קהילה - היצירות של מלפוי5
מלפוי5
13
55

הגיבור האחרון - פרק 1 01/08/2021

הגיבור האחרון פרק1

זה היה לילה חשוך וקר. רוח קלה נשבה. צעדים נשמעו מהאפלה, שמתי קול של ילד לא נער הוא שאל איפה הוא, אני חושב זה הפחיד אותי, בכול זאת אני רק בן 6. הנער הבחין בי והסתכל עלי זה היה מבט קר של אדם ללא שליטה. הוא רץ לעברי במהירות מדהימה, הצל שלו עלה מעלי והוא נחת לפני וקד קידה ממש כמו משרת למלך. הגיבור האחרון?

ואו על מה הוא מדבר, אה כן קפצתי קצת? אני אתחיל מהתחלה. שלום, אני עידן רק ילד קטן שחי חיים רגילים עד שיום אחד בגיל 6 אביר של דריס הממלכה האבודה מצא אותי והפך אותי למי שאני היום הגיבור האחרון. המטרה שלי? להביס את מלך האש ששולט בעולם, או נסחפתי קצת טוב. נחזור לאיפה שהינו.
לא זה לא יתכן כול הלוחמים הקדושים הובסו על ידי מלך האש וסוגדיו אמר הנער המסתורי מ מי אתה מלמלתי הנער קד שוב ואמר שמי הוא ראן אני אביר של דריס - דרס מלמלתי מה זה? ראן גיחך זו היא הממלחה האבודה ששוכנת בעמק האינסוף עמק האינסוף? כן ענה בעודו מחייך אתה נראה כמו סר לקס הגדול לקס? שאלתי ראן אמר לקס הוא האביר החזק ביותר הוא הקריב את חייב קדי להגן על המלך... וואו אמרתי אבל אני לא הוא מצטער לא זה לא אפשרי אמר ראן ההילה שלך היא בדיוק כמו שלו מה? להבות הקיפו אותנו מלך האש אמר ראן לוחמים שגופם עלה להבות התקדמו עלנו

פרק2?

מוקדש ל אIצרלגומינהרנגייי1נהורק7ולכולם(:
9
88


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה