קהילה - היצירות של אמלית1
אמלית1
44
114

סיפור על טיול הפיות 31/08/2021

אי שם, רחוק-רחוק, בארץ הפיות הייתה פיה אחת ושמה טינקי.
טינקי הייתה קטנה - לא בגודל של בני אדם, אלא בגודל של משרוקית. יחד איתה חיו עוד הרבה פיות, וביניהן גם החברות של טינקי: פינקי, דינקי, פני, קנווי, ויסמין.
יום אחד טינקי וחברותיה נפגשו בגינה. טינקי אמרה שמשעמם לה. יסמין אמרה: "אפשר לשחק במשהו, אבל במה?". דינקי הציעה לשחק במשחק הידיים, וקנווי הציעה לשחק במשחקי קופסא. פתאום טינקי אומרת: "יש לי רעיון: באו ונעשה טיול קטן, הרי עכשיו עונת הפריחה!". כל הבנות הסכימו לטייל, וטינקי אמרה: ''לכו להביא ציוד, אוכל ושתייה, וניפגש כאן עוד 15 דקות!". כל הפיות עפו לבתים להתארגן. גם טינקי הלכה הביתה ולקחה מפה למקרה שילכו לאיבוד או יגיעו למקומות משונים, אז יוכלו לחזור הביתה בעזרת המפה. טינקי לקחה איתה אוכל ושני בקבוקי מים. תוך 15 דקות בדיוק כל הפיות נפגשו במקום שהן קבעו. טינקי ראתה שכולן נמצאות, ואז התחילה ללכת, וכל הבנות הלכו אחריה. כולן התלהבו מפריחת הפרחים. בדרך הפיות ראו חיות: סנאים וארנבות. אחרי כ- 30 דקות הן עשו הפסקת אוכל ושתייה. טינקי הייתה מרוכזת במפה כדי לראות שהן לא הלכו לאיבוד. אחרי שהפסיקה להתבונן במפה, היא הסתכלה לאחור וראתה את הבנות נחות על הדשא. טינקי רצה אליהן ושאלה למה הן נחות. החברות ענו שהן עייפות ורוצות הפסקה. פני אמרה: "טינקי, למה אנחנו לא עפות?", וטינקי ענתה שיכול להיות שבהמשך הדרך יהיו מקומות שיצטרכו לעוף, ועכשיו הן לא הולכות לעייף את הכנפיים.
אחרי ההפסקה הפיות ארזו חפצים ולא שמו לב שמפה של טינקי עפה. אחרי כמה זמן טינקי באה לבדוק איפה הן, באה לחפש את המפה בתיק ולא מוצאה אותה. טינקי קראה לבנות כדי לספר על המפה, ופתאום הן מגיעות ליער. ביער היו הרבה עצים ופתאום טינקי ראתה שפינקי נעלמה. היא ביקשה מהבנות לעזור לחפש את פינקי ואמרה לא להתפצל כדי שהן לא יאבדו גם. הבנות חיפשו את פינקי, פתאום יסמין אמרה: "הנה היא". הבנות ראו אותה ופינקי רצה לעברם. ופתאום הן עשו עוד צעד והגיעו למקום עם מים, ובמים – אי, ועליו - בקתה. טינקי אמרה: "אמרתי שנצטרך לעוף מתישהו בגלל איזשהו אגם או נהר". הפיות התחילו לעוף לבקתה. מה הן ראו בבקתה? כל מיני פיצוצים. הן התקרבו לאט-לאט ודפקו בדלת. הדלת נפתחה והפיות ראו קוסם. הקוסם שאל מי הן ומה הן רוצות, והבנות ענו שהלכו לאיבוד והמפה אבדה. הקוסם אמר: "יש לי עצה. לא רחוק מכאן גר דרקון. הוא לא מפחיד, ההפך – הוא נחמד מאוד. הוא ייקח אתכן הביתה". יסמין שאלה אם יש לקוסם קסם או שיקוי שייקח אותן לשם. "אני אבדוק", אמר הקוסם, ואחרי כמה דקות חזר ואמר: "יש לי שיקוי". הבנות קפצו משמחה. "אגיד מילות הקסם ואתן תיעלמו מכאן". "תודה! אנחנו נבקר אותך מתישהו", אמרה טינקי. הקוסם חייך והתחיל בכישוף: "עפלה דריקטנה פאף פאף פיונסה", ופתאום הפיות התערבלו במערבולת של כוכבים ונצנצים, ומצאו את עצמן במערה, ולידן ישן הדרקון.
הפיות קצת נבהלו, אבל נזכרו במה שאמר הקוסם והעירו את הדרקון. הוא היה בצבע תכלת בהיר עם כנפיים גדולות ויפות. הדרקון ראה את הפיות ושאל מה הן צריכות. הפיות שאלו אם יוכל לקחת אותן הביתה. הדרקון הסכים, העלה אותן על גבו ויצא החוצה כדי להמריא באוויר. הדרקון עף, והפיות ראו את כל המקומות בהם עברו קודם. הפיות ראו את ביתם מרחוק ואמרו לדרקון לנחות שם. הדרקון נחת ליד בית הפיות. הבנות ירדו מגבו, אמרו לו "תודה רבה" ונפרדו ממנו לשלום. והן רצו לספר על ההרפתקה לכל הפיות האחרות.
תודה לכולם על הכל
אשמח לליק למי שאהב כי ככה זה יגיע לצוות מיקמק

שלכם תמיד אמלית1

מוקדש ל פנדה0011, הדרמיתר, רולי505, לכולםאתםמדהימים, לצוותמיקמקהאלופים
3
5
61


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
07/12/2021   13:58 סיגלי0  5
איזו כישרוני אתתתת
כותבת החודשששש האלווי
25/10/2021   07:13 אמלית1  4
תודה
24/10/2021   15:55 איןעלי70  3
ואוו מושלם עוקב ולייק ממני:)
04/09/2021   10:55 טוהר269  2
וואווו כל הכבוד לך!
03/09/2021   13:21 הדרמיתר  1
איזה מושלם זה חייב להגיע לצוות מיקמק!!!