קהילה - היצירות של nuIl
nuIl
51
90

אכלתי משולש אחד והכובע של דקלוני לא בוער 02/08/2021

שוב אני ניקי משלים את המשימה של שיעור 47 שאני לא משתמש באות צ' או ץ' ומקבל ניקוד כפול. אני ניקי משלים גם את המשימה של שיעור 9 שמבלים עם חברים מכשאני ביליתי עם דקלוני רוטון.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אתם בקהילה של ניקולאס (ניקי), הילד הקטן של משפחת מוש. תהנו ואם ♡ אז לייק + תגובה + עוקב/ת.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

יום – שני – 2021 – 08 – 02
דקלוני היא כתבה לי במיקטוק אם באלי שנמשיך את הבילוי מפעם שעברה. כתבתי לה שכן. דקלוני היא באה אלי והסיעה אותנו לעיר. היא עשתה הפסקה ב-500 בפארק המים כי הייתה בעייה באקומולטור והתחלנו בנסיעה מההתחלה מפארק המים. הגענו לעיר ב-5,000 שחשבתי שזה לא מספיק אבל זה היה בדיוק ללהגיע למזרח של העיר שאז דקלוני פתחה את הפירמידה שלה לתושבי מיקמק סיטי.

הפירמידה זה שעשועון רחוב שמופיעים המספרים של המיקטוק מתחת לכל המיקמקים שתופסים מקומות בשעשועון, אז ראיתי את המספרים של המיקטוק ואני מקדיש למיקמקים שהם היו איתנו בפירמידה.

היו איתנו לפי המספרים של המיקטוק הם - פריז585 | רזאל6469 | אפרסק34508 | טלולילולי1

אני הייתי המיקמק שנשאר הכי הרבה זמן מכולם וקיבלתי 5,000 וגם כובע מוח שאני ניקי חושב שהוא היה לי פחות יפה אז אני ניקי לא לבשתי אותו הרבה אחרי שאני ניקי הראיתי אותו לה לדקלוני שהייתה איתי.

אחרי הפירמידה באה אמא רוטון ואז מיקמק אחר הוא כישף אותה ואז דקלוני כישפה אותו ואז היו הרבה כישופים וחיפשתי את המספרים של המיקטוק שלו כדי לכשף אותו גם דרך המיקטוק אבל אז פתאום זה נעלם לי ואני ניקי הייתי רוח רפאים כחולה וזה היה מפחיד.

אני ניקי יודע שיש אפשר להיות מוגנים מכישופים אבל אני ניקי לא חשבתי על זה אז ולי ניקי זה היה ממש מפחיד להיות עם כל הכישופים מסביב ופתאום שרגע איבדתי גוף ואני ניקי בכיתי שבאלי הבייתה אבל לי אין אף אחד בבית. דקלוני היא הזמינה אותי לבוא אליהם ואמא רוטון הסכימה ואמרה שמיותר לה לשאול ושזה תמיד מותר.

מיקה שאני עובד במספרה שלה היא באה גם אחרי שהיא פגשה אותנו בעיר והיא גם ראתה איתנו איתי ועם דקלוני את החדר של דקלוני ושל גלית תמר לפני שהיא מיקה הלכה.

דקלוני אמרה שאם באלי אני יכול לישון ואז עשתה לי סיור שאני ניקי ביקשתי שלא היה ארוך. ראינו את החדר של הארוחות ואכלנו ביחד ואז היא דקלוני עזרה לי להגיע לכיור שהיה לי גבוה ובטעות השתרזתי עליה מים אז אמרתי לה סליחה והיא אמרה שזה בסדר ושהיא תחזיר לי.

אני ניקי ודקלוני הלכנו לשבת ליד האח כדי להתחמם ולייבש את הידיים. אני ניקי כל הזמן חשבתי שאולי הכובע שלה התחיל לעלות באש כי הוא ישבו אש אבל הוא לא אז מזל שלא כי זה היה יכול להיות מפחיד.

דקלוני היא שאלה אותי אם היא הגזימה ואני ניקי אמרתי לה שלא והסברתי לה שמיקמקים כשהם זוג אז אמרו לי שהמשפחות שלהם נהיות כמו אחים כולם והיא הגיבה כמו אחות, אבל גם חברים הם מגיבים כמו שהיא הגיבה אז גם אם פלסיטי לא תמיד תהייה איתי תמיד אז זה עדיין בסדר שהיא דקלוני תתנהג ככה.

דקלוני היא אמרה לי תודה ואני ניקי אמרתי שמה תודה ושגמאני יחזיר לה. היא דקלוני אמרה שהיא חשבה שאני כועס עליה. אני ניקי סיפרתי לה על הפעם היחידה שאני ניקי כעסתי ושמאז אני ניקי לא כועס יותר.

אחרי זה שאלתי אותה בשביל מה הכפתור השני בחדר אוכל והיא דקלוני אמרה שזאת שאלה טובה ואולי אמא שלה שופטת בתוכנית טלוויזיה. אני ניקי חושב שהיא דקלוני לא התכוונה לזה באמת.

אחרי שליקקנו ביחד את המפל של השוקולד ואני ניקי נפרדתי ממנה של פרידה של ללכת אז אני ניקי פתחתי את המיקטוק וכתבתי לאמא רוטון תודה כי זה מה שמנומס לכתוב ולעשות.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אם באלכם שאני ניקי יפרסם משהו שלכם אז תכתבו לי בתגובה מה לפרסם לכם ואז אני יפרסם לכם.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כל המיקמקים שקראו את כל מה שכתבתי – תוסיפו ♡ בתגובה שלכם ( לא חייב להיות קשור לתגובה :)

מוקדש ל mili11, רוןטון7, עשילא2000, שוקולדיטור, 1סטרלי, superd6, פריז585, רזאל6469, אפרסק34508, טלולילולי1
7
2
109


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
04/08/2021   19:20 hadar2009  2
היי ניקי !
אמח שתפרסם את המספרה שלי...
דבר איתי במיקטוק :)
03/08/2021   16:39 אלכסיס3490  1
איזה כיף לך תענה בבית ספר של המיק ציונים