קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 76 – הרשמה לפעילויות נוספות במיקמק סיטי 03/10/2021

"שלום לכל התלמידים שמעוניינים להיות פעילים במיקמק סיטי בפעילויות נוספות. היום נלמד על דברים נוספים שאפשר להירשם אליהם מעבר ללימודים של בית-היתומים מיקסקול" (מתוך דף שיתופי הפעולה).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

באתר של מיקמקי העיר קיים דף שנקרא '"שאר קבוצות הלמידה". דף זה הוא הדף שבו מופיעים כל מיני דברים שונים במיקמק סיטי, הנמצאים בשיתוף פעולה עם בית-היתומים מיקסקול.

דוגמאות לדברים שיכולים להופיע ברשימה:

1. בתי-היתומים במיקמק סיטי ❀
בבתי-היתומים האחרים במיקמק סיטי לפעמים עושים פעילויות למיקמקים היתומים שרשומים אצלם.

המשמעות של שיתוף הפעולה איתם, היא שהיתומים של בית-היתומים מיקסקול מוזמנים להצטרף לפעילויות של בית-היתומים האחר, בעוד היתומים מבית-היתומים האחר מוזמנים להירשם לרשימת היתומים של בית-היתומים מיקסקול בשביל למצוא משפחה מאמצת דרך מערכת האימוץ שלנו.

2. מוסדים לימודיים במיקמק סיטי ❀
ישנם כמה סוגים של מוסדים לימודיים. ישנן קבוצות למידה, שלרוב הן קבוצות קטנות. ישנם בתי-הספר, שלרוב מחולקים לכמה קבוצות. ישנם מוסדות לימודיים קהילתיים (מהמילה קהילה), שהלימודים שלהם מתקיימים בקהילה. ישנם אפילו חלק מבתי-היתומים האחרים, שהכריזו גם על עצמם כמוסד לימודי.

המשמעות של שיתוף הפעולה איתם, הוא שהתלמידים מוזמנים ללמוד במוסד לימודי אחד או יותר בנוסף לבית-היתומים מיקסקול. הלמידה בכמה מוסדות לימודיים שונים מיועדת לתלמידים עם זמן פנוי רב, אשר יודעים לחלק את הזמן שלהם בנוחות וביעילות (או לחילופין לומדים תוך כדי ביצוע).

3. חוגים במיקמק סיטי ❀
רוב החוגים הם פעם בשבוע, למשך עשרים דקות (הזמן המומלץ של מיקמקי העיר). בחוגים ניתן ללמוד נושא מסוים שאותו בוחר/ת המיקמק/ית שמעביר/ה את החוג.

המשמעות של שיתוף פעולה עם חוג, היא לאפשר לתלמידים להרחיב את הידע שלהם בנושאים מסוימים.

❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀ - ❀

שימו לב!
בבית-היתומים מיקסקול יש דגש על שמירה על הביטחון והבטיחות שלכם, אך יכול להיות שבפעילויות הנוספות שתירשמו אליהן במיקמק סיטי ישכחו לציין זאת. לכן, עליכם לקרוא את שיעור מס' 59, העוסק בבטיחות ברשת, לפני שאתם נרשמים לפעילות נוספת במיקמק סיטי.

שיעור 59 – בטיחות ברשת

דבר נוסף – המיקמקים שמנהלים את הפעילויות הנוספות שבדף שיתופי הפעולה מודעים לכך שאתם חלק מפרויקט מיקמקי העיר, המפתחים את הדמות שלכם במיקמק סיטי. כאשר אתם נרשמים לפעילות נוספת במיקמק סיטי, הירשמו לא רק עם שם המשתמש שלכם, אלא גם עם שם הדמות שבחרתם לכם בהרשמה ללימודים של בית-היתומים מיקסקול. קחו את הפעילויות הנוספות כהזדמנות להמשיך לפתח את דמויותכם.

הקדמה למשימת הזכות של שיעור זה:
ביצירה שבקישור הזה יש קישורים לתסריטים של כל הפרקים של עונה 1 + 2 שבסדרה "מיקמקי העיר". הסדרה נכתבה על ידי מיקמקי העיר המקוריים. בסדרה מופיעים סיפוריהן של הדמויות בסדרה, ששוחקו רובם בזמן אמת ותועדו לתסריט, עד לאמצע שנת 2020.

משימת זכות רב-פעמית:
בחרו פרק מהסדרה "מיקמקי העיר". צלמו (מתוך המחשב כמובן) תמונה מתוך סצנה מתוך הפרק הנבחר. מכיוון שהסצנות לא צולמו ליוטיוב, עליכם לביים את הסצנה בעצמיכם. תעלו את התמונה שביימתם לקהילה שלכם. זכרו להקדיש את משימת היצירה למנהלת בית-היתומים מיקסקול (mili11) על מנת לקבל נקודות. אין להשלים משימת זכות זו כמטלת כתיבה בלבד.

חלוקת נקודות על הקובץ המצורף:
5 נקודות אישיות – על כל דמות המופיעה בסצנה שבחרתם ונמצאת בתמונה שביצירה.
10 נקודות אישיות – על כל דמות שלובשת את התלבושת הנכונה והמדויקת מאותה הסצנה.
5/10 נקודות אישיות – מיקום התמונה בתוך מסך (מתוך מיקמק), בין אם זה מחשב, טלוויזיה או המסך הגדול של המיקסינימה. תקבלו רק 5 נקודות אישיות אם מיקום התמונה במסך לא יצא לכם מדויק.

חלוקת נקודות על תוכן היצירה:
נקודה אישית אחת – על כל דמות שאתם כותבים מה אתם חושבים עליה (לפי הסצנה שבפרק הנבחר).
נקודת חיבה אחת – השקעה בפירוט על מה חושבים על הדמויות שכותבים עליהן (נקודה אחת על כולן).

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, שירוש3255, בוני48772, מיקימושית1, רפונזל6355, מיקמוקי425
12
176


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה