קהילה - היצירות של אדית13

כתב אורח בפעם הראשונה -הטיול שהפך לסיפור גדול 28/10/2021

אז מה קורה מה ניש אוקי זה בשביל כתב האורח בבקשה שהתקבל
שימו לב-שינתי קצט את הסיפור שלא יהיה מפחיד יותר מידי

הסיפור מבוסס על סיפור חיי הכל קרה באמת אני לא ממציאה את זה!!
שם: הטיול הדרמתי
לדעתכם יש סוף טוב

פרק 1 טיול בהפתעה :)
--------------------------
שלוש שבועות אחרי שחזרנו לבית הספר אחרי הקורונה כולן כרגיל בסוף היום פותחים את דלת הכיתה ומחלקים לכל אחת ואחת דף
שכתוב בוא 'טיול לכיתות ה,ו,ז,ח בנות ....... בטיול נלך בהלכת הר' כולן קוראות את הדף ולא מקשיבות למורה!! שהלכנו כולן לבית כולן התרגשו
סיפרו להורים אני ישר רצתי לאמא שלי ואמרתי "אמא יש לי טיוללל עם הבנות של כיתה ח יאיי" (דרך הגב מי שלא יודע אני די מחבבת בנות בכיתה ח שהייתה הן עולות לכיתה ט עכשיו)
אמא שלי "יופי מעולה מתרגשת?" "מאודדדדדד" צרחתי מרוב התרגשות , שבוע עבר ואני מתרגשת התיק שלי מפוצץ בממתקים נכנסתי לאוטובוס אבל לא יכולתי לשבת כי התיק שלי
הפריעה לי שמתי אותו במושב השני וישבתי! עצרנו המון בדרך כדי להביא עוד ילדות שמשתתפות בנסיעה חברה שלי ניגשה אלי באמצע הנסיעה ושאלה "עדן למה את לבד פה בואי תישבי אייתנו"
נתתי לה חיוך קטן ואמרתי " תודה אני יבוא עוד מעט " וזה באמת כיף שמשהו מתיחס אלי שם לב אלי שם לב שאני לבד !! עברתי ליד חברות שלי שמנו שירים והתחלנו לשיר
אפילו הנהג התחיל לשיר אייתנו , כל הנסיעה שרנו ושרנו עד שהגענו הנהג לא מצא מקום לחנות הוא הסתובב וחזר עשה סיבובים אך לא מצא מקום אף אחד לא שם לב!
אני מסתקלת על הנהג וקצת מרחמת מסכן אף אחד לא מתחס אליו אז אני ניגשתי לאחת המורות ואמרתי לה שהנהג מסתבך "תודה שאמרת לי עדן" היא אמרה וניגשה אל הנהג
ותוך רבע שעה הוא הצליח לחנות " בנות יקרות יש לנו משהו לא מר לכן תמיד להיות עם הקבוצה לא להתקדם בלי רשות המנהלת בהנאה בטיול" מורה אמרה במיקרופון "מתי מסתיים הטיול?"
ילדה פתאום צעקה עד שזה הבהיל אותי "זה מסתיים בשתיים בצהרים" המורה ענתה מיד מתי שהמורה אמרה את זה התחילו להישמע מסביב תלונות "אוף זה לא פייר" "למה דווקא בשתיים"
"אוף" אבל אני לא התלוננתי כי צריך לשמוח במה שיש ולא להיות עצוב במה שאין!!

פרק 2 אוכלות ומתחילות בטיול
----------------------------------
כולן יצאו בהתרגשות ועצבנות הלכנו למקום בו יש צל מקומות לשבת והתחלנו לאכול אני וחברות שלי התחלו לדבר "אני חולה על טבע" "אני החיים שלי זה טבע!" וכולן דיברו סיימנו לאכול
ויאצנו לטיול כולן מתרגשות כבר אבל זה לא היה סתם מסלול הליכה כזה ישר זה היה ללכת בקצה ההר בשביל מאוד צר ורואים את הצוק משמה זה היה טיפה מפחיד אבל זה היה כיף מה שהכי
עצבן אותי ושתי דברים אחד שכל הילדות הגדולות התחילו לדחוף ולהיות הראשונות בשורה!! והשורה לאט לאט התפצלה!! אבל לא לדאוג היה להן טלפון! דבר שני שכולן הדבר הראשון שהן הוציאו
מצלמות והתחילו לצלם גם אני עשיתי ככה:) (ברור מי לא רוצה לעשות ככה) אז בהתחלה חשבנו שזה יהיה עלוב כזה אבל הבנו שזה כיף!! (וכאן ראינו איך ליראות את הטוב) התחלו ואז אני שומעת
את חברתי אומרת לי עדן בואי נהיה אני שירה ואת ביחד) אמתי לה "סבבה אבל לא נפרדים אחת מהשניה" כי רצינו להיות ביחד כל הטיול ! התחלנו אותו וכמו שאמרתי לכם היו בנות שדחפו
הלכנו בערך חצי שעה ואז התישבנו כולן במקום שהבנות שהתקדמו מצאו הן חיקו לנו שם, "ועכשיו בנות אנחנו משנות צבעים של שחור לבן" המורה אמרה שאמצע שכולן קרסמו משהו ומי שלא
יודע/ת מה זה שחור לבן אני אסביר שיש תיירים שלא יודעים לאיפה לפנות אז הם הולכים דרך השחור לבן השחור לבן זה שצבעו על האבנים וכך התיירים יכולים לדעת לאיזה קיוון הם!!
היה כמה מסלולים אז הלכנו בדרך הבינונים והיינו צריכות להחליף כיון שככה אמרו לנו ליפני שנכנסנו למקום, אחרי שהמורה הסבירה המשכנו ללכת והיה ירידה מאוד חדה ירדתי
והחלקתי ברוך השם לא שברתי שום דבר אבל אחרי כמה דקות שמנו לב למשהו נורה.

פרק 3 אחיות נאבדו ומשהו קרה למורה!
--------------------------------------------
"איפה מיכל ושרי?" ילדה אחת אמרה בבהלה "איפה הן באמת" והתחילו כל מיני דיבורים ברקע "תצעקו אליהן אולי הן אישמעו אותנו" המנהלת אמרה בטון לחוץ ורועד "שריייי מיכללל" "מיכל שריי"
כולן צעקו אך שמענו את ההד שלנו והאחיות לא ענו לנו "אני מתקשרת לצוות ההצלה" המנהלת אמרה באמצע שחייגה אל צוות ההצלה אז המשכנו ללכת...הלכנו....הלכנו...."תעצרו תעצרו כולן לעצור"
צעקה ילדה מאחורינו בטון מפוחד "המורה החליקה" הילדה אמרה ובין רגע ניכנס לליבי פחד כבר "טוב נעמוד כאן או נישב ונחקה עד שיומרו לנו מה לעשות" ילדה מכיתה ח אמרה כולן ישבו וחכנו.
בנתים היו בנות שהתקשרו לאמאות שלהן לעדכן אותן! השניות עברו לדקות ועדיין חיקנו הדקות עברו לשעות ועדיין חיקנו, בשעה 3:00 בצהרים עדין דיבורים על המורה ששברה את רגלה
"תקשיבו בנות אנחנו צריכות ללכת למקום יותר פתוח לא באמצע השביל הקטן הזה אז הבנות הגדולות מצאו מקום יותר פתוח הן התקשרו אלי תמשיכו ללכת עד שתיראו אותן תישארו שם עד
שאני יבוא טוב?" המורה אמרה (לא המורה ששברה את רגלה)
התחלנו ללכת קבוצות קבוצות ואני מרוב פחד ואכזבה מהטיול אפילו לא הקשבתי לדברי המורה!! לא הבנתי לאן כולן הולכות אז הלכתי אחריהן הגענו למקום.

