קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

יצירת סנוז 52 12/08/2021

כ-17 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן.
כ-45 יתומים מחכים שיאמצו אותם. כ-0 מתוכם החלו בתהליך אימוץ ונמצאים כעת בחודש ניסיון.
כ-13 מתוך 30 מסלולי לימוד נפתחו על ידי תלמידים לשעבר, אשר תרמו נקודות מסלול למטרה זו.
כ-17 מסלולי לימוד ריקים כעת ומחכים להצטרפות תלמידים חדשים. כ-1 מסלולי לימוד מלאים כעת.
כ-33 מיקמקים סיימו את הלימודים בבית-היתומים מיקסקול עם תעודת סיום והצטלמו לקליפ מסיימים.
כ-1 זוגות מיקמקים וכ-5 מיקמקים ללא זוג המעוניינים להיות הורים נמצאים ברשימת ההמתנה לאימוץ.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בשביל להצטרף כתלמידים ו/או יתומים שאני מחפשת להם משפחה ו/או לאמץ חפשו "mili11" במיקטוק.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

התלמידים החדשים של שנת הסטודנטים בבית-היתומים מיקסקול:
דן כפור (פם888) נרשם למסלול החוקרים (ראשי) + התיירים (משני).
קים (אלזה5538) חזרה ללימודים עם שם דמות חדש ונרשמה למסלול צוות המיקפה (ראשי) + חברי הקהילה / הבלוגרים (משני).

תלמידים שהחליפו מסלולי לימוד:
דקל לוני החליפה את המסלול המשני שלה מצוות הספרייה למסלול השדכנים.

הודעה בנוגע לאתר של מיקמקי העיר:
החל מהשבוע הזה, מיקמקים שאמורים להתחיל בחודש ניסיון רשאים לבחור מגבלת זמן. זה אומר שאם אתם היתומים או ההורים המאמצים, אתם יכולים להחליט שאם אתם לא נפגשים עד תאריך מסוים, אז גם אתם וגם המיקמקים בצד השני של המשוואה עוברים לרשימת ההמתנה באופן אוטומטי. פרט זה נועד כדי למנוע ממיקמקים להיות רשומים כמיקמקים שאמורים להתחיל בחודש ניסיון במשך זמן רב.

המפגש הקרוב:
ביום שלישי (ה-31 באוגוסט) בשעה 16:00 עד 16:20 כל מיקמקי העיר מוזמנים למפגש לכבוד יום הבלוג בבית-היתומים מיקסקול, בשרת קקטוס (שרת חלופי קוקוס, שרת חלופי חלופי מרשמלו).

*תזכורת – תלמידים המגיעים למפגשים של בית-היתומים מיקסקול, מקבלים נקודת חיבה.

קיבלו נקודות חיבה על הגעה למפגש של יום קריאת הספרים:
גלי תמר רוטון
שיר

תגובות הקוראים ליצירה של שיעור מס' 34
תגובה מס' 5 – לא נוספו לך נקודות על מטלת כתיבה זו משתי סיבות. סיבה ראשונה, יש לשלוח את מטלות הכתיבה בתגובות לדף מטלות הכתיבה הרשמי. סיבה שנייה, תיארת כמה עבודות שונות של מסעדה אחד, מבלי להסביר ולהפריד בין עבודה לעבודה, מה שהפך את בדיקת הנקודות למסובכת.

מטלות כתיבה מתוך דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול
תגובה מס' 53 – שיר קיבלה 1,280 על שלא השתמשה באותיות ד', פ', ף', צ' ו-ץ' למשימת הזכות של שיעור מס' 47 + 10 נקודות אישיות על דיווח על תקלה למשימת הזכות של שיעור מס' 17.

הערות מיוחדות לשיר:
השתמשת באות ט' בלי לשים לב, משימת הזכות של שיעור מס' 24 לא הייתה מנוסחת בתור תרגיל שצריך לפתוח ובשביל התוצר שבוחרים צריך לשים קישור, מה שאומר שצריך להשלים את משימת זכות זו בתור יצירה בקהילה.

תגובה מס' 55 – דקל לוני קיבלה 5 נקודות אישיות על הסוד שבחרה למשימת הזכות של שיעור מס' 8 + נקודת חיבה על העקשנות להשלים את משימת זכות זו בדרך הנכונה ולהמשיך למרות האתגרים שבדרך.

השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 9:
דקל לוני רוטון קיבלה 12 נקודות אישיות על בילוי משותף עם גלי תמר רוטון.

השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 40
תגובה מס' 5 – מיקה ציניו קיבלה 15 נקודות אישיות על תגובה שבה השתמשה נכון בסוג סוגריים אחד.

*קיבלת 5 נקודות אישיות פחות על זה שלא השתמשת בסוגריים בשתי השורות האחרונות, שכללו הערות על הפעולות של הדמות, מה שאומר שהן היו אמורות להיות בסוגריים מהסוג הראשון.

השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 59:
מייקל קומס קיבל 40 נקודות אישיות על הגעה למקום ה-3 במשחק השבוע.
שיר קיבלה 35 נקודות אישיות על הגעה למקום ה-4 במשחק השבוע.
דקל לוני רוטון קיבלה 10 נקודות אישיות על הגעה למקום ה-9 במשחק השבוע.

השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 69:
דקל לוני קיבלה 55 נקודות אישיות על משלוח ורד צהוב ל-3 מיקמקים.

*לא שמת את הקישור הנכון. לכן, לא קיבלת את מלוא הנקודות על הסעיף האחרון. בנוסף לכך, במשלוח הבא ממליצה להעתיק גם את הסמל של הקרידיט © ששמים בתחילת השורה של הקרידיט ואת הסמל של הפרח ❀ ששמים בסוף השורה של הקרידיט.

גלי תמר רוטון + דקל לוני רוטון קיבלו 15 נקודות אישיות (כל אחת) על משלוח ורד אדום לאמא שלהן.

*שכחתן לשים נושא בתבנית. לכן, קיבלתן 5 נקודות אישיות פחות ממה שהייתן אמורות לקבל.

פלסיטי רוטון קיבלה 30 נקודות אישיות על משלוח ורד צהוב לאחותה.

נועה ודרברי מילאני קיבלה 20 נקודות אישיות על משלוח ורד אדום לאמא שלה.

*לא שמת את הקישור על השורה של "ארג'נט משלוחי פרחים". לכן, לא קיבלת את מלוא הנקודות על הסעיף הזה. בנוסף לכך, במשלוח הבא ממליצה להעתיק גם את הסמל של הקרידיט © ששמים בתחילת השורה של הקרידיט ואת הסמל של הפרח ❀ ששמים בסוף השורה של הקרידיט.

השלימו כמה משימות זכות ביחד:
פלסיטי רוטון קיבלה 10 נקודות אישיות על הרעיון להמיר נקודות אישיות בתמורה לבחירת משחק השבוע למשימת הזכות של שיעור מס' 61 + נקודת חיבה על כך שהעלתה את הרעיון הזה במיקטוק מול מנהלת בית-היתומים מיקסקול כמשימה מיוחדת (משימת הזכות של שיעור מס' 14).

השלימו כמה משימות זכות ביצירה אחת:
ניקולאס מוש קיבל 2,344 על שלא השתמש באותיות צ' + ץ' ביצירה שלו למשימת הזכות של שיעור מס' 47 + 25 נקודות אישיות על תיאור יום עבודה למשימת הזכות של שיעור מס' 66.

הערות מיוחדות לניקולאס מוש:
כתבת "מספרת היקינתון" וגם "מספרת הלוטוס". הבנתי שזאת מספרת הלוטוס, אבל להבא שים לב שעדיף לכתוב מחדש על פני להעתיק את מה שכתבת בפעם הקודמת ואז לשנות, כדי לוודא שלא כתבת בטעות דברים שלא רצית שיופיעו באותה ביצירה.

סך הכל – 2,369 נקודות אישיות על השלמת 2 שיעורי-בית.

צברו נקודות מסלול:
דקל לוני רוטון צברה 7 נקודות מסלול על הכנת פרופילים למיקמקים.
הפרופיל של נועה.
הפרופיל של משרוקית.
הפרופיל של שיר.
הפרופיל של נועם.
הפרופיל של אלוש.
הפרופיל של לילי.
הפרופיל של שירן.

דקל לוני רוטון צברה 14 נקודות מסלול על שיוך קסמים וכישופים ליסודות.
הקפאה – כישוף קרח.
שינוי צורה לעטלף – כישוף נשמה.
שינוי צורה לנשר – כישוף נשמה. *השתמשת במילה "תוכי" במקום "נשר". שימי לב להבא.
שינוי צורה לדב פנדה – כישוף נשמה.
שינוי צורה לכלב – כישוף נשמה.
שינוי צורה לאריה – כישוף נשמה.
הצחקה – כישוף נשמה.
שינוי צורה לארנב – כישוף נשמה.
הפלת אבן על הראש – כישוף אדמה.
הרמת מיקמק בטורנדו – כישוף אוויר.
הרמת מיקמק בבועה – כישוף אוויר.
בעירה עצמית עקב כשל בכישוף "שובל אש" – כישוף אש. *לעיתים מתקיים במקביל להצלחת הכישוף.
הלבשה דרך כישוף – כישוף חומר (בד).
קשירה בחבל – כישוף טבע.

קיבלו נקודות חיבה על דברים מיוחדים:
דקל לוני רוטון קיבלה נקודת חיבה על כך שהשלימה את משימת הזכות של שיעור מס' 69 באותו היום שבו השיעור עלה + שמה לב כשהשיעור נעלם (בעקבות עדכון שנעשה במצגת) ושאלה על כך.

דקל לוני רוטון קיבלה נקודת חיבה נוספת על משחק דמקה מוצלח שהוכיחה את עצמה בו ועל מפגש שבו עזרה לתכנן את העתיד של מסלולי הלימוד של בית-היתומים מיקסקול.

דקל לוני רוטון קיבלה נקודת חיבה על בחירת משחק השבוע לשבוע הקרוב בהתראה של רגע.

תלמידים שקיבלו מכתבי המלצה לאקדמיית המיקצוינים:
שיר
נועה ודרברי מילאני
נועה ודרברי מילאני

*במידה ותרצו להירשם לאקדמיית המיקצוינים בסמסטר הקרוב, תקבלו תמיכה מלאה מבית-היתומים מיקסקול. בנוסף לכך, תוכלו להמשיך להשלים שיעורים של בית-היתומים מיקסקול ממיקפולקו.

משחק השבוע: לפי הסדר
מיקום המשחק: פנים החללית האדומה | הגעה דרך תחנת החלל

הגיעו לטבלת המובילים לפני שיצירת הסנוז הקרובה נשלחת ותקבלו נקודות אישיות בהתאם למיקום שלכם בטבלת הנקודות (ראו שיעור מס' 59). נכון לגבי תלמידי בית-היתומים מיקסקול בלבד.

בעתיד נלמד על הנושאים הבאים:
המשימה השלישית של כל שלושים מסלולי הלימוד הקיימים כיום, ניפציק פיקלבוץ, הבחירות שהתקיימו במיקמק סיטי עד היום (למדנו כבר על בחירות 2011), עבודות שונות במיקמק סיטי, המבוך שאליו מובילות מדרגות הנחש, מסלולי לימוד חדשים, שיעור עברית, בטיחות בדרכים בעת נסיעה בכלי תחבורה, מיהם צוות מיקמק מבחינת הדמויות, כתיבה יוצרת ועוד.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל WORLD1851, משרוקית555, באצי1724, טליה770, נועםהא1, אלהXמלכה12, מתוקונת6ה, BVURTHHRUI, בוב89932, פוטר
5
2
74


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/08/2021   01:01 טליה770  2
היי למה הקדשת לי?
15/08/2021   09:54 רפונזל7148  1
שמתי בהתחלה קישור לא נכון אז פניתי לצוות מיקמק מהר לתקן את זה אבל במקום לשים את זה בתוך הכיתוב הם שמו את זה למטה, איך הייתי אמורה לדעת בכלל איך זה יצא?