קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 70 – פתיחת וסגירת מסלולי הלימוד 15/08/2021

"שלום לכל התלמידים הפעילים במסלולי הלימוד השונים. בשיעור זה נלמד איך פותחים מסלולי לימוד, מתי מסלולים נסגרים ואיך מחזירים מסלולי לימוד שנסגרו. ניתן להחזיר מסלול לימוד כשיעור" (הסבר בהמשך).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

כמו שאתם כבר יודעים, כל תלמיד חייב להירשם למסלול לימוד אחד לפחות. מאז ה-16 במאי 2021, היום שבו עלה שיעור 60, נפתחה אפשרות להירשם לשני מסלולי לימוד.

אחד ממסלולי הלימוד נחשב למסלול הראשי שלכם, שבו תישארו עד שתחליטו אחרת. המסלול השני נחשב למסלול המשני שלכם. במידה ויש תלמיד שמעוניין לעבור למסלול מלא, תלמידים שנרשמו אל אותו המסלול כמסלול משני ייאלצו לוותר על מקומם באותו המסלול.

בשיעור 14 למדנו על אפשרות המרת נקודות מסוגים שונים. אחת מאפשרויות ההמרה הראשונות הקיימות בבית-היתומים מיקסקול, היא האפשרות לפתוח מסלול לימוד חדש בתמורה ל-4 נקודות מסלול. בשיעור זה נלמד על סוג המרה חדש, המאפשר לפתוח מסלול לימוד שנסגר כשיעור.

סגירת מסלולי לימוד לא פעילים:
החל מעלייתו של שיעור זה, מתחיל מעקב אחרי כמה משימות הושלמו בכל מסלול. כמות משימות המסלול שהושלמו תתאפס כל 3 חודשים. באותה ההזדמנות, כל מסלולי הלימוד שלא הייתה בהם פעילות בשלושת החודשים האלה ייסגרו רשמית. הם עדיין יופיעו ברשימת מסלולי הלימוד, אך כמסלולים שלא ניתן להירשם אליהם, עד שהמסלול ייפתח מחדש או לחילופין יהפוך לשיעור.

*) פתיחת מסלול לימוד מחדש

מחיר: 4 נקודות מסלול

המחיר זהה לפתיחת מסלול לימוד חדש. במידה ופותחים מסלול לימוד מחדש, הוא קיים כאילו מעולם לא נמחק. זכרו שכל מסלול לימוד יכול להימחק כעבור 3 חודשים, במידה ולא הייתה בו פעילות. לכן, לא מומלץ לפתוח מסלול לימוד שאתם לא מעוניינים להיות פעילים בו.

*) המרת מסלול לימוד שנמחק לשיעור

מחיר: נקודת חיבה על כל מייסד + נקודת מסלול אחד על כל משימה שהייתה למסלול הלימוד + נקודה אישית על כל משימת מסלול שהושלמה בתקופה שבה מסלול הלימוד היה פעיל

חמשת הסיבות העיקריות לכך שהמחיר להמרה הזאת נהיה גבוה יותר ככל שהמסלול היה פעיל יותר:

1. שיעור נשאר לנצח, ואילו מסלול לימוד עלול להימחק כל 3 חודשים.
2. מסלול לימוד שנמחק והפך לשיעור לא יחזור בתוך מסלול לימוד.
3. כמות הנקודות מביעה הערכה למייסדים, התלמידים שהשקיעו במסלול וההשקעה בכמות המשימות.
4. מסלול לימוד שייפתח מחדש בתור שיעור עלול לכלול מעל משימת זכות אחת.
5. משימות הזכות של השיעור הזה פתוחות לכולם, כמו בכל השיעורים האחרים.

משימות הזכות של שיעורים שהיו בעבר מסלולי לימוד אינן מביאות נקודות מסלול, מכיוון שהן פתוחות לכולם כל הזמן, ואין צורך להירשם אליהן כמו אל מסלולי הלימוד השונים.

בשיעור שהיה פעם מסלול לימוד, תהיה גישה ליצירות עם משימות המסלול של אותו מסלול הלימוד, מידע על המייסדים של אותו מסלול הלימוד וקישורים לכל משימות המסלול שהושלמו כשהוא היה מסלול. כמו כן, סמל המסלול והפריט המייצגים של המסלול מזמנו כמסלול לימוד יופיעו על הלוח של אותו השיעור.

בשיעור הבא תעלה משימת המסלול השלישית של 30 מסלולי הלימוד הקיימים כיום. זוהי הפעם האחרונה שבה משימות חדשות עולות למסלולי הלימוד, אלא אם אתם התלמידים תחליטו להמיר את הנקודות שאתם צוברים במהלך הלימודים בשביל משימות מסלול נוספות.

*) הוספת משימה חדשה למסלול לימוד נבחר

מחיר: 10 נקודות מסלול

*) להוסיף משימה חדשה למסלול לימוד נבחר + לבחור מה תהיה משימת המסלול החדשה בתיאום במיקטוק עם מנהלת בית-היתומים מיקסקול

מחיר: 10 נקודות מסלול + 2 נקודות חיבה

*) להוסיף משימת מסלול משותפת למסלולים נבחרים + לבחור מה תהיה משימת המסלול החדשה בתיאום במיקטוק עם מנהלת בית-היתומים מיקסקול

מחיר: 10 נקודות מסלול על כל מסלול נבחר + 2 נקודות חיבה על כל מסלול נבחר

משימת מסלול משותפת היא משימת מסלול שאפשר להשלים ביותר ממסלול אחד, מכיוון שהיא נועדה לכמה מסלולי לימוד. למשל, במסלולים "צוות המשטרה" + "צוות פורעי החוק" ניתן לקבל נקודת מסלול ממרדף, כאשר בכל מסלול מתמקדים בצד מסוים של המרדף.

מקורות מידע:
שיעור 14 – אפשרויות של המרת נקודות
שיעור 60 – עדכונים לגבי מסלולי הלימוד

משימת זכות רב-פעמית:
כתבו את המילה "שלקלק" בתגובה לדף מטלות הכתיבה של בית-היתומים מיקסקול בשעה שמתאימה לשלקלק. אם תצליחו לשלוח בזמן שלקלק, תקבלו 5 נקודות אישיות. בכל פעם שתכתבו "שלקלק" בשעה הנכונה, תקבלו 5 נקודות אישיות יותר מהפעם האחרונה ששלחתם שלקלק בזמן.

מהו זמן שלקלק? הזמן שבו המספר בשעות זהה למספר בדקות בשעון דיגיטלי.

© לידית מילאני (מיקמקלידית) וחברתה האנונימית המציאו את השלקלק.

מזכירה שזה הקישור (לדף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול) שאליו שולחים מטלות כתיבה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, איימיק99, רוני0880, קטנטנית9, אליסה5316, יעל5210, אדית13
5
2
113


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
16/08/2021   20:20 פטפטןקטן  2
ואי
15/08/2021   20:35 ירח66618  1
תודה רבה על ההקדשה!