קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

יצירת סנוז 57 17/09/2021

כ-12 תלמידים רשומים כעת לשנת הלימודים הרביעית של בית-היתומים מיקסקול, המועברת כאן.
כ-47 יתומים מחכים שיאמצו אותם. כ-20 מסלולי לימוד ריקים כעת. כ-0 מסלולי לימוד מלאים כעת.
כ-35 מיקמקים סיימו את הלימודים בבית-היתומים מיקסקול עם תעודת סיום והצטלמו לקליפ מסיימים.
כ-0 זוגות מיקמקים וכ-2 מיקמקים ללא זוג המעוניינים להיות הורים נמצאים ברשימת ההמתנה לאימוץ.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בשביל להצטרף כתלמידים ו/או יתומים שאני מחפשת להם משפחה ו/או לאמץ חפשו "mili11" במיקטוק.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הודעה לגבי הסדר של יצירות הסנוז:
ייתכן שכל ההערות המיוחדות לתלמידים (שנועדו לעזור לכם לצמוח ולהשתפר) יעברו להיות בחלק נפרד ביצירות הסנוז, כך שכל תלמיד יוכל לראות את ההערות שנועדו ספציפית לו במקום מרוכז אחד.

הודעה לגבי מיקמקי העיר:
מיקה ציניו שינתה את שם הדמות שלה. כעת קוראים לה עש פרח ציניו.

הודעה מיוחדת לגבי השיעורים:
שיעור מס' 20 עבר שינוי, מכיוון שהתוכן של השיעור המקורי איבד את תוקפו. כל התלמידים מוזמנים להיכנס לדף "קישורים לשיעורים בקהילה" שבאתר של מיקמקי העיר ולקרוא את השיעור החדש.

השלמת משימת הזכות של טופס השאלות ותשובות:
תגובה מס' 19 – דקל לוני רוטון קיבלה 10 נקודות אישיות על תשובה לשאלה של תגובה מס' 5.

*תזכורת – תלמידים ממסלול עוזרי הוראה לא מקבלים נקודות מסלול אם הם לא מזכירים שהמשימות שהם משלימים הושלמו כחלק ממסלול עוזרי הוראה.

מטלות כתיבה מתוך דף הכתיבה של תלמידי בית-היתומים מיקסקול
תגובה מס' 72 – שיר תיקונט קיבלה 574 נקודות אישיות על שלא השתמשה באותיות פ' + ף' בתגובתה בשביל משימת הזכות של שיעור מס' 47 + 5 נקודות אישיות על תיאור עבודה שמעניינת אותה למשימת הזכות של שיעור מס' 2 + 5 נקודות אישיות על חידה חשבונית למשימת הזכות של שיעור מס' 24 + 7 נקודות אישיות על מציאת 7 מילים מתוך שם הדמות המלא שלה בשביל משימת הזכות של שיעור מס' 16.

הערות מיוחדות לשיר תיקונט:
שימי לב לבדוק להבא שאכן לא השתמשת בכל האותיות שכתבת שלא השתמשת בהן. כמו כן, שימי לב שבמילה "שייק" השתמשת באות י' פעמיים, למרות שיש לך י' בשם דמות רק פעם אחת. זוהי הסיבה שלא קיבלת על המילה הזאת נקודה אישית.

סך הכל – 591 נקודות אישיות על השלמת 4 שיעורי-בית.

תגובה מס' 73 – זואי קני קיבלה 5 נקודות אישיות על השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 44 + 140 נקודות אישיות על שלא השתמשה באות ז' בשביל משימת הזכות של שיעור מס' 47.

הערות מיוחדות לזואי קני:
שימי לב שבהסרת אותיות שיש להן גם אות רגילה וגם סופית יש להסיר את שתי הגרסאות, אחרת לא מקבלים על זה נקודות אישיות. בנוסף לכך, כתבת שהסרת גם את האות ח', ואילו היא הופיעה בתגובה שלך. לכן, אני מזכירה לך שחשוב לבדוק את הדברים האלה בתשומת לב.

סך הכל – 145 נקודות אישיות על השלמת 2 שיעורי-בית.

השלמת משימת הזכות של שיעור מס' 59:
מייקל קומס קיבל 35 נקודות אישיות על הגעה למקום ה-4 במשחק השבוע.

השלמת משימות ביצירות:
גלי תמר רוטון קיבלה 2 נקודות מסלול על טיפול ב-2 מינימיקים + 210 נקודות אישיות על שלא השתמשה באותיות ב' + ח' + ט' + צ' + ץ' בשביל משימת הזכות של שיעור מס' 47.

הערות מיוחדות לגלי תמר רוטון:
להבא כשאת מוציאה אות שיש לה גם אות סופית זכרי לציין זאת.

סך הכל – 210 נקודות אישיות ו-2 נקודות מסלול על השלמת 3 שיעורי-בית.

צברו נקודות מסלול:
דקל לוני רוטון צברה נקודת מסלול אחת על כתיבת תסריט לפרק לסדרה שנקראת "הספרית".

הערות מיוחדות לדקל לוני רוטון:
בקובץ המצורף, מומלץ להשתמש בפונט גדול יותר ולהשאיר פחות שטח ריק מסביב. מומלץ לעבור על הטקסט לאחר הכתיבה הראשונית, כדי לוודא שאין שגיאות או שבטעות לחצת על אות ליד במקלדת. העלילה מוכרת מאיפשהו. שימי לב שאם לקחת את הרעיון ממקום אחר, או אפילו רק לקחת השראה, יש לציין את זה ביצירה. בנוגע להעפת שיער, לא ברור לי איך זה יקרה בעריכה ומה הכוונה בדיוק, אז זכרי שזהו התפקיד שלך לדעת איך לעשות את הדברים האלה ולהסביר עליהם בתסריט, אלא אם את העורכת. במידה ואת העורכת, את לא חייבת להסביר עליהם בתסריט, אבל עדיין חשוב שתדעי מה התוכנית שלך. במידה והסדרה המוכנה תעלה בסרטונים של פרקים, ייתכן כי הפרקים יהיו נגישים לצפייה בטלוויזיה של מיקמקי העיר באתר של מיקמקי העיר. ההערות ניתנו על הגרסה הראשונה של הפרק. אשמח להבא לקבל גרסה יחידה מהקהילה הרשמית שלך בתור דקל לוני רוטון.

שני קישורים ליצירות עם אותו התסריט של דקל לוני רוטון:
הקישור הראשון
הקישור השני

גלי תמר רוטון קיבלה 3 נקודות מסלול על טיפול ב-3 מינימיקים + 160 נקודות אישיות על שלא השתמשה באותיות ח' + צ' + ץ' + פ' + ף' בשביל משימת הזכות של שיעור מס' 47.

הערות מיוחדות לגלי תמר רוטון:
להבא כשאת מוציאה אות שיש לה גם אות סופית זכרי לציין זאת. זכרת לציין את ץ', אך שכחת לציין את ף'. נוסף על כך, זכרי להקדיש את היצירה למיקמקים שאת מטפלת במינימיקים שלהם.

סך הכל – 160 נקודות אישיות ו-3 נקודות מסלול על השלמת 4 שיעורי-בית.

קיבלו נקודות חיבה על דברים מיוחדים:
דקל לוני רוטון קיבלה נקודת חיבה אחת על כך ששאלה במיקטוק לגבי ההבדל בין מיקמקים מאומצים לבין מיקמקים שנולדים למשפחה וניחשה נכון את ההבדל בין השניים.

דקל לוני רוטון קיבלה נקודת חיבה אחת על כך ששאלה במיקטוק לגבי הסיבה שכשהייתי על הסיבה שבאי הלכתי לנקודה בסירה ועוד מיקמקים הלכו אחרי.

*הסיבה הייתה שהשלמנו כולנו את אותה המשימה. דקל לוני רוטון לא ידעה על המשימה, מכיוון שהיא לא עקבה אחרי האירועים בבלוג של צוות מיקמק. זכרו לעקוב אחרי בלוג מה חדש במידה ומעניין אתכם לדעת על משימות, תחרויות, קטלוגים וכדומה, או לחילופין חקרו את העולם בעצמיכם.

נועה ודרברי מילאני קיבלה 2 נקודות חיבה על יצירה הכוללת הסבר על מיקפולקו ללא שום טעויות בעובדות על העיר עצמה, מלבד שציינה שנלמד על מיקאה בקרוב, למרות שהשיעור עצמו כבר עלה.

גלי תמר רוטון קיבלה נקודת חיבה אחת על ששמה לב שעלה שיעור לקהילה (שנמחק ועלה שוב מחדש) ושאלה על זה (בתגובה מס' 2 ליצירת סנוז מס' 56).

*מה שקרה, זה שהייתה טעות בשיעור. דברים כאלה קורים לפעמים. במקרה הזה, צוות מיקמק מוחקים את היצירה בשבילי (מילי מילאני | מנהלת בית-היתומים מיקסקול) ואני מעלה אותה מחדש ללא טעויות.

המירו נקודות:
דקל לוני רוטון שילמה נקודה אישית בשביל להעביר נקודת חיבה לתלמיד/ה אחר/ת.
שיר תיקונט שילמה נקודה אישית בשביל להעביר נקודת חיבה לתלמיד/ה אחר/ת.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל netnet100, נוהילדחתול, ISHAY21, נדיר8779, מיק23872, פרנקי117, ביסקויט92, ברבי8611, פלפל1012, בלש2018
4
1
86


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
20/09/2021   13:53 בלש2018  1
תודה על ההקדשה(: