קהילה - היצירות של זואי4067
זואי4067
11
41

כובע קיצי וגלידה עצומה!תודה ליאת! 13/08/2021

היי קהילוש!מה קורה?מקווה שבסדר!כי המצב שלי מבחינה אחת מחמם אבל גם מקרר!ואוו כמה חם בחוץ!! אי אפשר לעמוד בזה!זה פשוט מרתיח!

אז היום ליאת המהממת שלנו הכינה לנו כובעים קיציים וחילקה לנו אותם ברחבי מיקמק!ואוו אני ממש שמחתי שראיתי למעלה על המסך מוענק לך פריט כובע קיצי ממנהלת מיקמק!וגם ממש ראיתי את ליאת!ונהיינו חברות!כל החפירות הרכיאולוגיות האלו היו בצהריים!ועכשיו,לאחר הצהריים:

אני מסתובבת לי במיקמק לראות מה חדש!והנה הבשורות ! בשורה קצרה למעלה כתוב מה חדש: המשימה של ראש העיר והכובעים של ליאת(לגבי הכובעים כבר הסברתי שקיבלתי קודם לכן).הייתי ממש שמחה נכנסתי לבלוג מה חדש,קראתי ,עשיתי לייק כי איך אפשר שלא!!
ועכשיו לערב:

הלכתי לעירייה לקרוא מה צריך לעשות ומה נקבל בתמורה!קראתי!הייתי מופתעת ובמתח מה אקבל לאחר השלמת המשימה!ארטיק לימון רגיל של ראש העיר או גלידה עצומה? את המתח כבר השארתי לסוף..סיימתי את המשימה ורצתי לביתי לראות מה יצא…בהתחלה זה היה נראה כמו הארטיק של ראש העיר..התבאסתי..כשרציתי לערוך את הבית פתאום אופיע לי על המסך גלידה עצומה וישר קפצתי ואמרתי הצלחתייי קיבלתי גלידה עצומה!! מסתבר שהארטיק הופך לגלידה העצומה כל חמש דקות!

ובזה נגמר היום שלייייייי!אז כן קהילוש!כבר שמעתם על ההישרדות 2022!?ואוו המקומות נתפסים ונתפסים ויש לנו רק עוד עשרה מקומות!אז אם אתם עדיין לא עוקבים אחרי , אשמח שתעקבו ,תלכו לבלוג של ההישרדות פה בקהילה ותכתבו לי שם מיקמק ושאתם עוקבים אחרי בשביל קבלת עידכונים לגבי ההישרדות !!!אז קדימה רוצו לעשות את זה כי המקומות נתפסים ונתפסים!!וזהו להיות קהילושים שלייי !! מקווה שאהבתם :)

זואי4067

מוקדש הקהילושים, שלי, :)
2
1
30


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
15/08/2021   13:37 יובלדיין44  1
אחותי אני ראשונה נרשמתי