קהילה - היצירות של שוקולדיטור
שוקולדיטור
101
133

תצוגת אופנה 04/09/2021

שלום החלטתי לעשות תצוגת אופנה שהיא לא תחרות, אלה תצוגת יחיד. את הרעיון הזה קיבלתי מאוליב אשטמקר שהיא כתבה על זה ביצירה אחד שלה, לפני זה בכלל לא ידעתי שיש דבר כזה תצוגת יחיד.
(המסלול אופנה מימין הוא הראשון, על כל מסלול יש שני מיקמקים, התחתון הוא הראשון בכל מסלול)
הנושא של התצוגת אופנה היה שיערי שרית וצבעים.

בכל מיקרה אני אסביר טיפה מה יש בתמונה.
1. התלבושת הראשונה היא הורודה ושם בעצם רואים את הדוגמנית עם השיער הורוד שלה, עם כובע של נסיכה (מנויים יכולים להשיג בחדר דרגה 2), שמלה של נסיכה (מנויים יכולים להשיג בחדר דרגה 2), משרוקית ורודה, סטיק לייט ורוד, צעיף ורוד (מנויים יכולים להשיג בקטלוג חורף),
כפכפים ורודים וכנפיים ורודות (שבטעות ירדו בעריכה)
2. התלבושת השניה היא הירוקה ושם בעצם רואים את הדוגמנית עם השיער הירוק שלה, כובע חצי שקוף ירוק, משרוקית ירוקה, סוודר עם איילים ירוק, תיק צד ירוק, פונפוני עידוד ירוקים, חצאית ירוקה ונעליים גבוהות ירוקות.
3. התלבושת הבאה היא האדומה ושם בעצם רואים את הדוגמנית עם השיער האדום שלה, קשת אדומה, סוודר עם איילים אדום, פונפוני עידוד אדומים, מכנס של החיפושית המופלאה ונעלי בובה אדומות.
4. התלבושת הזאת היא התלבושת הצהובה ושם בעצם רואים את הדוגמנית עם השיער הצהוב שלה, כובע לצד צהוב עם פרח, חולצאת אימוגי צהובה, פונפוני עידוד צהובים, מדליית זהב (צהובה) וכפכפים צהובים.
5. התלבושת הבאה ואחת לםני האחרונה היא החומה ושם בעצם רואים את הדוגמנית עם השיער החום שלה, כובע בצורת דוב חום, חולצאת שוקולד, מכנס חום ונעליים חומות.
6. זאת התלבושת האחרונה והכתומה ושם רואים את הדוגמנית עם השיער הכתום, משקפי תפוז, חולצה כתומה עם פרח, מכנס נמר, פונפוני עידוד צהובים (נראים גם כתומים במקרה הצורך) וכפכפים אדומים (נראים גם כתומים במקרה הצורך)

ואלה התלבושות תודה רבה רבה לדוגמנית שלנו, אגם רוט (מנידבול) בהמשך אולי תעלה יצירה שבה אגם תדבר על הבגדים האלה אבל לא בטוח.

אני אשמח וגם אגם תשמח שתכתבו לנו בתגובות או משהו מה הכי יפה, ואתם גם מוזמנים ללבוש את הבגדים האלה בשמחה רבה.

יכול להיות שיהיו עוד כאלה תצוגות אופנה כי זה ממש כיף אז אתם כולים להגיד איזה נושאים אתם רוצים שנעשה נגיד עונות השנה, סוגי שיער, צבעים וכו

מוקדש ל שיר5033, אלכסיס3490, יוטיוב666, אוליבאש
5
1
56


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/09/2021   22:40 אוליבאש  1
מגניב אש! לאקדמיית המיקצוינים יש מזל לקבל מיקמקית שמבינה באופנה כמוך. אם תמשיכי ככה תגלי שאת מוכשרת כמעט כמוני