קהילה - היצירות של פם888
759
2106

כחולניה לכתב אורח 26/07/2021

הכל התחיל כמו כל יום רגיל קמתי בבוקר והלכתי לבית הספר לא לפני שאכלתי כמובן הלכתי אם חיים אחי התאום לבית הספר אבל אף אחד לא ציפה למה שקרא לנו בדרך ליד החנות של מושיקו הסתתרה מעטפה חשודה פתחנו את המעטפה בזהירות וגילנו בתוך מפה במפה היה כתוב שזו מפה המובילה למדינה בארץ רחוקה בגלקסיה רחוקה בשם כחולניה אני וחיים החלטנו שאחרי הלימודים נציץ במםה וננסה לתפור אותה בלימודים חשבתי רק על המפה הרגשתי שהזמן זז כמו צב בסוף היום לימודים נגמר והצצנו במפה במפה ראינו שבשביל להתחיל צריך למצוא עץ מוזר כזה בצורת לב התחלנו לחפש אחרי רבע שעה חיים נזכר שהוא מכיר עץ דומה לזה ואולי לעץ הזה הכוונה הלכנו לעץ הזה שהיה ליד הפארק ובאמת הוא היה דומה לעץ שבציור חיפשנו בעץ ופתאום ראיתי פתק לקחתי את הפתק שהיה בצבע כחול משום מה והיה כתוב בפתק כךלבית גדול מלא ממתקים כל יום ילדים מגיעים מקבלים ממתק אומרים תודה והולכים חשבנו איפה זה יכול להיות חשבנו וחשבנו ולבסוף נזכרתי שלסבא שלנו יש מפעל ממתקים חשבנו בוודאי שזה שם הלכנו למפעל של סבא ופגשנו שם אות סבא כמובן סיפרנו לסבא על המפה והוא אמר שהוא דווקא מכיר את עולם כחולניה הוא סיפר לנו מה האוכל שיש שם איך האנשים שם נראים שזה עולם קסום שכולם שם כחולים והוא אמר שישי לו גם משו מאוד מיוחד בחצר של המפעל הלכנו לחצר המפעל ומה ראינו שם? חללית סבא סיפר לנו שזו חללית שמביא אנשים לכחולניה וואו אמרנו יחד כמובן שישר עלינו לחללית סבא אמר שתוך שעתיים נהיה בכחולניה אני וחיים בנתיים הסתבבנו בחללית חצי שעה לפני שהגענו לכחולניה סבא הביא לנו טוש כחול מיוחד ובגדים של קוסמים הוא אמר בכחולניה כולם לובשים את הבגדים האלה וכולם שם כחולים סבא סיפר לנו שהמניג של הקוסמים הביא לי אתהחללית בתמורה לזה שהחביא פתק במפעל סבא אפילו הראה לנו מפה שנראתה בול כמו המפה שלנו בהתחלה לא האמנו אבל אחרי שהוא הראה לנו את המפה ישר האמנו עוד שתי דקות נגיע סבא אמר.
נחתנו בכחולניה וישר ראינו עולם מושלם הכל בצבע כחול השמים הארץ האדמה הכל בצבע כחול פתאום ראינו איש בצבע כחול הוא אמר לנו לבוא לביתו בדרך לאותו בית סבא סיפר לנו שזה המנהיג של הקוסמים הגענו לביתו של המנהיג שהיה כולו כחול והוא אמר לנו כך "תוכלו להשאר רק שעה בכחולינה כי לא אכלתם מהתפוח זהוב הראש" שאלנו אותו מה זה תפוח זהוב הראש והוא ענה לנו שזה תפוח מיוחד שגדל במקום גבוה וחשוך שנכנסים אליו בבוקר ויוצאים ממנו בלילה חשבנו וחשבנו וחשבנו מה זה יכול להיות ואז סבא עלה על משו הוא אמר שמקום גבוה זה הר ומקום חשוך זה מערה ועטלפים נכנסים בבוקר למערה כדי לישון ובערב הם יוצאים כי הם חיות לילה חשבנו איפה זה ואז נזכרתי ששהגענו לכחולניה ראיתי הר גבוה הלכנו להר וגילנו שבאמת למעלה היתה מהרה לקח לנו חמישים דקות לעלות על ההר וזה היה מאוד קשה ההר היה כחול וחלקלק והיה מאוד קשה לטפס עליו בסוף הצלחנו להגיע למעלה ובאמת היתה שם מערה שבמרכז המערה עמד תפוח אם ראש מזהב הבנו שזה התפוח באנו כבר ממש לאכול אותו ואז נזכרנו במשו אם נוכל את התפוח לא נוכל לכזור הביתה הבנו כמובן שהרבה יותר כיף לנו בבית מאשר בעולם כחולניה (למרות שכיף פה מאוד) החלטנו שלא נוכל מהתפוח עברה שעה ופתאום נעלמנו והופענו ממש ליד המפעל הינו בהלם זה היה הדבר הכי מגניב שעשינו בחיים שלנו סבא ידע שאנחנו מבולבלים מכל המסע הזה אז הוא נתן לנו גלידה (באמת היה שווה להשאר בבית) סיימנו לאכול וחזרנו הביתה אמא טיפה דאגה אבל בסך הכל הכל היה בסדר סוף.

מוקדש לואי
178

הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה

27/07/2021   13:50 שוקולדיטור  4
רעיון ממש מעולה! אולי אפשר לעשות סיפור המשך שהם מחליטים כן להשאר ואז הם יוצאים להרפתקאות וככה גם הקוראים יבינו יותר מה הקטע של כחלוניה וגם יהיה מעניין