קהילה - היצירות של כוכבית775
כוכבית775
427
647

מר מיקהאריס ומפקדת מיקמק סיטי - פרק שישייי D= 22/08/2021

מר מיקהאריס ושני השוטרים בוהים בפתח החללית.

"בטוח יש פה איזה טריק," אומר השוטר מיקטוש בחשד, מעביר את מבטו על הכניסה שלא נראית כמו דלת מתוחכמת במיוחד. "זה פשוט מדי."

"למה… למה כל דבר צריך להיות מתוחכם?" שואל השוטר מיקטוקו שלא מתמחה כל כך בעניינים בשטח. "אולי… אולי זאת בכלל מ-מתיחה? ואנחנו סתם מגזימים?..."

"שום מתיחה," פוסק מר מיקהאריס, מפנטז על קערית חמה של תה. "שמרו על שקט. מיקטוקו, לחץ בבקשה על הידית של הדלת הרגילה מדי לטעמו של מיקטוש."

השוטר מיקטוש מגלגל את עיניו בחשאי ומביט יחד עם מר מיקהאריס בשוטר מיקטוקו שמושיט יד רועדת אל הידית. השוטר מיקטוקו מסתדר יותר עם ניירות, תיקים, מחשבים וטפסים, הרבה פחות בלפתוח דלתות של חלליות שאין לדעת מה הן יחשפו בפנייך.

אצבעתו רק נוגעת בידית והדף בלתי נראה מעיף את שלושת השוטרים לאחור. האקדחים נשמטים מידיהם בעוד הם ממהרים להתייצב חזרה על רגליהם. מר מיקהאריס קולט בזווית עיניו את החיוך הרברבן של מיס מיקטונגה.

השוטר מיקטוש שומע גיחוך מזלזל מהחוקר המתנשא שצוחק עם חבריו, 'נראה אותך צוחק כשאתה תעוף ככה,' הוא חושב ושוקל לרגע לדחוף אותו לעבר ההדף הלא נראה.

"מבינים עכשיו מדוע עדיף לחקור מסביב לפני שנוגעים בחללית?" מיס מיקטונגה אומרת בביטחון, שמה לב לחוקרים שמתקרבים אל עבר החללית, "אתה בטוחים שזה בטוח? זה יכול להעיף גם אתכם." היא מציינת בספק.

"תסמכי עלינו." אומר החוקר שהשוטר מיקטוש למד לא לחבב, מחייך ומסמן לשאר החוקרים לבוא אחריו. "אחרי הדף אחד, אני סבור כי לא יבוא עוד אחד בקרוב."

"אני חושב שצריך להזהיר אותם." אומר מר מיקהאריס לשני שוטריו.

"ואני חושב שלא." השוטר מיקטוש מחייך חיוך צדדי, רק מחכה לראות את החוקרים עפים אחורה. "מיקטוקו, כשנגעת בידית היא קיבלה חותם של האצבע שלך בצבע ירוק -" הוא מסביר ומצביע עם סנטרו לעבר הידית המסומנת באליפסה ירוקה וזוהרת, "רואים? זה מתנוסס לאט לאט ונבלע חזרה בידית. כל עוד החותם הירוק נמצא שם, אני מאמין שהחבר'ה-לא חבר'ה האלה יעופו אחורה בלי בעיה. אני רק מקווה שהם יהיו קרובים מספיק לפני שהחותם ייבלע לגמרי…"

"לא בא בחשבון!" מר מיקהאריס קובע בשקט, "מיקטוש, הפסק מיד עם השטויות והמריבות המגוחכות האלה. אנחנו כאן בכדי להגן על מיקמק סיטי, לא יותר ולא פחות. מתוקף תפקידי להזהיר אותם." הוא אומר ומסתכל לעבר החוקרים בכדי לצעוק אליהם.

"בחייך מר מיקהאריס," השוטר מיקטוש מסתכל עליו וקוטע אותו לפני שיספיק להזהיר אותם, "זה לא יפגע בהם, רק דחיפה קטנה שתוריד אותם מהענן שהם מרחפים עליו מהרגע שהגענו לכאן."

מר מיקהאריס נושם עמוק.

"נו, אני יודע שגם אתה לא מת עליהם."

"גם אם איני מרגיש קרבה או חיבה אל החוקרים של אלווד-מיק, אני מוכרח לציין כי זוהי בגידה עוצמתית בתפקידי כמפקד התחנה של מיקמק סיטי-" הוא אומר אך נקטע על ידי חבטה באדמה של החוקרים של אלווד-מיק שעפו אחורה.

השוטר מיקטוש מתחיל לצחוק את הצחוק המתגלגל שלו בעוד השוטר מיקטוקו מסתיר את פיו המחייך בכף ידו, ומר מיקהאריס מתפתה לצחוק גם הוא - אך עוצר בעד עצמו ומסתפק בחיוך הניצחון המפורסם שלו עוד מתקופות ילדותו בהן ניצח בתחרויות של מי שותה יותר תה בזמן הקצר ביותר.

"היינו צריכים לתעד את זה," השוטר מיקטוש מדבר תוך כדי צחוק לעבר החוקר שהוא, "להראות לראש העיר ולגלות תוך כמה זמן הוא מפטר אתכם עקב חוסר מיומנות ושכל."

החוקר נעמד על רגליו בזריזות יחד עם שאר החוקרים בעוד מיס מיקטונגה ממהרת אליהם, מביטה באיפוק בשלושת השוטרים. מר מיקהאריס ממהר לכחכח בגרונו ולחזור לעמידתו היציבה ולהבעתו הסמכותית.

"מיס מיקטונגה," הוא עושה צעדים לעברה, ידיו תופסות אחת את השנייה מאחוריי גבו. "כיצד לדעתך עלינו לפעול עכשיו, כשאנו מודעים להדף החזק ההוא?"

היא מיישרת אליו מבט, "בזהירות. השוטרים שלך מתנהגים ממש כמו חבורה בגן ילדים."

"והחוקרים שלך פזיזים מדי." הוא מטיף חזרה. היא משלבת את ידיה ונאנחת, מעסה את ראשה עם אצבעותיה. "מיס מיקטונגה… אם לא נתחיל לשתף פעולה כמו מבוגרים, תיק החללית יהיה כישלון אחד גדול."

"אני משתפת פעולה כמו שצריך." היא אומרת לו בנחישות, "אנחנו צריכים סדר. מה עושים קודם, מה אחר כך…"

"אני מסכים איתך." הוא מהנהן לעברה בפשרה, "מה חשבת על ההדף? כיצד נתגבר עליו?"

"לא חייבים להתגבר עליו," היא אומרת בתגובה, "נוכל למצוא דרך כניסה אחרת לחללית. אני עוד לא יודעת איזו דרך בדיוק, אבל אחשוב על משהו."

"אנחנו נחשוב על משהו." הוא מתקן אותה ומביט לעבר החללית, "עלינו לדאוג שהיא לא תתעופף לשום מקום הלילה."

"אני אדאג לזה," היא מזדקפת, "אתה תדאג שהחיילים שלך-"

"שוטרים, אני מבקש."

"מה זה משנה?" היא מתעצבנת קלות ונאנחת, "תדאג שהם לא יגיעו לכאן בשעות הלילה כדי להמשיך את החקירה. אנחנו נכבול לכאן את החללית, ונשוב כולנו מחר בשעה מוקדמת."

מר מיקהאריס מהנהן לעברה בהסכמה, "אין בעיה." הוא לוחץ את ידה ומסתובב חזרה אל שני השוטרים שלו, פוקד עליהם להיכנס לניידת בכדי שיוכלו לחזור אל התחנה בבטחה.

מוקדש ל #גם_אני_בעד_מיקמק_דו_פרצופי_תפיצו
19
12
291


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
26/09/2021   09:20 ממקמקון1 12
תעלי עוד פרקקקק נונונונוונוווווו
09/09/2021   12:39 ממקמקון1 11
תעלי כבררררר
06/09/2021   14:11 נוניש45333 10
זה מהמם אלופה את מוכשרת
הייתי חייבת להיכנס לקהילה שלך סורי על האיחור בתגובה
06/09/2021   13:53 טיחוש123  9
מתאים שתעלי משהו לכבוד ראש השנה..
02/09/2021   16:35 ממקמקון1  8
תעלי כבר את הפרק הבאא נווו
26/08/2021   00:19 roei888  7
עוד פרק מעולה! מחכה להמשך!
23/08/2021   15:41 טיחוש123  6
הרגשתי שמחה לאיד כשהחוקרים עפו אחורהXDXDXD
23/08/2021   11:31 181יעלר1  5
מהמם אני אוהבת מאוד את הסיפור
מחכה להמשך
22/08/2021   23:16 רמון2  4
סטאררר
קלטתי שסוף סוף את לא מתביישת בסיפור שלך, יישר כוח! XD
22/08/2021   17:03 הילהחנה100  3
זה היה ממש ארוךךך^^ נהנתי ברמות!!
אעהאהעעע כוכבההה את מוכשרת כלכך!!! ותפסיקי להצטנע;)
22/08/2021   15:09 פלפלחומוס  2
חחחחחחחחחחחXDDD
וואיי זה טוווב מחכה להמשךךך^^
לא חיילים אלא שוטרים!!
22/08/2021   15:06 פלפלחומוס  1
אמאלה רציתי לכתוב לך שוב שתעלי אני מרעננת את הדף ורואה שהעלת!!