרות ללמד זמרים איך לשיר נכון מבחינת אוויר. השאלה אם מיקמקים צריכים לנשום או שלא שנויה במחלוקת, ואין כל אנימציה של נשימה אצל המיקמקים באתר. לכן, לימודי נשימה נכונה אינם דברים שמלמדים את הדמויות, אלא את השחקנים, מה שהופך את החלק הזה של העבודה לחלק המשוחק על ידי השחקנים ולא הדמויות. במשימת זכות זו יש להסביר על עבודות שעושים בתור הדמויות, כפי שהסברת בשאר החלקים ביצירה שלך.
השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 3: דקל קיבלה 20 נקודות אישיות על 4 שינויים שהייתה עושה לו הייתה ראש העיר + נקודת חיבה אחת על הצגת מצע הבחירות בתור הדמות שלה, הכולל פירוט על כל שינוי שהייתה עושה לו הייתה ראש העיר.
*ציינת שתמסרי את המשחק לצוות מיקמק, כדי שיכינו אותו. צוות מיקמק הם לא דמויות המשתתפות בעלילות ובפרויקט של מיקמקי העיר, אלא יותר כמו שליטי המבוך במשחקי תפקידים, שיוצרים את העולם הסיפורי שבו הדמויות עוברות את ההרפתקאות שלהם. לכן, לא מומלץ להתייחס אליהם כחלק מהעולם התוך משחקי. בעתיד יהיה שיעור המסביר מיהם צוות מיקמק מבחינת הדמויות, שבו נעמיק בנושא זה.
השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 4: דקל קיבלה 60 נקודות אישיות על 12 רעיונות שהשתלבו בתוך 6 סעיפים של רעיונות לפעילויות.
*בסעיף 6 הצעת שבמקום ארוחת צהריים, ההורים ייקחו את ילדיהם למיקפה מדי פעם. אף-על-פי שקיבלת 5 נקודות אישיות גם על סעיף זה, אני חייבת לציין שהמיקפה הוא מקום שבו גם ניתן לאכול ארוחת צהריים.
השלימת משימת הזכות של שיעור מס' 9: גלי תמר רוטון קיבלה 16 נקודות אישיות על תמונה ממפגש יום החברים הטובים ותיאור הנוכחות במפגש.
השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 59: פלסיטי רוטון קיבלה 40 נקודות אישיות על הגעה למקום ה-3 במשחק השבוע.
צברו נקודות מסלול: מייקל קומס צבר נקודת מסלול על העלאת התסריט של פרק 19 של מיקמקי העיר לקהילה.
קיבלו נקודות חיבה על דברים מיוחדים: דקל קיבלה נקודת חיבה על כך שכתבה למנהלת בית-היתומים מיקסקול על תקלה שיש לה ופנתה לעזרה.
המירו נקודות: מיקה ציניו המירה 5 נקודות חיבה בתמורה למפגש ייעוץ השמה.
כותב המכתב – לני מילאני: שלום רב. ברצוני לבקש את עזרתכם בפרסום הניסוי החברתי אשר מתקיים בקהילה שלי. תודתי נתונה לגברת מילאני, על כך שפתחה מסלול של תלמידים שיוכל לעזור לי בפרסום הניסוי החברתי שלי, ועל כך שהכינה משימת זכות מיוחדת לפרסום הניסוי החברתי שלי.
מכתב זה מיועד לכל מיקמקי העיר.
משחק השבוע: ספונג' מיקום המשחק: מחוץ למעבדה של החבורה מהסדרה "מיקמק הסדרה"
הגיעו לטבלת המובילים לפני שיצירת הסנוז הקרובה נשלחת ותקבלו נקודות אישיות בהתאם למיקום שלכם בטבלת הנקודות (ראו שיעור מס' 59). נכון לגבי תלמידי בית-היתומים מיקסקול בלבד.
בעתיד נלמד על הנושאים הבאים: ניפציק פיקלבוץ, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), עבודות שונות במיקמק סיטי, המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, שיעור עברית, בטיחות בדרכים בעת נסיעה בכלי תחבורה, מיהם צוות מיקמק מבחינת הדמויות, העסקת עובדים ועוד.
שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).
|
|
|
|
|
143
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18/06/2021 15:21 |
יוטבה62 |
2
|
מהמםםםםםםם! איזה מושלם !!!!! תודה על ההקדשה יפה שלייי:)) |
|
|
|
|
|
17/06/2021 16:34 |
Toca2012 |
1
|
תודה על ההקדשה חיימוששששששש |
|
|
|
|
|
|
|