קהילה - היצירות של בלש2018
בלש2018
50
90

המגהלופוליס (כתב בלש) 18/06/2021

המגהלופוליס
פרק 1: רחשים מנצנצים
יום אחד החבורה הלכה לטיול ביערות מיקמק. ופתאום שמעו רחשים בשיחים הם לא ידעו מה זה! מקס אמר בבהלה כדאי שנציץ על השיח? מה לעשות? מה זה? סאני ענה: אולי זה המגהלופוליס, זואי ענתה ובמיקמקית מדוברת? סאני ענה במחשבה שכאילו הוא נמצא עם סתומים, מיקמק עם כוחות קסם בלתי נשלטים שמתכוון להרוס את העולם של מיקמק, הוא בא לנקום פעם באלף שנה. רייני שלמזלה מקס הסכים להביא אותה, (היא קצת השתגעה היא היתה חייבת את זה...). רייני אמרה ממש במתח, יאללה אני רוצה לראות מה זה! מקס חשב שזה לא רעיון טוב להציץ לשיח, אולי זה מסוכן! אבל הוא אחר כך חשב על זה ואמר לו בלב אני צריך להרשים את זואי! מקס ענה במין הסמקה מוזרה מאוד, נראה לי שאפשר. ג'ימבו הרים את הגיטרה, כך הוא יוכל להגיב יותר במהירות. הם הציצו על השיח וראו מין ניצוץ כאילו השתגרות. למזלה זואי הספיקה לצלם את זה ואמרה בהתרגשות, שנראה את זה להורים שלנו? סאני ענה במהירות, לאאאא כולם ענו בכעס למה?! סאני ענה עם חשיבה קצרה, כי אז הם לא יתנו לנו יותר ללכת ליער! כולם אמרו בכאילו, אהההההההה הבנו! אנחנו לא הבנו אמרו אחד לשני בלחש שסאני לא יעלב. וכולם חזרו הביתה בריצה מהירה מאוד ואמרו להורים ''היה כיף''.

פרק 2: שיחת ערב
כולם חזרו הביתה השעה היתה 20:00 והחבורה היתה צריכה לחזור ב 19:00 ההורים של מקס, ההורים של סאני, ההורים של זואי וההורים של ג'ימבו, כעסו עליהם ואמרו להם בזעם רב, למה לא חזרתם בזמנים המוקצבים שנתנו לכם?!?!?!?!?!?! מקס אמר שהם היו ביער והם ראו מין מפלצת גדולה מאוד. ההורים של מקס ענו לו בבילבול: אמממ אוקיי.... אבא יצא איתכם ליער מחר אם יהיה מפלצת, אמרה אמא בקול רגוע. מקס לא ילך ליער יותר! ,ענה אבא בכעס רב, מקס ענה בכעס, למה?! מה עשיתי? ההורים ענו לו בחצי כעס חצי רוגע, כי אתה לא השגחת על רייני ובגלל זה אנחנו לא סומכים עליך!, אותו הדבר ענו לזואי רק קצת שונה בגלל שהיא צלמה את זה, אז כולם חשבו שזה אמיתי. בסופו של דבר רק לסאני הסכימו כי הוא לא אמר על זה כלום כי ידע שלא ירשו להם ללכת ליער אם ההורים יראו את זה. אבל בגלל שהחבורה לא הבינה בידיוק מה הוא מתכוון, היא אמרה להורים ובגלל זה....

פרק 3: חטיפה חשוכה
סאני הלך ליער ללא חשש, הוא חשב שכולם יבואו בגלל שהם אמרו שהם הבינו ושהם לא יראו את התמונה ושלא ידברו על זה אפילו. אבל הם כן סיפרו משום כך, אף אחד לא בא. סאני הלך בחושך לבדו בתקווה שיש מישהו ביער. אבל מי שביער זה לא בידיוק מי שהוא ציפה שיהיה ביער. בין השבילים פרצו צמחים שיתארכו ויתארכו עוד ועוד, עד שהם יגיעו לסאני. וזה היה מלכודת בגלל שהוא רץ ללא שום תקווה שהוא ידע את הדרך. אז הוא הגיע למלכודת, פתאום הוא ראה דמות עם לבוש שחור עם מגבעת שחורה שכיסתה את ראשו האפל, וגם גלימה שחורה. סביבו היה סוג של ערפל אבק. הוא תפס את סאני וברח. בידיוק אבא של מקס בא עם מקס כדי לבדוק אם באמת יש שם מפלצת, וכשהוא ראה את הדמות האפלה רצה במהירות עם סאני על גבה, הוא ישר קרא לצבא מיקמק. כל תושבי מיקמק נלחצו וצעקו בתקווה שסאני יחזור כי רק הוא ידע על איזה דמות מדובר.

פרק 4: העיר מתחילה להיפגע
תושבי מיקמק נורא נבהלו, וכשהם פחדו הם גם לא יצאו לשום מקום, כולל חנויות, אתרי טבע וכל מיני פעילויות נוספות. כך שהמצב הכלכלי ירד, היו אנשים שכל כך פחדו שאפילו לסופר הם לא יצאו מרוב פחד, משום כך היו מיקמקים שמתו מרעב. ראש העיר ביקש ללכת ליער עם עוד כמה חיילים. כי הוא בן 564 עוד חודש, והוא אף פעם לא פגש יצור כזה או דומה לו לפי התמונה. לאחר שעה, עשרה חיילים ושני שוטרים שהגנו על ראש העיר יצאו איתו ''למסע'', הם טיילו בפחד רב, אפילו חיילים ושוטרים!!!מצד שני ראש העיר חשב בדאגה, אם יחטוף אותי המגלופוליס.... זה נורא מפחיד. בידיוק ראש העיר חשב על הזה ובום!!!!! המגהלופוליס חטף בבת אחת את עשרת החיילים ואת שני השוטרים!. העיר ראתה כבר חודש שראש העיר לא חוזר ומיקיאוולי שמה לב לזה ראשונה! מין הסתם. כולם אמרו מי יהיה ראש העיר החדש???? מיקיאוולי אמרה אני! עם צחוק מרושע. כולם ענו לה לאא אבל היא הכינה 1,000,000 חצי הרדמה וירתה את החצים על כל תושבי מיקמק סיטי. אחרי כ- 30 דקות תושבי מיקמק התעוררו וראו את כל העיר צבועה בוורוד ונורא מוזנחת, וזה קרה ב- 30 דקות!!!! כולם פחדו ממיקיאוולי כי הם אמרו לעצמם בדאגה כל אחד לעצמו, '' אם אני לא ישרת את מיקיאוולי היא תזרוק אותי ליער!'' כולם פחדו בגלל זה, ועבדו בישביל מיקיאוולי. כל העיר היתה מוזנחת חוץ מביתה של מיקיאוולי. הוא היה נקי, מצוחצח עד מאוד ונורא מבריק.

פרק 5: ראש העיר החדשה

מיקיאוולי היא ראש העיר החדשה. היא דואגת רק לעצמה וזה לא מזיז לה ממטר אם איזה איש נפצע. כולם כולם דאגו שיהיה למיקאוולי נהדר. ואם מישהו לא עמד בנדר, מיקאוולי שלחה אותו לצינוק. ומי שהיה הכי מסכן או ליתר דיוק (מסכנים) זה חבורת מיקמק. היא לא חשבה על זה שהיא תעזור למיקאוולי בגלל זה היא שלחה אותם לצינוק. הם נורא פחדו על תושבי העיר, ראש העיר, צבא מיקמק, השוטרים, ובמיוחד לסאני. הוא הראשון שנחטף, וגם היחיד שידע על המגלופוליס, הכל. זואי אמרה בתקווה, עמדה על שתי רגליה, והתחילה לנסר את הסורגים, ג'ימבו ומקס לא הבינו מה היא עושה. אבל התחילו לנסר את הסורגים ביחד איתה. לאחר יום אחד ולילה אחד, החבורה שברה את סורגי הצינוק, לקחה את המפתחות ושחררה את כל התושבים המסכנים שלא היו צריכים להיות בכלל בכלא. הם פרצו ליער אלפי מיקמקים כדי להילחם במגהלופוליס. הם היו עם חרבות גרזנים וכלים מיוחדים כדי להביס את המגהלופוליס.

פרק 6:מי ינצח?
כל תושבי מיקמק שהיו בכלא, הלכו ליערות מיקמק כדי להציל את ראש העיר וסאני. כולם ניסו לרוץ הכי מהר שאפשר זואי ג'ימבו ומקס הבילו את כולם. כי הם אלה ששחררו את הסוהרים. מקס צעק בכל כוחו, ''מלחמה!!!!!''. כולם המשיכו אותו, כאילו היה ראסר. עברו 3 ימים. כולם היו רעבים. והרגישו שעכשיו הכל הרוס, והם לא ימצאו את המגלהלופליס לעולם!. אבללללל זואי צעקה לא הכי חזק כי היא היתה חלשה, הנה המגהלופוליס! כולם הסתכלו וראו את הדמות המיסתורית. ואמרו מלחמההההההה!!!!!!!!! הם יתחלו להלחם! 250,000 אלף מיקמקים מול המגהלופוליס בסוף נשארו עשרה מיקמקים. (זואי, מקס ג'ימבו, ועוד 7 מיקמקים). המגהלופוליס פגע בזואי, והיא עפה 10 מטר לשיחים. מקס נרגז מאוד והתחיל לקפוץ על המגהלופוליס ולהתפרע. עוד 5 מיקמקים עפו לשיחים שינסו לעשות מה שמקס עשה. ועכשיו רק ג'ימבו ועוד שתי מיקמקים נותרו. הם הסתכלו על כל שאר המיקמקים שעפו לשיחים. ג'ימבו אמר לשני המיקמקים שנותרו לקחת מהשק של המגהלופוליס את השוטרים, החיילים, סאני וראש העיר. הם הלכו לשק והציאו אותם אבל המגהלופליס שם לב והעיף אותם. אבל למזלנו הם הצליחו להוציא את המיקמקים מהשק. ג'ימבו ראה את סאני ואמר במהירות, מה לעשות?!!?!??!!??, סאני ענה לו בלחץ. הוא שונא מוסיקה!. ג'ימבו אמר למגהלופוליס, רגעעעעע לפני שאתה מחסל אותי אני יכול לומר כמה מילים? המגהלופוליס ענה במחשב קצרה. מממממ אוקיי, אבל זריז. ואז ג'ימבו הוציא את הגיטרה והתחיל לנגן שיר שעמד להוציא. המגהלופוליס התחיל לסתום את האוזניים ולאט לאט ניהיה חלש יותר ויותר.ראש העיר התקרב אליו והוריד ממנו את הכובע כדי שיוכל לראות מי זה. ופתאום הם מגלים. שזה היה ראש העיר הקודם. ראש העיר שלא אהב מוסיקה ומשום כך הוציאו אותו ליערות. ובא לנקום. כולם היו בהלם שזה היה הוא.

פרק 7: סוף דבר

ראש העיר חזר למיקמק ונתן מאסר עולם למיקאוולי. העיר השתקמה וחזרה למצבה הטבעי. סאני חזר לעיר וצחק עם חברותו. וכללללל תושבי מיקמק נהנו כולל המגהלופוליס! הוא עכשיו הסגן של ראש העיר! קולולולולולולו!!!!!!!!!!. כולם עשו מסיבות לכבוד הניצחון! המצב הכלכלי חזר לקודמו והיה טוב מאוד בעיר אפילו יותר ממה שהיה פעם. איך אומרים כמו בכל סיפור סוף טוב בכל טוב. וזה מה שקורה כאן בסיפורנו

מוקדש מי, ששולח, תגובה
6
2
30


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
28/06/2021   17:28 שווה162  2
איזה מלך
20/06/2021   19:12 מאור20080  1
ממש יפה