קהילה - היצירות של ביגסי5742
ביגסי5742
92
180

החרם- סיפור לכתב אורח 26/08/2021

פרק א
היי, אני נגה, הסיפור מתחיל בכך שעליתי לחטיבה.
ההתרגשות הייתה בעיצומה! הלכתי עם אמא לקנות ציוד לקראת שנת הלימודים, קניתי תיק עם פסים סגולים ונקודות אדומות, כוכבים כתומים, והמון לבבות!, קניתי קלמר תואם לתיק וקניתי יומן ומחברות! התרגשתי מאוד! רציתי שהציוד ימצא חן בעיני החברות החדשות! סיימנו לקנות ולאחר מכן אני ואימא חזרנו הביתה, ישר, איך שחזרתי לקחתי את כל השקיות עם הציוד וסידרתי הכל יפה על המדף! ואז לכמה רגעים חשבתי, ואם החברות החדשות לא יאהבו אותי? אם לא יהיו לי חברות בחטיבה? אם לא ילך לי טוב כמו שהלך לי בבית ספר?

פרק ב
היום הערב לפני היום הראשון ללימודים, האווירה מלאה בלחץ ובחששות, אבל עם זאת גם בהמון אנרגיות חיוביות!, ההתרגשות בעיצומה! סידרתי כבר את הבגדים למחר על המיטה, המכנסיים הסגולים והחולצה האדומה.
התיק מסודר בפינה עם כל המקצועות החוברות והמחברות! אבל הכי התרגשתי, להכיר חברות חדשות!
התקלחתי, לאחר מכן אמא קראה לי: " נגה, בואי את לאכול ארוחת הערב".
באתי. אכלתי לארוחת הערב טוסט, ירקות וחביתה, אחותי הקטנה ענבר, שעולה מחר לכיתה א' ומתרגשת לקראת השנה החדשה כמוני באותה המידה, אכלה סנדוויץ' עם קוטג' וירקות, ושאלה אותי תוך כדי הארוחה, נגה תגידי, איך היה לך בבית ספר קשה? קל? אני קצת חוששת למחר, אמרתי לה, ענבר אין לך מה לדאוג, את תהני ותעשי כיף חיים, ולכל דבר שתצטרכי אני פה בשבילך!.
סיימנו את האוכל, הקראתי לענבר סיפור ונרדמתי לידה והנה הגיע הבוקר של היום הראשון לחטיבה!

פרק ג
השעה הייתה 6:30 קמתי במיטה של אחותי ענבר וגיליתי שהיא לא לידי, קמתי לחפש אותה ואז מצאתי אותה בסלון, כולה לבושה ומאורגנת, עם התיק, כבר מוכנה ללכת!
הייתי בשוק, אמרתי לה, ענבר עוד מוקדם! אני רואה שאת ממש מתרגשת. בואי אכין לך שוקו חם, אתלבש, אתארגן
ואכין לנו סנדוויצ'ים לחטיבה ולבית ספר, ולאחר מכן נצא.
הכנתי לענבר את השוקו, התלבשתי בבגדים שעל המיטה הכנתי לנו סנדוויצ'ים ואספתי את ענבר לבית ספר ולאחר מכן הלכתי לחטיבה, מאוד מאוד התרגשתי! ונכנסתי לבית ספר!

פרק ד
בכניסה לבית הספר ראיתי שלט גדול וצבעוני, בו כתוב "ברוכים הבאים"
עליתי במדרגות לקומה השנייה, חיפשתי את הכיתה בה אני לומדת ונכנסתי. ראיתי שם חמש בנות שמכירות עוד מהיסודי עם ג'ינס וחולצת בטן, הסתכלו עלי וצחקו...
לא הבנתי למה הן צוחקות עלי, לא עשיתי להן כלום...
המשכתי והתיישבתי ליד אחת הבנות, ברגע שהתיישבתי היא פשוט קמה ועברה לשולחן אחר, איתי לא היו חברות מהיסודי בחטיבה, אז לא ממש הכרתי שם אף אחת אבל גם לא הבנתי, למה הן מתייחסות אלי ככה!?!
אז החלטתי לפנות לאחת הבנות שנראתה לי הכי בוגרת, שאלתי אותה, "היי רוצה שנשב יחד?"
היא ענתה לי: "קודם כל תלמדי להתלבש, אז נדבר" , רצתי החוצה ופרצתי בבכי, ורציתי שהיום הזה יגמר כבר!

פרק ה'
חזרתי לכיתה לקראת השיעור הראשון, התיישבתי לבד בשולחן נפרד, כי אף אחד לא רצה לשבת לידי, כולם הסתכלו עלי מוזר והתאפקתי שלא לבכות שוב, המורה נכנסה לכיתה ועשינו סבב שמות, כל אחד אמר את השם שלו בתורו, כשהגיע התור שלי ואמרתי את שמי, כולם צחקו, לא ממש הבנתי שוב, מאיזה סיבה!? אז פשוט שתקתי.
הגיע תורן של הבנות שצחקו עלי מקודם, לילדה שחשבתי שהיא הכי בוגרת, קוראים נועה, לזאתי שהלכה שהתיישבתי לידה, קראו רונה, לשלושת הבנות האחרות שצחקו עלי קראו: ליפז אור וטל.

פרק ו
הסתיים השיעור והתחילה ההפסקה, ניגשתי למצוא מישהי לשחק איתה, כל פעם שהתקרבתי למישהי היא התרחקה והתעלמה ממני כאילו אני אוויר, אף אחד לא היה מעוניין להיות איתי, לדבר איתי, לשחק איתי ולהקשיב לי, אבל המשכתי לנסות, לבסוף נועה ניגשה אלי עם כל שאר הבנות בתור אחריה ואמרה לי, את חיה בסרט אם את חושבת שמישהו תרצה להיות חברה שלך כשאת נראית ככה.
אני לא ידעתי מה לא היה בסדר במראה שלי ואני לא התכוונתי לשנו את עצמי בשביל אף אחד!
לאט לאט עברו שאר השיעורים שהמשיכו בצחוקים עלי ומילים לא יפות ואפילו היו קצת קללות. הסתיים יום הלימודים וחזרתי הביתה.

