קהילה - היצירות של ההההר34
ההההר34
65
58

בואו נדבר על זה... 03/09/2021

היי חברים אני רוצה לדבר איתכם שניה על אנשים עם מוגבלות.
1. אני בטוח שחלק מכם מכירים את המושג הזה על אנשים שיש להם מוגבלות כמו , חירשים, עיוורים וכדומה...
אנשים מתיחסים להם כמו אנשים מסכנים שצריכים עזרה זה קרה הרבה בבתי ספר עשו על זה סרטים אבל הם לא מבינים שהם בסך הכל בני אדם כמונו ובמקום זה אנחנו מרחמים עליהם וזה לא נעים שחושבים שאתה מסכן ולא שייך. למשל: אצלי בכיתה יש ילד שיש לו ירידות בשמיעה ויש לו מכשיר שמיעה, ואני חבר ממש טוב שלו אנחנו מדברים הרבה ונהנים וזה לא היה נעים אם הייתי אומר כל הזמן "איזה מסכן אתה" הוא היה נעלב.

2. כנראה לא שמעתם על המשחקים הפאראליימפים (זה כמו אולמפידה רק של ספורטאים בעלי מוגבלות) ישראל זכתה בשבע מדליות!! יותר מהאולמפידה "אז למה לא מתייחסים למשחקים הפאראליימפים כמו לאולמפידה?" זה אמרה חברת כנסת חירשית שהתראיינה. אפילו אני לא ידעתי שבמשחקים הפאראליימפים משיגים יותר מדליות מהאולמפידה זה מדהים!!

3. הפעם משהו טוב. אותה חברת כנסת סיפרה שהיא ביקשה מהכוכב הבא לשים כתוביות בזמן השיר כדי ששתבין מהם אומרים והכוכב הבא בשניה ענה כן ושמו כתוביות בשיר שזה יפה מאוד. חייבים להתייכס לזכויות של נכים תכבדו! אגב עוד משהו שכנראה אתם מכירים זה שלואי ברייל זה שהמציא את כתב ברייל (כתב המיועד לעיורים) הוא היה בעצמו עיוור והמציא גם תוים למוזיקה מיוחדים לעיורים כשחוש אחד נחלש שאר החושים מתחדדים.

*יצירה זאת אין להעתיק

*תכתבו בתגובות אם יש לכם בכיתה מישהו עם מוגבלות ואם לא תכתבו אם ראיתם מישהו בעל מוגבלות ואיך הגבתם.

מוקדש לואי, ולכל_מי_שצפה_ועשה_לייק
3
25


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה