קהילה - היצירות של נילע1287
נילע1287
242
255

הסיפור של נילע קסם 30/08/2021

היי קסומים אני רוצה לספר לכם את הסיפור שלי , של נילע קסם ממשפחת המלוכה קסם !
קריאה מהנה
______________________________________
פרק 1
אני נילע קסם הייתי ממשפחת קסם נולדתי בכפר מקמקי מקמקים שבאיי האש , באיי האש היו אנשים מאוד טובים , והכפר שלנו היה הבירה של איי האש , אבא שלנו מוקאץ' היה המלך של איי האש ואמא שלי מרקה הייתה המלכה , יום אחד אני נולדתי הנסיכה נילע , הנסיכה של איי האש , וכל השאר לא היו נתינים כל השאר היו חברים של אחד השני וגם שלנו ,שהייתי תינוקת לא ידעתי מה קורה באיי האש יותר נכון בממלכה שלנו , לא ידעתי שלמלך והמלכה היה סכסוך אם הדיקטטורים של ארץ האוויר , המלכה של ארץ האוויר שהיא גם הייתה הדיקטטורית שלהם היא הייתה מפחידה , אני ראיתי אותה רק פעם אחת ואני זוכרת שהיה לה שרביט שמקפיא אנשים שמתנגדים לה , היום הזה זה היה היום שהמלכה באה לביקור , היא באה אם הצבא המפחיד שלה הלכה לדבר אם ההורים שלי בצד והקפיאה אותם , אח שלי מיקדק בא להבריח אותי כי היא באה להקפיא את כל האנשים בממלכה , והיא באמת הקפיאה אותם אני הייתי בת שנה וחצי וידעתי לרוץ קצת אז אני רצתי ואח שלי היה מאחור , ובסוף המלכה הקפיאה אותו גם אבל היא לא הצליחה להקפיא אותי , בגלל שהמלכה שלטה על האיים אז גם היא עשתה כישוף שהחליף את הטמפרטורה מאש למקום קר מאוד ואני קפאתי .
______________________________________

פרק 2 :
הסתובבתי ביער הרבה זמן בהתחלה שהייתי תינוקת משפחת ארנבים חמודה שמרה עליי , ידעתי לתקשר אם החיות ולהיות חברותית איתם ,שיחקתי איתם הרבה
שכבר הייתי בת 5 הם אמרו שאני יכולה להסתובב לבד כי הילדים שלהם מסתובבים לבד בגיל הזה , אבל בגלל שאני בת אדם אני יכולה לבחור לי שותף שיהיה איתי , בחרתי את לוקאס הוא היה החבר הכי טוב שלי ממשפחת הארנבים , הסתובבנו ביער אני אכלתי פירות והוא אמר תוך כמה ימים שהוא צריך ללכת בחזרה למשפחה שלו ושביי וגם אני אמרתי לו ביי . היה לי קשה מאוד .
______________________________________

פרק 3 : אבל גם היה לי מזל גדול כי איש סוכר ששמו סמארס הגיע תוך כמה שעות במקרה והוא ראה אותי את נילע הנסיכה , הוא ראה אותי קפואה והביא אותי למיקמק סיטי במיקמק סיטי היה לי יותר נעים השגתי מלא חברים ופתחתי את הקהילה שלי , יום אחד ראיתי שיש בית יתומים ששמו בית היתומים מיקסקול ואני עכשיו כנראה הולכת ללמוד שם והסיפור הזה יהפוך ליומנה של הנסיכה מאיי האש
פרק השני יהיה כנראה מחר .

מוקדש לכולם, mili11
3
4
86


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
30/08/2021   17:43 נילע1287  4
Mili11 - אחותי הקטנה כתבה את הסיפור הזה היא לא כזה מבינה במיקמק היא פרצה לי ועשתה לי יצירה לקהילה XD
30/08/2021   15:27 אלזה5538  3
יפהההה⁦⁦:)⁩⁦(。♡‿♡。)⁩
30/08/2021   15:01 אנהשיר444  2
איזה סיפור מגניב
נסיכת האש נילע
30/08/2021   15:00 mili11  1
שלום נלי קסם. בבית-היתומים מיקסקול אנחנו לא מגדירים את הגילאים שלנו לפי מספרים, אלא לפי שלבי גדילה (ראי שיעור 28). בנוסף לכך, כתבת בסיפור שלך שאת בת אדם, ואילו במיקמק סיטי אנחנו מיקמקים. מלבד זה, אין לי הערות לסיפור שלך. ברוכה הבאה לבית-היתומים מיקסקול. אם יש לך שאלות, מוזמנת לכתוב לי במיקטוק בפרטי ו/או בטופס שאלות ותשובות של בית-היתומים מיקסקול ו/או לבקש עזרה מאחד התלמידים האחרים.