קהילה - היצירות של פם888
759
2106

כחולניה לכתב אורח 10/08/2021

הכל התחיל כמו כל יום רגיל קמתי בבוקר והלכתי לבית הספר לא לפני שאכלתי כמובן הלכתי אם חיים אחי התאום לבית הספר אבל אף אחד לא ציפה למה שקרא לנו בדרך ליד החנות של מושיקו הסתתרה מעטפה חשודה פתחנו את המעטפה בזהירות וגילנו בתוך מפה במפה היה כתוב שזו מפה המובילה למדינה בארץ רחוקה בגלקסיה רחוקה בשם כחולניה אני וחיים החלטנו שאחרי הלימודים נציץ במםה וננסה לתפור אותה בלימודים חשבתי רק על המפה הרגשתי שהזמן זז כמו צב בסוף היום לימודים נגמר והצצנו במפה במפה ראינו שבשביל להתחיל צריך למצוא עץ מוזר כזה בצורת לב התחלנו לחפש אחרי רבע שעה חיים נזכר שהוא מכיר עץ דומה לזה ואולי לעץ הזה הכוונה הלכנו לעץ הזה שהיה ליד הפארק ובאמת הוא היה דומה לעץ שבציור חיפשנו בעץ ופתאום ראיתי פתק לקחתי את הפתק שהיה בצבע כחול משום מה והיה כתוב בפתק כךלבית גדול מלא ממתקים כל יום ילדים מגיעים מקבלים ממתק אומרים תודה והולכים חשבנו איפה זה יכול להיות חשבנו וחשבנו ולבסוף נזכרתי שלסבא שלנו יש מפעל ממתקים חשבנו בוודאי שזה שם הלכנו למפעל של סבא ופגשנו שם אות סבא כמובן סיפרנו לסבא על המפה והוא אמר שהוא דווקא מכיר את עולם כחולניה הוא סיפר לנו מה האוכל שיש שם איך האנשים שם נראים שזה עולם קסום שכולם שם כחולים והוא אמר שישי לו גם משו מאוד מיוחד בחצר של המפעל הלכנו לחצר המפעל ומה ראינו שם? חללית סבא סיפר לנו שזו חללית שמביא אנשים לכחולניה וואו אמרנו יחד כמובן שישר עלינו לחללית סבא אמר שתוך שעתיים נהיה בכחולניה אני וחיים בנתיים הסתבבנו בחללית חצי שעה לפני שהגענו לכחולניה סבא הביא לנו טוש כחול מיוחד ובגדים של קוסמים הוא אמר בכחולניה כולם לובשים את הבגדים האלה וכולם שם כחולים סבא סיפר לנו שהמניג של הקוסמים הביא לי אתהחללית בתמורה לזה שהחביא פתק במפעל סבא אפילו הראה לנו מפה שנראתה בול כמו המפה שלנו בהתחלה לא האמנו אבל אחרי שהוא הראה לנו את המפה ישר האמנו עוד שתי דקות נגיע סבא אמר.
נחתנו בכחולניה וישר ראינו עולם מושלם הכל בצבע כחול השמים הארץ האדמה הכל בצבע כחול פתאום ראינו איש בצבע כחול הוא אמר לנו לבוא לביתו בדרך לאותו בית סבא סיפר לנו שזה המנהיג של הקוסמים הגענו לביתו של המנהיג שהיה כולו כחול והוא אמר לנו כך "תוכלו להשאר רק שעה בכחולינה כי לא אכלתם מהתפוח זהוב הראש" שאלנו אותו מה זה תפוח זהוב הראש והוא ענה לנו שזה תפוח מיוחד שגדל במקום גבוה וחשוך שנכנסים אליו בבוקר ויוצאים ממנו בלילה חשבנו וחשבנו וחשבנו מה זה יכול להיות ואז סבא עלה על משו הוא אמר שמקום גבוה זה הר ומקום חשוך זה מערה ועטלפים נכנסים בבוקר למערה כדי לישון ובערב הם יוצאים כי הם חיות לילה חשבנו איפה זה ואז נזכרתי ששהגענו לכחולניה ראיתי הר גבוה הלכנו להר וגילנו שבאמת למעלה היתה מהרה לקח לנו חמישים דקות לעלות על ההר וזה היה מאוד קשה ההר היה כחול וחלקלק והיה מאוד קשה לטפס עליו בסוף הצלחנו להגיע למעלה ובאמת היתה שם מערה שבמרכז המערה עמד תפוח אם ראש מזהב הבנו שזה התפוח באנו כבר ממש לאכול אותו ואז נזכרנו במשו אם נוכל את התפוח לא נוכל לכזור הביתה הבנו כמובן שהרבה יותר כיף לנו בבית מאשר בעולם כחולניה (למרות שכיף פה מאוד) החלטנו שלא נוכל מהתפוח עברה שעה ופתאום נעלמנו והופענו ממש ליד המפעל הינו בהלם זה היה הדבר הכי מגניב שעשינו בחיים שלנו סבא ידע שאנחנו מבולבלים מכל המסע הזה אז הוא נתן לנו גלידה (באמת היה שווה להשאר בבית) סיימנו לאכול וחזרנו הביתה אמא טיפה דאגה אבל בסך הכל הכל היה בסדר לא תארנו לעצמו שהיום עוד לא ניגמר

פרק 2

בשעה שלוש ארבעים ושלוש בדיוק זה קרה סבא צלצל בדלת ואמר לנו לבוא איתו למפעל שלו בהתחלה לא הבנו למה לא ציפינו לפגוש שם את קוסמיס (הקוסם הכחול) קוסמיס אמר לנו שלצערו פלש לעולם כחולניה חיה ולא סתם חיה אלה דיזרוס שזה חיה מסוכנת במיוחד בשל זה שהיא צובעת הכל בצבע השחור קוסמיס אמר לנו "אם החיה הזאות תמשיך להיות בעולמנו עוד זמן רב ככל הנראה אנחנו נעלם מהעולם

פרק 3
ובגלל זה. המשיך קוסמיס לומר לנו "אנחנו צריכים את עזרכתם להעלים את החיה המסוכנת הזאות. שאלנו אותו למה שאנחנו נצליח לעשות מה שאחרים לא הצליחו וגם שאלנו אותו אם זה צער בעלי חיים
קוסמיס אמר לנו שאם זה פיקוח נפש כנראה שמותר לנו להרוג את החיה המסוכנת. שאלנו אותו האם הוא יודע איך הגיעה לעולם כחולניה החיה המסוכנת הוא אמר שכן וככה התחיל הסיפור

פרק 4 הסיפור
הכל התחיל כמו יום כחושיש (יום שישי) הלכתי לשוק הכחול שבקצה העיר אור כחולית לקנות לי גמבות כחולות. פתאום אני רואה קוסם שחור הקוסמים השחורים יודעים לשימצה בגלל מעשיהם הרעים והלא נחמדים בגלל שאני מבין את כל השפות בעולם הקשבתי למה שהם אומרים וזהדעזתי "פה נשים את מעבר הסתר בשביל להביא את דיזרוס שלנו ככה נהרוס את כחולניה אחת ולתמיד" חשוב שתעדו שבתכלס לא היה שום דבר רע בן הקוסמים הכחולים לבין הקוסמים השחורים אבל כידוע הם ידועים לשימצה כמו שכבר אמרתי

פרק 5 טסים לכחולניה הוא שצריך לקרוא לזה שחורינה

הבנו אמרנו אנחנו ננסה לעזור לכם לתפוס את החיה המסוכנת היא מהירה? שאלנו הוא ענה לנו שהיא מאוד מהירה חזקה ויש לה כוחות קסם. אמרנו לו ככה "כוח קסם לא ינצח אנשים חזקים כוחות על באים מהאיש אבל אנחנו באים מתוך הלב יפה אמרתם קוסמיס אמר לנו
עלינו לחללית והגענו לכחולניה

פרק 6 מנסים לתפוס את דיזרוס

הגענו לכחולניה ואמרתי "נראלי שכבר אפשר לקרוא לזה שחורניה הכל פה שחור כמעט" חיים צחק אבל הקוסם קוסמיס היה רציני שאלתי את קוסמיס למה הוא צריך אותנו דווקא מכל האנשים על פני כדור הארץ
קוסמיס אמר לנו שהוא מרגיש שבכם תמונים כוחות גדולים איך אמר בן גוריון "בכל איש הוא אישה תמונים כוחות גדולים רק צריך לדעת איך לגשת אליהם
אמרנו לו שאנחנו נעוזר לו בכיף הוא ביקש ממנו להיות טיפה יותר רצינים. כמובן שהסכמנו. פתאום חיים רואה משו זז בצבע שחור קוסמיס אמר שלדעתו זה החיה
דיזרוס פיחדנו מעט אבל כמו שאמר בן גוריון האמנו בעצמנו התקרבנו לחיה המסוכנת ואז זה קרה

פרק 7 מאיפה הם הגיעו?

פתאום משום מקום נוחתים עשרים קוסמים שחורים הם נראו מפחידים מאוד וחזקים במיוחד אבל אנחנו לא פחדנו ואז קוסמיס אמר לנו שהוא יכול לנצח אותם בלי שום בעיה כי הוא קוסם גדול והם קוסמים קטנים אז לפי הפרש הדרגות הוא מנצח אותם אם מילה אחת הקארסומס כולנו אמרנו ביחד הקארסומס וישר הם נעלמו כאילו לא היו פה לעולם הגענו לחיה ואז סבא אמר לנו "לפי ספר עתיק יומין שקראתי אפשר לנצח את דיזרוס רק בעזרת חומר שנקרא מיקמוקנק קוסמיס אמר שיש לו אחד כזה בבית אמרתי שלדעתי צריך שמשו ישמור על החיה שלא תזוז אתה זה שתשמור אמר סבא יש לי הרגשה שאתה הכי בוגר פה מכולנו אתה בלי פחד גם חיים יעזור לך שתיכם גיבורים גדולים סבא וקוסמיס הלכו לבית שלהם ואז זה קרא שוב שלושה קוסמים בדרגות בנוניות הגיעו לשם אבל סבא וקוסמיס כבר ידעו שזה מה שיקרא וקוסמיס השאיר לנו את התג המיוחד שלו שבעזרתו הוא מנצח כל אחד הוא אמר לנו להגיד את המילה קטארוס בומוקס אמרנו את המילה חזק חזק שכולם ישמעו והם נעלמו כמו הקוסמים הקטנים סבא וקוסמיס מהר חזרו קוסמיס אמר לנו

פרק 8

קוסמיס אמר לנו שאין לנו הרבה זמן כי אם נתמעמע יגיע הקוסם הגדול שברמה של קוסמיס והיתו עוד צבא של קוסמים בנונים וככה קוסמיס לא היה שווה כלום לקחנו את החומר במהירות הבזק השאלה היא איך נכניס את החומר לתוך פיו של דיזרוס הצעתי להראות לדיזרוס שאנחנו פה ואז הוא יתקדם לעברנו ונוכל לשים לו את החומר וזה גם מה שעשינו הוא התקרב אלינו וסבא הגיע מאחוריו ובום שפך לו את הנוזל לתוך הפה

פרק 9 איחרתם

כחולניה הפכה להיות כחולה כמו שהיא תמיד היתה
קוסמיס לא ידע איך להכיר לנו תודה הוא פשוט עמד שם חסר מילים חסר מילים עד שהגיע הקוסם הגדול וצבא של קוסמים בנונים התחלנו לפחד. אבל אז קוסמיס אמר לקוסם השחור הגדול ששמו הסתבר כראוקסב אחרתה כבר ראוקסב דיזרוס כבר נעלם מארצנו ועכשיו תורך להעילם קדימה תעלם ראוקסב לא ידע איך לאכול את זה ופשוט נעלם שניה לפני שהוא נעלם אמרתי לו שאני ממליץ לו בחום לאכול את זה אם מרק טעים הפעם גם קוסמיס צחק

פרק 10 חוזרים הביתה
קוסמיס לא ידע איך להכיר לנו תודה אמרנו לו שזה היה קטן עלנו הוא אמר שאין סיכוי שאנחנו הולכים בלי שהוא מביא לנו משו כמזכרת ממנו הוא הביא לנו ספר מיוחד שבוא כתוב כל מה שקרא לנו באותו יום ולספר הזה קראו: כחולניה אמרנו לו תודה על הספר עלינו לחללית וטסנו הביתה

מוקדש לואי, יונימיק, יאנצי, יניב, מיהלי, קובי, אסי, שרית, ולי, כמובן
162

הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה

14/08/2021   00:15 גוגו0523  5
וואיי סיפור מהמםםםםםם
יש לך המון כישרון!
הייתי ממליצה לך להשתמש בסימני פיסוק, זה יעשה מעולה!
11/08/2021   22:29 מאור20080  4
לקח לי עשרים ושבע דקות אתה ממש טוב
11/08/2021   19:53 ריביולי58  3
סיפור יפה מאוד:)
רק בפעם הבאה תעשה סימני פיסוק, כמו נקודה ופסיק.
כל הכבוד על ההשקעה! לי אין כוח לכתוב סיפור כזה ארוך...