קהילה - היצירות של וניל4049
וניל4049
38
44

לכתב אורח-הודעת המנהלת 05/10/2021

היי
כל הקהל שקורא קבלו במחיאות כפיים וצעקות את הסיפור שלי לכתב אורח!!!!!!!!!!!
בואו נתחיל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הקדמה-
היי אני רוני ואני בת עשר יש לי אחות שגדולה ממני בשנה וקוראים לה אלה. אני מאוד מעריצה אותה. לאימא שלי קוראים אריאל ולאבא שלי אלון. ולי יש יום הולדת בקרוב.
פרק אחד- ההודעה המשמחת-
שבוע לפניי יום הולדתי אימא שלי שלחה הודעה לקבוצת ההורים שיש לי יום עוד שבוע בשעה חמש וצריך להביא בגד ים כי כולנו נירטב. אני מאוד התרגשתי וחשבתי איזה בגד ים אלבש. בסוף החלטתי שאלבש את הבגד ים הסגול עם הפרחים האדמדמים שלי ואימא שלי הסכימה איתי. כל הכיתה שלי אמרה שתבוא ואני לא הפסקתי להתרגש.
פרק שני-יום לפניי היום הולדת-
הינה הגיע היום לפניי היום הולדת שלי. אני קפצתי כל רגע בהתרגשות. שום דבר לא הכעיס אותי אפילו לא זה שאני לומדת שש שעות. כל שיעור היה מעולה. בשעתיים עברית עשינו מבחן והרגשתי שהיה מעולה. אחר כך הייתה הפסקה ואני והחברות שיחקנו ודיברנו הרבה היה מאוד כיף. בשיעור ספורט הרגשתי שעשיתי את כל התרגילים והמשימות טוב. בשיעור אנגלית הייתי התלמידה המצטיינת. בשיעור מדעים הצלחתי מאוד והמורה החמיאה לי. הייתה עוד הפסקה וגם בה הייתי עם החברות שלי והינה הגיעו השעתיים האחרונות.
פרק שלוש-סיום הבית ספר-
סוף סוף היה לי את המקצוע האהוב עליי-מתמטיקה. המורה שלי ואני מכירות אחת את השנייה טוב מאוד. היא תמיד באה ויושבת לידי בשיעורים בזמן שהיא עוזרת לי להבין את החומר המלומד. סוף היום הגיע ואני מהר לקחתי את תיקי ורצתי הביתה. ישר שהגעתי סיפרתי לאימא שלי על יומי. היא שמחה מאוד לשמוע שהיה לי יום מעולה. כמובן שגם הלכתי לראות את אחותי והיא גם שמחה. וסיפרתי גם לאבי והוא שמח גם. כולנו אכלנו צהריים.
פרק ארבע-הערב-
מאוד מהר הגיע הערב ואני כבר הייתי מוכנה לשינה. נכנסתי למיטה וכל משפחתי באה וחיבקה אותי במיטה. רציתי ללכת לישון בחושה טובה וכך היה. בהתחלה לא הצלחתי להירדם מרוב התרגשות. אחר כך לא שמתי לב ונרדמתי.
פרק חמש-הבוקר-
בבוקר קמתי היה יום חמישי ואימא שלי הסכימה לי לא ללכת לבית הספר. אני מאוד התרגשתי לקראת יום הולדתי הכול היה מוכן נשאר רק שכולם יבואו לחגוג
איתי. כבר השעה הייתה ארבע כולנו היינו מוכנים לצאת. נסענו לשם וכבר הכול היה מאורגן. בדיוק השעה הייתה עשרה לחמש וכולם כבר באו לצאת מהבית אל היום הולדת שלי.
פרק שש-הודעת המנהלת-
פתאום נשלח להוריי הודעה וראיתי שהמנהלת שלחה אותה. ואז הם סיפרו לי מה כתוב שם. הם התחילו להקריא יחד:" שלום הורים נכבדים הגיעה אליי הודעה שמורה למתמטיקה חולה בקורונה. המורה מלמדת את כל כיתות ה. כיתות ה'1 ה'2 וה'3 מתבקשות להיכנס לבידוד. המורה הייתה מחוסנת והלכה לעשות בדיקת קורונה יחד עם בנה. שניהם קיבלו תשובות חיוביות בשתי בדיקות הקורונה שעשו". אני התחלתי לבכות ומהר רצתי למכונית שלנו. הוריי הודיעו בקבוצה על החדשות שהיום הולדת שלי מבוטלת. אני שמתי מסכה וכשהגענו רצתי לחדר סגרתי את הדלת והתחלתי לבכות. כל היום הולדת המושקעת שלי מבוטלת. כולם התקשרו אליי ואני דחיתי שיחה שיחה. הרגשתי שאני רוצה להיות לבד רציתי שייתנו לי רגע להרגיש רע ולפרוק את כל העצב והכעס שלי. בסוף החלטתי לדבר עם אימא שלי והיא ניחמה אותי.
פרק שבע-בדיקת הקורונה-
למחרת הרגשתי יותר טוב ואני ואחותי הלכנו לעשות בדיקת קורונה. אחר כך הגיעו התוצאות ואימא לנו סיפרה לנו בשורה קשה. היא אמרה לנו ששתינו חיוביות. באותו רגע הרגשתי את הלב שלי מפסי לפעום פשוט נעצר בבהלה. אני והיא נכנסנו לחדרים שלנו והיינו שם שבועיים.
פרק שמונה-היום האחרון שלי כחולת קורונה-
הינה הגיע היום האחרון לפניי שסיימתי להחלים ופתאום שמעתי שיחה. עניתי לה וראיתי מסכים שחורים. פתאום ראיתי שהם הפכו להיות צבעוניים ושמעתי שצעקו לי הפתעה!!. התרגשתי מאוד כי ראיתי שכול כיתתי הייתה בשיחה וחגגה לי יום הולדת.
פרק תשע-הסוף-
הזיכרון הזה נשמר בזיכרוני אוטומטי ובאותו יום למדתי שגם אם קשה תמיד אפשר לעשות הכול ואת המסר הזה שמרתי איתי כול חיי.
אהבתם את הסיפור?
ספרו לי בתגובות.
המורה:" ועכשיו תוציאו את דף השאלות בואו נענה על שאלה אחד אלף מי הדמות...
אשמח שעשו לייק ועוקב וכמובן תגיבו
ביי חברימוס

מוקדש ל זואי4הבובה, שילשו5, מורנוש1001, רמקול850, לואי, פלפלחומוס, ריפולוש, וכולם
4
7
62


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
21/10/2021   15:25 וניל4049  7
וואי תודה פלפלחומוס שהגבת מעריצה:)))))))
21/10/2021   00:14 פלפלחומוס  6
אעעאעאעא מושלםםם!!
סורי על הדייליי פרשתי ובאתי לבקרXDD
09/10/2021   16:11 וניל4049  5
כולכם פשוט תודה על התגובות אעלה בקרוב יצירה חדשה!!
06/10/2021   17:03 נטועית  4
אני מזהה עם מה שזואי כתבה :)
06/10/2021   14:02 חופשששש1  3
סיפור מדהים!!!
ואני לגמרי מבינה את רוני זה באמת קשה שאתה מארגן משהו ואז מבטלים לך אותו.
בהצלחה!!
05/10/2021   18:40 וניל4049  2
תודה רבה זואי אם לא שמת לב הקשבתי להצעתך והקדשתי למיקמקים חדשים כדאי שהם יראו את היצירה
05/10/2021   16:18 זואי4הבובה  1
סיפור מהמם!! מעניין שבחרת לכתוב שהמורה הייתה מחוסנת ובכל זאת נדבקה. הרבה מתייחסים לחיסון כאילו הוא מגן לגמרי, למרות שזה לא מדוייק. חשוב להיות מודעים ולהיזהר גם אם מחוסנים. היה ממש כיף לקרוא את הסיפור שלך ובהצלחה :)