פרק ז
כשחזרתי הביתה ראיתי את אחותי הקטנה יושבת כולה עם חיוך גדול על הפנים שלה, והיא סיפרה לי איזה כיף היה לה שהיא הכירה המון חברות ונלך לה בשיעורים ושהיא נהנתה מאוד.
נתתי לה נשיקה, למרות שהתבאסתי שלה הלך ולי ממש לא, והמשכתי לחדר ובכיתי על המיטה במשך כל היום, עד שהלכתי לישון. התעוררתי ליום חדש בלי חיוך עצובה ומדוכאת, לא רציתי ללכת לבית ספר! אבל לא הייתה לי כל כך ברירה, הכנתי לי ולאיתי סנדוויצ'ים, אספתי אותה לבית ספר והלכתי לחטיבה באיטיות, רק כדי לא להגיע. היום המשיך כמו היום הראשון, צחקו עלי ובכיתי וחזרתי הביתה ונשכבת על המיטה ובכיתי עד שכל הכרית הייתה רטובה, ככה היה בכל הימים, ולא סיפרתי לאף אחד לא לאמא ולא לאחותי, לא לשום מבוגר אחראי. השארתי את זה אצלי עמוק בלב. עד שיום אחד....

פרק ח
יום אחד קמתי בבוקר אבל הייתי עם מצב רוח טוב, החלטתי שאני הולכת היום לעשות שינוי! יותר מזה אני לא יכולה לגלות..
התארגנתי התלבשתי הכנתי סנדוויצ'ים לי ולאחותי, אספתי אותה לבית ספר ומיברתי לחטיבה, עוד בשיעור הראשון ביקשתי מהמורה בקשה, לדבר היום במשך כעשר דקות, לא יותר מול כל הכיתה, שכנעתי אותה ולבסוף היא הסכימה!
החל השיעור הראשון ואיתו גם השינוי, הסוף לחרם שעשו עלי!

פרק ט
החל השיעור הראשון, והמורה נתנה לי רשות לדבר מול כל הכיתה, ניגשתי לקדמת הכיתה, ליד הלוח, נעמדתי על כיסא ואמרתי: "תחילת שנת הלימודים לפי החוויה שלי החלה ברגל שמאל, צחקתם על המראה שלי ושפטתם אותי רק על פי החוץ ולא על פי הבפנים, נפגעתי מכם מאוד, כל יום הייתי חוזרת הביתה בוכה, תדמיינו אתכם במצב כזה, שצוחקים עליכם ומשפילים אתכם כל יום וזה רק על המראה שלכם, ולא באמת עשיתם כלום לאף אחד. כולכם פה עלייתם לחטיבה עם חברים מהיסודי, אני לא, לי לא היה חברים מלפני אז ציפיתי ממכם ליותר התחשבות, אז אני מבקשת ממכם, בואו נפתח דף חדש, ולא תשפטו אותי על פי המראה שלי, אלא אך ורק על מי שאני מבפנים, זהו זה הכל, אשמח שתקחו לתשומת לבכם.

פרק י
נגמר השיעור הראשון והחלה ההפסקה.
כל הילדים נגשו אלי, חמשת הבנות שצחקו עלי בהתחלה, הבנים שקיללו אותי, ילדים מהכיתה עם מראות שונים, עם צבע עור כהה, צבע עור בהיר, בלונדינים ועם שיער חום, מלאים ורזים, גבוהים ונמוכים, כולם ניגשו אלי וחיבקו אותי, פשוט חיבקו, זה היה מדהים! הרגשתי בעננים, הרגשתי שאוהבים אותי, נועה ניגשה והתנצלה, אמרה לי שאני צודקת ושלא תעשה זאת שוב לעולם וביקשה סליחה, סלחתי לה כי תמיד צריך לתת לבן אדם הזדמנות שניה ולא לשפוט אותו כמו ששפטו אותי.
סיימנו את השנה בכיף עם חיוך גדול פרוש על הפנים והלב של כולם שמח מבפנים!

מוקדש ל דניועל1, 7מרגלידה, באבל9801, עמיתנועה4, טיילור9978, יומי1016, לואי, yaniv
9
6
109


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
29/08/2021   10:12 ירוקמלך11  6
תודה רבה על התגובות החמות! מחמם את הלב!❤️
27/08/2021   00:46 סתיוMIK  5
מהמםם
גם אני עברתים לצערי חרם:)
מסופר בקהילתי:)
תודה!
26/08/2021   21:24 אנההמלכה55  4
סיפור מקסים של כנות, אהבה והתעקשות להיות עצמך, גם כשאחרים לא מכבדים אותך... כל הכבוד, פשוט מהמם!
26/08/2021   20:28 דניועל1  3
זה סיפור ממש מרגש! אני בוכה עכשיו!! זה סיפור מדהים! אני ממש מסכימה עם המסר ואת צריכה לזכות!! זה מדהים!! אף פעם לא קראתי סיפור כל כך מרגש ומדהים!!
26/08/2021   15:15 ביגסי5742  2
מקווה שאהבתם את הסיפור, הטלפון תיקן אותי כמה פעמים אז יש לי בערך 3 שגיאות, אבל אני בטוחה שתבינו
26/08/2021   15:14 הדר0812  1
מהמם .
ממש אהבתי את הסיפור