קהילה - היצירות של שוקולדיטור
שוקולדיטור
101
133

משימות זכות שיעור 27-34 מיקסקול 17/07/2021

הייי! כאן דקל לוני והיום אני עושה משימות 27-34

משימת זכות 27
האמת, לקחלי הרבה זמן להחליט איך אני נראת. אבל עכשיו אני בטוחה. יש לי שיער צמות חום, כזה אם מגן דוד מאחורה. מעל זה יש לי כובע סופגניה, חולצאת נאס"ה, חצאית כחולה אם עוגיות שוקולד ציפס, ונעלי רחיפה. צבע הגוף שלי הוא ורוד (לא פוקסיה הבהיא הזה) (ראו תמונה 1) אהה ואני מחזיקה גם סוכרית תרנגול אדומה (היא מזה טעימה!!!)

משימת זכות 28
היום יש קצת בעיה במשימה, כי ההוקי לא עובד, וגם פניתי על זה לצוות מיקמק, אז זה סוג של משימת הזכות של שיעור מספר 17 (ראו תמונה 2)

משימת זכות 29
פה אין לי כל כך משימה, כי זה מסלול לימוד ואני לא רוצה להצטרף.

משימת זכות 30
לא הבנתי איפה אני רואה את התוצרים, כי במקום של התוצרים אין תוצרים, אבל אומריםלנו ללכת ליצירות הסנוז, והלכתי, אבל לא הבנתי איפה התוצרים. אופסי.... (אשמח לעזרה בתגובות)

משימתץ זכות 31
אני לא מנויה :( אבל שיהיה יומיק אני אעשה

משימת זכות 32
גם זה מסלול לימוד ואני לא מצטרפת אז אני לא עושה

משימת זכות 33
בעבר כבר עשיתי בלוג הפרס או מיקשימה (לא הצלחתי להבין את ההבדל) ואפילו ניצחתי אבל אנח לא מוצאת את בלוג מה חדש על המשימה הזאת די באסוש אבל הנה קישור ליצירה שלי
הנה הקישור

משימת זכות 34
אפשר לעבוד בחנות הממתקים. מבחינת המשתמש, הוא אומר לאנשים שהוא עובד כן, ואם הוא יכול לעזור להם. מבחינת הדמיות הם משחקים נגיד שהלקוח שואל מה עושה איזה ממתק, מתי יש סיור במפעל וכו והעובד עונה לו ועוזר לו. קהל היעד של העבודה הוא כל מיקמק סיטי! כי הרי מי לא אוהב ממתקים?! שם העבודה של הדמות יהיה :עובד ממתק" (אז אם אתם עובדים שם ושואלים אתכם במה אתם עובדים אתם תגידו "אני עובד ממתק"

מוקדש ל mili11
6
56


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה