קהילה - היצירות של שוקולדיטור
שוקולדיטור
101
133

שיעורים 19-23 14/07/2021

היי! כאן דקל לוני והיום במקום משימה אחת אני אעשה כמה, פשוט כי נמאס לי לא לדעת מה עלה לי ומה לא, אז פעם בכמה זמן שאני אחליט לא יודעת אן זה יהיה שבוע או יום או שבועיים או משו כזה פשוט כמה שיתחשק לי. אז אני מתחילה משיעור 19.

משימת זכות שיעור 19
אני בוחרת בסמל של מיקסקול, כי לפני שהכרתי את מיקסקול לא היה לי מסגרת ולא הורים ואחים, ועכשיו יש לי מסגרת, ואני בחודש נסיון אצל משפחת רוןטון. את הסמל לקחתי מהאתר מיקמקי העיר. תוכלו לראות את הסמל של בית היתומים מיקסקול למעלה (מספר1)

משימת זכות 23
אני לא כל כך יודעת מה אני רוצה שיהיה העסק שלי בעתיד. זה דורש הרבה חשיבה, וגם אם זה לא יהיה העסק שלי בסוף, זאת משימת יצירה שבה אני אמורה לתאר איך אני רוצה את העסק. הדבר היחיד שכרגע אני יודעת שאני רוצה שיהיה בעסק העתידני שלי הוא שיהיה שם מפגש ועבודה אם אנשים אחרים. אני חושבת אולי להיות מפיקת סרטים. אז ניראלי נעשה על העבודה הזאצ עד שיהיה לי עוד רעיון לעבודה או שאני אמצא את העבודה שלי.
לעסק הזה יהיה כמה מקומות עבודה. הראשון זה המשרד. במשרד אני\העובדים שלי כותבת\כותבים את התסריט של הסרט שאני מפיקה. אחרי זה מגיע שלב השחקנים, שבוא "מקום העבודה שלי" הוא מקום ציבורי (מיקפה, עיר, עריה וכו), ולאחר מיכן האולפן, שבו עושים אודישנים לשחקנים ומלצרמים את הסרט.
הלבוש שלהעובדים (אלה שכותבים תסריטים) לא יהיה קבוע. הם יוכלו לבוא איך שמתחשק להם.
לעסק נקרא: דקלוני הפקות
בחרתי בשם "דקלוני הפקות" בגלל שהשם שלי הוא דקל לוני אז חיברתי את זה והוספתי הפקות (כי אני מפיקה)
המקום שבו יתקיים ה "משרד" יהיה בבית של חברה שלי, שבו יש את הבית שמקבלים אם קונים את "חבילת צוות מיקמק הנדירה" (ראו תמונה2). המקום בו יתקיים ה "אולפן" יהיה בבית של חברה שלי (אחרת) שנראה כמו הצגת תיאטרון (ראו תמונה 3).
מפיחנת הלקוחות, העסק לא כלכ ך ישנה, רק התוצרים. התוצרים הם הסרטים שנוצרים בסוף, אחרי הצילו, עריכה, וכו. מפחינת העובדים, העובדים שכותבים את התסריטים יקבלו כסף לפי ההצלחה של הסרט והשחקנים יקבלו משכורת לםי הזמן שהשקיעו.
אחרי שפירטתי על העסק שלי, בטח כולם רוצים להצטרף! (הוא עדיין לא קיים, אולי בהמשך) אז איך מצטרפים? אם אתם רוצים להיות עובדים שכותבים תסריטים תקבעו איתי פגישה ואז תראו לי רעיונות של סרטים שיש לכם ואז תראו לי תסריטים לדוגמא שכתבת. אם אתם רוצים להיות שחקנים, או תשקבעו איתי פגיישה בנוגע לסרטים חדשים, או שתצתרפו לסוכנות: "דקלוני סוכנות שחקנים" (אם יהיה "דקלוני הפקות" יהיה גם "דקלוניסוכנות שחקנים") או שתראו מודעות שיעלו לקהילה של דקלוני הפקות (שוקולדיטור) (כנראה)
וזהו! אולי שאני יהיה גדולה אני אפתח את העסק אבל אולי לא אני אחליט כי אני גם ישתנה ;)

משימת זכות 24
אז אלו התשובות שלי:
סעיף א) 1+1=2
סעיף2) 2-1=1
סעיף ג) 2*3=6
סעיף ד) 4\2=2

התרגילים כתובים משמאל לימין, אבל התוצאה מישום מה כתובה לי בהתחלה
אחרי שפתרתי את התרגילים זה הזמן להמציא חידה משלי. החידה שלי בתמונות למעלה (ראו תמונה 4)

שיעור 25
אני עושה שיעורים לפי הסדר, ועכשיו הגעתי לשיעור 25 ואני ממש רוצה להצטרף למסלול הספורטאים (שפתחו פלסיטי רוןטון וניקולאס מוש) ומילי עדין לא ענתה לי בקשר לזה (עד שאני אעלה את היצירה היא בטח תענה לי) אבל יש בעיה אחת: אין לי מושג איך לשחק כדורסל או הוקי בחצר שלה. הכדור פשוט לא זז לי! אם מישהו יודע אני אשמח שתענו לי בתגובות, למרות שגם את זה שאלתי את מילי וגם זה בטח יענה לפני אבל בכל זאת תודה.

שיעור 26
האמת בשיעור הזה אין מה לעשות רק לקרוא וקראתי ולמרות שאת חלק מהדברים ידעתי חלק מהדברים היו חדשים לי לגמרי.

ביוש!! היה כיף להכין שיעורים!! (לא ציניות)

מוקדש ל mili11
7
3
76


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/07/2021   10:47 שוקולדיטור  3
חמודאניאתה אני כבר ממזמן עוקבת! אשתדל להגיב יותר :)
14/07/2021   11:47 חמודאניאתה  2
ואו יצא יפה.
אני אשמח שתסתכל\י בקהילה שלי ותראה\י תקהילה שלי
ואם תאהב\י אשמח שתעקב\י אחרי
ותשאיר\י תגובה בקהילה שלי
תודה רבה!!
14/07/2021   10:57 ביגל7759  1
יפה!!