קהילה - היצירות של זואי4הבובה
זואי4הבובה
561
1176

העצומה היא עוד הזדמנות לפרסום בשבילכם 04/10/2021

תבחרו איזה נושאים הכי!! באלכם ♡ לקרוא ביצירה החדשה של זואי מוש ( ממשפחת מוש :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אם היצירה הזאת הוקדשה לכם, יכול להיות שאתם מופיעים באחד הנושאים. אם לא, אז אולי בעתיד..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
תחרות רהיטים קיימים או חדשים עם אינטראקציות פתוחה עד ה-13 באוקטובר 2021 - שלחו יצירות!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
התחרות (שת"פ) עם 13מיציי שבה מעצבים פריטי לבוש לחורף פתוחה גם היא עד ה-10 לנובמבר 2021.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לחצו על הקישור הזה בשביל להיכנס ליצירה עם שאלות ותשובות לגבי הפרישה הקרבה של זואי מוש..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 1 – רעיון לקומת הקולנוע
נכון עדיין לא נפתח חדר חדש בשרת מנהלים? אני זוכרת שכשהייתי אצל צוות מיקמק, ממש קצת לפני שהקורונה הגיעה לארץ, הם חיפשו רעיונות לקומה 12 בשרת מנהלים. עבר המון זמן ולא נפתחה קומה חדשה, אז הנחתי שאולי הם עדיין עם אותה הבעייה, או פשוט היו עסוקים בלהכין כל מיני דברים אחרים.. בכל מקרה מקווה שהם יאהבו את הרעיון שלי ושאולי הוא יתקבל :)

בסיס הרעיון;
אולפני מיקמק נסגרו. אולי נפתח אולפנים חדשים למיקמק סיטי? זאת הזדמנות אפילו לשפר אותם :)

הסבר ארוך ומפורט על הרעיון עצמו;
קומה 12 היא קומה פרטית, שאפשר להחליט אם להזמין אליה חברים מהמיקטוק ואת מי. החדר הוא כמו אולפן הצילומים שבו צולמו סצנות של "הנסיכה והדרקון" למשל, רק עם מחשב עריכה בצד.

נגיד אם מילי (השותפה שלי שמרשה לי להשתמש בה כדוגמא) היא המנהלת (דרגת מנהלים) שנכנסת לחדר, היא אוטומטית מקבלת עליה את כל התפקידים – במאי/ת, תסריטאי/ת, עור/ת, אחראי/ת אביזרים, אחראי/ת סאונד, צלמ/ת, שחקנ/ית – הכל!! אבל איך היא עושה הכל בעצמה?

בקובץ המצורף אתם יכולים לראות ניסיון שלי לשחזר את הסוג-של שלט שהופיע בצד ואיפשר להשתמש בדברים של התפקיד שנבחר. ספציפית העתקתי את החלק של השחקנים עם המקום של הטקסט, העזרה, התלבושת והטיימר של הזמן למעלה. הוספתי שם חץ כחול. החץ הכחול מייצג חיצים קטנים שאני חושבת שכדאי שיהיו בשלט, שמאפשרים לעבור בין תפקיד לתפקיד בקלות ובמהירות. הוספתי גם קלאפר עם פליי אדום, כי אני חושבת שכדאי שיהיה אפשר לעשות פליי וסטופ מכל התפקידים כל עוד יש למילי (למשל) גם את התפקיד של הבמאי/ת.

בנוסף להתניידות המהירה והנוחה בין התפקידים, יש תפקידים חדשים שחשבתי עליהם;

1. עורכ/ת – כל הסרטונים שצולמו יכולים להיות שמורים במחשב של המשתמש של מילי (למשל). בקומה 12 יהיה מחשב עריכה, שבו יהיה אפשר לערוך בדרך הכי בסיסית את הסרטון השמור על המחשב – הילוך מהיר, הילוך איטי, חיתוך קטעים מיותרים ואולי לסדר מחדש את הסדר של הקטעים. אחרי שהסרטון כבר ערוך, הוא יישמר מחדש במחשב של המשתמש + יהיה אפשר לשלוח אותו לצוות מיקמק כהצעה לסרטון שיהיה במיקסינימה. אם הסרטון התקבל, טוב, נגיע לזה עוד מעט..

2. תסריטאי/ת – בצד הבמה יופיע מלבן שבו התסריטאית (אם מדובר במילי) כותבת הערות בימוי, מי אומר איזה טקסט וכדומה. זה המקום שבו כותבים רק התסריטאי/ת והבמאי/ת, ששניהם בדרך-כלל הם המשתמש שנכנס לחדר של קומה 12 והזמין משתמשים אחרים שיהיו השחקנים.

סרטון שקיבל אישור להיות במיקסינמה;
על הסרטון להיות באורך של עד 5 דקות, כמו כל סרטון שעולה לקהילה. את הסרטון יהיה ניתן לראות גם בקהילה של צוות מיקמק, ששומרת את הסרטונים שיכולים להיות במיקסינימה. בלוח השידורים יהיו מקומות פנויים כמו שיש לפני קביעת ישיבה בשרת מנהלים. כל משתמש יוכל לשים סרט שלו פעם ביום, כדי שיהיה מקום לכל הסרטים של כולם להיות מוקרנים. אפשר לבחור שעה מדויקת של הקרנת הסרטון המוכן, כל עוד המספר של הדקות עגול (14:10 למשל אבל לא 14:05 כדי שיהיו הפסקות בין סרטונים). גם אם שעות ההקרנה יהיו בין 14:00 לבין 19:00, זה עדיין יאפשר להקרין 30 סרטונים ביום במיקסינימה.

מה אם המשתתפים בסרטון לא מאשרים שהוא יהיה במיקסינימה? גם לזה ישלי פתרון;

כשהסרטון יעלה לקהילה של צוות מיקמק של הסרטים במיקסינימה, הוא יעלה בתור יצירה פרטית שרק המשתתפים בסרטון רואים. כל המשתתפים מקבלים הקדשה אישית. בקהילה הזאת, ישלהם אפשרות לסמן שהם מאשרים או לא מאשרים שהסרטון יהיה במיקסינימה. אם אין אישור, הסרטון לא עולה לשם ונשאר בתור יצירה פרטית שנגישה רק למשתתפים בסרטון (או נמחק לבחירת צוות מיקמק). רק אם כל המשתתפים בסרטון מאשרים, אפשר להוסיף אותו להקרנות במיקסינימה.

כל המשתתפים בסרטון יכולים לשים את הסרטון שהם משתתפים בו בהקרנות או שרק מנהל הסרטון? השאלה הזאת זאת שאלה שאני משאירה לצוות מיקמק לחשוב עליה. בכל מקרה, אני חושבת שאם יש הקרנה של סרטון שהשתתפתי בו, אני אשמח לקבל על זה התראה כמו שאני מקבלת התראות על יצירות, או כמו שמשתמשים בדרגת מנהל מקבלים התראה על ישיבת מנהלים שמתקיימת באותו היום.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 2 – העצומה הראשונה שלי בקהילה
אני מתחילה עצומה שאתם יכולים כאילו לחתום עליה ולהצטרף לתמוך ברעיון שלי!! איך זה הולך?

הרעיון שאני מתחילה עליו את העצומה זה הרעיון מנושא 1 ביצירה הזאת שלי. בשביל לחתום על העצומה, המחשבה הראשונה שלי הייתה שאני אעלה דף וכל אחד יעתיק לקהילה שלו ויוסיף את עצמו, אבל עלולים לרמות בזה ולהוסיף כמה משתמשים וכאלה שהם לא שלכם, אז חשבתי על רעיון חדש..

איך העצומה הזאת עובדת?

שלב 1 – להכין חתימה של המיקמק שלכם
אתם יכולים לחתום עם שם המשתמש שלכם או עם שם דמות שאתם בוחרים לעצמיכם, שהוא לא השם האמיתי שלכם. אני מוסיפה קישור ליצירה עם חתימה שלי בתור זואי מוש לדוגמא.

החתימה של זואי מוש ( לכבוד שנתיים בקהילה :)

שלב 2 – לכתוב את תוכן היצירה
בתוכן היצירה תכתבו " #תומכ/ת_בעצומה_של_זואי_מוש_להחזרת_הפעילות_של_המיקסינימה " ואם באלכם תשימו גם קישור ליצירה הזאת שלי כדי שיהיה ברור לגמרי שאתם מתכוונים לעצומה הזאת.

שלב 3 – להוסיף אותי בהקדשות
בשביל שתשימו לב שאתם כותבים נכון – כותבים " זואי4הבובה ". תזכרו שצריך לעשות פסיק רווח אחרי כל משתמש בשביל שהמשתמשים יקבלו התראה למשל ככה – זואי4הבובה, זואי4הבובה, זואי4הבובה .

שלב 4 – לשלוח את היצירה לקהילה
אני אקבל התראות על כל היצירות שתומכות בזה, אעתיק את החתימות שלכם ואערוך בתור זמן מה את היצירה עם כל החתימות שלכם אצלי בקהילה, עם קישורים ליצירות שלכם עם החתימות שלכם.

קחו את זה בתור הזדמנות לפרסם דברים בקהילה שלכם – תחרויות, הגרלות ועוד – בתוכן של היצירה שבה אתם תומכים במיקסינימה, כי אני אשים קישור ליצירה שלכם. מוזמנים להוסיף בתוכן היצירה גם טיעונים למה אתם בעד הרעיון שלי מנושא מס' 1. מקווה שכמה שיותר ישתתפו :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

נושא 3 – מגיבה לתגובות ומשתפת יצירות
אני מזמינה את כל המיקמקים ששואלים שאלות בתגובות לשלוח את השאלות שלהם בתגובות ליצירה שאני עוד מעט מוסיפה קישור אליה, שבה תקבלו את התשובות בתגובות באופן אישי במקום שאני אוסיף את התשובות ביצירות נפרדות, בשביל שתקבלו תשובות יותר מהר. החלק הבא כולל המלצות על יצירות שאולי יעניינו אתכם, אז ממליצה לפחות לרפרף על הכותרות של היצירות ועל השאלות שבנושא הזה.

שאלות לזואי מוש ותשובות שלה בתגובות ליצירה זו – קראו את התוכן הקצר לפני שתשלחו שאלות.

♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧

החלק הזה כולל המלצות על יצירות שאולי יעניינו אתכם, אז ממליצה לפחות לרפרף על הכותרות של היצירות ועל השאלות שבנושא הזה. מתחילה בלהגיב לתגובות ליצירה שבה מצביעים בבחירות לקהילת החודש. קישור ליצירה הזאת נמצא בתחתית היצירה הזאת שלי.

תגובה מס' 16 - וניל4049;
איך מצטרפים אני רוצה להיצטרף לבחירות אפשר עדיין? אם לא איך נרשמים לקהילת חודש נובמבר

התשובה שלי;
אי-אפשר להצטרף יותר. אלה הבחירות האחרונות שאני עושה בין משתמשים. מוזמנת לקרוא שם בנושא 3 על אפשרויות אחרות שכתבתי בשביל אלה שפספסו שהן לא ממש קשורות אבל אולי משהו שם יהיה לך מעניין ויכול להיות שיש גם בחירות של קהילות בקהילות אחרות :)

תגובה מס' 19 – רהיי1;
תודה רבה על הזכייה!
חברים, קצת נפגעתי, כן, ראיתם המון משתמשים שהצביעו לי אחד אחרי השני אבל זאת בהחלט לא אני, חברה שלי עשתה את זה וביקשתי ממנה להפסיק כי אם לנצח אז באמת.
מבינה שאתם כועסים.
מצטערת....

התשובה שלי;
משתפת כאן את התגובה שלך בשביל שאחרים ידעו את זה למקרה שהם פספסו. אני מאמינה שהזכייה מגיעה לך, לא משנה איך השגת אותה. זה שישלך חברה שממש חשוב לה שתזכי ומפרסמת אותך ככה, זה גם סוג של תרגול של פרסום ושיווק ולראות איך מישהי שמעריכה אותך תומכת בך. אני מסכימה שזה לא היה בסדר מצידה להפסיק כשביקשת ממנה, אבל הניצחון הזה עדיין לגמרי מגיע לך. תחגגי עליו, כן? מוזמנת לפנות אלי במיקטוק כדי לממש את הזכייה :)

תגובה מס' 25 - פיצונת6;
ואווי זה ממש קשה...
אני מכירה את רוב הקהילות האלה, כולם ממש יפות, זה ממש קשה לבחור!

התשובה שלי;
אם באלך את מוזמנת לחזור ליצירה של הבחירות לקהילת החודש ולהצביע לכולם :)

תגובה מס' 40 – טורי116;
אווקייייייייי
אממ
אינלי כח לכתוב את השמות אני אכתוב במספרים
את עומדת להיות מסכנה
ואת לא חייבת להחשיב את הקולות שלי אם אינלך כח
אזזזז
1.
3.
7.
8.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
20.
21. בארוררר
22.
23.
24.
25.
26.
27.
אם אינלך כח לבדוק מהם המספרים אז אל תחשיבי את הקולות שלי
מזלט לרהיי1
ישלה קהילה ככ מושלמת שהיא הייתה חייבת לזכות!

התשובה שלי;
ברור שאני מחשיבה את הקולות שלך!! מגיבה לך כאן שתדעי שספרתי ועל הדרך מזכירה לכולם שאתם מוזמנים להצביע, אפשר לכמה שבאלכם ואתם יכולים לבחור אם לכתוב במספרים או לפי שם המשתמש. תזכרו לכתוב אחד מהם לפחות, כי אני לא מכירה כינויים ושמות של כל המשתתפים בבחירות של קהילת החודש ואני לא רוצה לפספס קולות שלכם רק בגלל זה.. בהצלחה לכולם :)

תגובה מס' 43 - באדי91;
היי זואיי,
אשמח אם גם אני אולי יוכל להיות מועמדת בקהילת החודש:)

התשובה שלי;
הבחירות לקהילת החודש נגמרות אחרי החודש הזה. בגלל שהבחירות של החודש הזה כבר התחילו, אין איך להצטרף אליהן. אם באלך, בנושא 3 ביצירה של הבחירות לקהילת החודש כתבתי דברים אחרים שאת כן יכולה להשתתף בהם + יש בתחילת היצירה שלי קישורים לשתי תחרויות שאפשר להשתתף בהן עם פרסים. זה אולי לא הבחירות לקהילת החודש, אבל יש שם סיכוי לא פחות גדול לזכות. מקווה שעזרתי :)

תגובה מס' 45 - מילקי53142;
אני קצת עצובה שלא שמת אותי כי כבר הגעתי ל150 עוקבים ואני ממש אשמח שפעם הבאה השתתף בבחירות

תגובה מס' 54 - פנדה10031;
היי אשמח להיות בקהילת החודש הבאה בחרתי בחופשששש1

התשובה שלי;
אני לא שמה בבחירות לפי כמות עוקבים, אלא לפי מי שביקשו ממני. הודעתי על זה מראש וחבל שלא ביקשתם ממני, כי הבחירות לקהילת החודש נגמרות אחרי החודש הזה. בגלל שהבחירות של החודש הזה כבר התחילו, אין איך להצטרף אליהן. אם באלכם, בנושא 3 ביצירה של הבחירות לקהילת החודש כתבתי דברים אחרים שאתם כן יכולים להשתתף בהם + יש בתחילת היצירה שלי קישורים ל-2 תחרויות שאפשר להשתתף בהן עם פרסים. זה אולי לא הבחירות לקהילת החודש, אבל יש שם סיכוי לא פחות גדול לזכות. מקווה שעזרתי :)

תגובה מס' 47 – אלכסיס3490 / גלי תמר רוטון;
חופששש1
עשליה 2000
קסםשלנסיכה
נתנאלינג
נילע(נילון קסם)

התשובה שלי;
כתבת שתי קהילות שלא משתתפות בבחירות של החודש. הוספתי את הקולות ממך לקהילות שכן משתתפות. יכול להיות שהסתכלת על הרשימה של אלה שזכו בחודש הקודם. מוזמנת לחזור אל היצירה שבה מצביעים בבחירות לקהילת החודש של החודש הזה ולראות אם באלך להוסיף קולות לקהילות שאולי לא ראית קודם שהן ברשימה אם באלך :)

זה הרגע לשים קישור לבחירות לקהילת החודש אצלכם – מגיבה לתגובה ליצירה הזאת שלי.

תגובה מס' 4 – אלכסיס3490 / גלי תמר רוטון;
זוא שלום הם בחודש הבאה עם את לא פורשת עדיין אפשר ליות בקהילת החודש וגם אח שלי רוצה המשמש שלו זה ךך99.
תודה אלכסיס3490

התשובה שלי;
היי מהממת!! אני לא פורשת עדיין אבל הבחירות לקהילת החודש שבהן משתתפות קהילות בכל מקרה נגמרות אחרי החודש הזה. בגלל שהבחירות של החודש הזה כבר התחילו, אין איך להצטרף אליהן. אם באלכם, בנושא 3 ביצירה של הבחירות לקהילת החודש כתבתי דברים אחרים שאתם כן יכולים להשתתף בהם + יש בתחילת היצירה שלי קישורים לשתי תחרויות שאפשר להשתתף בהן עם פרסים. זה אולי לא הבחירות לקהילת החודש, אבל יש שם סיכוי לא פחות גדול לזכות. מקווה שעזרתי :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
תיכנסו לקישור שכאן בשביל להצטרף לאתגר התגובות שמקבלים בו פרס אם שולחים הכי הרבה תגובות.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
יצירת הסיכום הבאה (29) ביצירה מס' 510
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
היכנסו לקישור הזה בשביל לראות את רשימת המתמודדים לקהילת החודש הזה ולהצביע בתגובות.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

☑ לייק כדי לחמם את הלב + תגובה אם באלכם לשתף משהו + עוקב אם באלכם לראות עוד כאלה ☑

מוקדש ל וניל4049, רהיי1, אלכסיס3490, פיצונת6, טורי116, באדי91, מילקי53142, פנדה10031, שלו66, פני770, פלי9991
8
6
307


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
23/10/2021   19:54 מינ16  6
הייי מהמםם!
אשמח עם תמליצי על הקהילה שליי:]
05/10/2021   16:19 יצחקמלך8  5
אני מלך
04/10/2021   15:18 שוקולדיטור  4
ממש אהבתי את הרעיון!! אני אחתום כמובן!
04/10/2021   14:49 שלו66  3
אני מופיעה במוקדש !!!!!!!
04/10/2021   14:06 פנדה10031  2
תודה על ההקדשה
04/10/2021   13:25 גוליש300  1
מה!!!!!!!!!!!!!! אני פשוט בהלם מי קמות העוקבים!