קהילה - היצירות של מיקטיק43
מיקטיק43
200
366

מיקטיק מעדכנת:)- המופלאה תאריכים תמונות ועוד 20/07/2021


היי לכולם! ( מתנצלת על הכותרת הלא ברורה אבל נגמר לי המקום )
אז אלה תמונות מהפרקים והתאריכים של הפרקים אבל דבר דבר , פרה פרה (אני במצב רוח מוזר היום תתעלמו:|).
• אז קודם כל תמונה של מילן עם מופלא העכבר אבל אני בטוחה שאת זה הבנתם כבר.

• התאריכים לפרקים:
מגה עלוקה: יצא היום באחד וחצי בלילה (לפי שעון ישראל ) ככה שבעיקרון הוא יוצא מחר:)
מגשים המשאלות: יצא ב14.8 שזה תופיםםםםםם בחודש הבא! אני ממש מקווה שזה יצא לפני בפורטוגזית או משהו כי אין לי.כוח.לחכות!!!!
~ לשם הבהרה שימו שכעיקרון מגה עלוקה הוא פרק 10 וקרה לפני הפרק טיל הדמעות (והינה הלכה לה התאוריה שלי⁦ לגבי הפרקÓ╭╮Ò⁩) והפרק מגשים המשאלות הוא פרק 18 זאת אומרת שהוא הפרק הבא אחרי טיל הדמעות.

דבר אחרון: עלו שלוש תמונות מהפרקים ותשימו לב כמה אדריאן אומלל גם בתמונה עם לוקה ומרינט (לוקה ומרינט⁦⁦⁦(^∇^)ノ♪⁩ יאייייי) (שאליה אחזור עוד מעט) אפשר לראות אותו בצד.
התיאוריה שלי היא שהאם שמתם לב שבסוף הפרק טיל הדמעות רואים את אדריאן/חתול שחור עצוב בגלל (ואם תראו שוב את הפרק תבינו שאני צודקת) שנינו ואליה יודעים את הזהויות אחד של השני והוא וחיפושית לא.
בכל אופן התיאוריה שלי היא שהתמונות הם מהפרק מגשים המשאלות (שהוא הפרק הבא אחרי טיל הדמעות לפי הסדר הכרונולוגי) ושהמשאלה של חתול שחור הוא שהם ידעו את הזהויות אחד של השני.
• עוד תאוריה היא שהוא יקבל אקומה בגלל זה לא בהכרח בפרק הזה ( בגלל שתשימו לב בעונה הזאת פחות או יותר חוזרים לנבלים הקודמים ).
• תאוריה אחרת אם כי היא לא הכי סבירה היא שחתול שחור יגלה את הזהות שלו לחיפושית אבל רק הוא (או שאולי שניהם:)). (כן כן גם אני ממש רוצה שהתאוריה הזאת תיהיה נכונה).

• עכשיו בנוגע ללוקה ומרינט לפי התמונה הם ככל הנראה השלימו אבל מה אם הם בעצם יחזרו להיות ביחד? מה שיכול ללכת ממש טוב עם התאוריה האחרונה שלי ואזזזזז ( תזרמו איתי לרגע ) חתול שחור יגלה לחיפושית את הזהות שלו אבל היא תיהיה עם לוקה ואז היא תתחיל להתלבט אויייי זה יכול להיות טובבבבבב את מי אתם משפפים? את לוקנאט או אריאנט? תפציצו את התגובות.

וזהו להיום מוזמנים לכתוב לי בתגובות תאוריות איזה תאוריה ממה שאמרתי את חושבים שנכונה מה הזוג האהוב עליכם או סתם לחפור לי:), עכשיו אם תסלחו לי אני צריכה להתחיל להתארגן לבאולינג ואני כל כך עייפהההההה ( כן אני באמת פיהקתי עכשיו נראלי פיהקתי לפחות עשרים עד שלושים פעמים רק בזמן שכתבתי את זה) טוב אני יפסיק לחפור לכם
וזהו להיום
Love you ❤️
8
3
71


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
22/07/2021   11:42 אגסי1755  3
ווואי.
הספויילר שאדריאן ישב מאחוריהם והיא לא שמה לב שיאוווווו
וכן, הלוואי שידעו כבר את הזהויות הסודיות אבל זה כל הקא'צ בסדרה לול.

אני אוהבת ברמות את מרינט ואדריאן, ביחוד בפרק האחרון שהם החזיקו ידייםםם~
זה היה כ"כ חמוד, למרות שזה היה מטעם ההפגנה(:
21/07/2021   18:04 בונבוניתמר  2
יאאא היום זה יצאאא:))
אני רואה את זה עכשיו ומיידד!!!
איככ מרינט ולוקה שילוב גרועעע בא לי שהיא תהיה עם אדריאןןן!!!
21/07/2021   12:43 רורון66  1
ראיתי הכל ואני מתה מהתרגשות!
במיוחד הספוילר של לוקה ומרינט ואדריאן שם מקנא בקטן
❤❤❤❤