פרק 4 השתגעתי מול כל הבנו
-----------------------------------
הגענו זה היה מקום טוב יותר שהיה שם יותר הרבה מקום בנתים אני עליתי על הסלע הענקי שהיה שם עם עוד כמה חברות ופשוט הסתכלתי על כל הבנות שמדברות צועקות ופתאום ראיתי ילדה
יותר גדול ממני בוכה וכולן מסביבה!! עכשיו ברור שהתענינתי מה קרה ירדתי מהסלע והתחלתי לשאול את כולן מה קרה לה אפילו לא שמתי לב למי אני מדברת "היא הייתבשה" ילדה אומרת לי
נכנסתי לחרדה כמה נוכל עוד לסבול כאילו איזה טיול מזעזע עלית ישוב על הסלע וראיתי שסמים לה שמיכה מאוררים אותה "צריך לתת לה אויר" ילדה אחת אמרה "אז תזוזו ממנה ותיתנו לה אויר"
אני צעקתי אני בנתים השתעממתי והיה לי חם מאוד למרות שזה היה באביב אז לא היה מניפות ראיתי שלקחו צלחות בשביל לאורר את הילדה שהייתבשה אז גם אני לקחתי צלחת והתחלתי לנפנף
עלי (הקטע הבא לאנשי הומור בלבד סתם בצחוק תמשכו לקרוא) "מהיום אני קוראת לך צלחוחה" אמרתי לצלחת כאילו היא מבינה "וואי את מנפנפת טוב אבל עדיין חם לי איזה באסה חכי כאן צלחוחה" אמרתי לה
"אילה איך עשית את הקוקס הזה תעשי לי גם" אמרתי לחברה שלי היא עשתה לי גבוה מאוד זה היה ניראה כאילו קרן על הראש ועוד החברה השניה שלי מצלמת את זה וכולן מסתקלו
ואנחנו כולנו צוחקות זה היה באמת מצחיק "מה זה זה גבוה מידי טוב דיי אני יעשה לבד!" אמרתי לחברתי "אוקי תעשי לבד" חברה שלי ליגלגה לי לא התחסתי עשיתי קוקס וחזרתי לצלחוחה שלי
"התגעגתי אליך צלחוחה" אמרתי לה ונפנפתי אחרי כמה נפנופים צלחוחה נשברה אני במראה מוזר "צלחוחה למה למה נשברת לי אוי אוי אוי צלחוחה היית לי טובה רעיננת לי את הפרצוץ" אמרתי
והתחלתי לבכות בכאילו "צלחווווחההה דיי אין לי כוח אליך ביי" והעפתי אותה בנתים ראיתי שיש עוד ילדה אחת שוכבת על האדמה "מה זה גם היא התיבשה?" שאלתי "כן" משהי ענתה לי ואני
השתגעתי אפילו יותר "מההה" הייתי מופתעת ראיתי כמו ברזל עמוד קטן כזה חשבתי לעצמי לעשות משהו שם החזקתי ביד אחד נשענתי והתחלתי להסתובב כמו קרוסלה בגינה ושרתי
"משעמם לי מצ'עמם לי משעמם לי מצ'עמם לי ...." עד שבאמת היה לי משעמם לעשות את זה אז הוצאתי את הנגן שלי ושמתי שירים והתחתי לרקוד השעה הייתה כבר ארבע מרוב השיגוע שעבר לי
בראש אפילו לא שמתי לב ששתי ילדות נאבדו שתי ילדות התיבשו ומורה אחת שברה את הרגל.

פרק 5 צוות החילוץ היגע ואנחנו יוצאות סוף סוף מהמקום הזה
---------------------------------------------------------------------
המשכתי לעשות כל מיני שטויות ובנתים צוות החילוץ היגיע "שתיתן המון מים בנות" משהו גברי כזה אמר לנו כלן אמרו כן אמרו לא אמרו ככה אני אמרתי כן ברור אני תמיד מקפידה הוצאתי את המצלמה
והתחלתי לצלם כל מיני דברים דיברתי עם חברות "מצאנו את החברות שלכן הן ליד הרכבת" האיש שהיגיע מהחילוץ אמר לנו "בואו נמשיך, כולן אחרי" עברנו כמה סלעים ירדנו וקצת עלינו עברנו ממש קרוב
לקקטוסים וקמעט השקיעה היגיע זה היה יותר הרוך ממה שסיפרתי לכם עכשיו כשהגענו היה נחל גדול ועברנו גשר מעל הנהר והגענו למקום בוא האוטובוס חיכה לנו אך לא עלינו עליו אכלתי כמה
חטיפים בשביל הכיף ואז באה משהיא מצוות החילוץ והסבירה מה עבר על הבנות שנאבדו היא רצתה שנשחק איתה אבל אני לא רציתי רק צילמתי את הנהר שהיה שם ואז ראינו את המסוק מעלה עם
המנסה את המורה שלנו, ואז עלינו לאוטובוס וחזרנו הביתה כשחזרתי סיפרתי לאמא ואחר כך לאבא וזה היה הסיוט שלי קצת חשבתי על זה כאילו היה כיף וגם "מחר" אין לימודים אז היה כיף ולא כיף
וגם רצינו שזה יהיה עד שבע בלילה וזה התקבל זה באמת היה עד שבע בלילה שהיינו באוטובוס בשבע בלילה והגענו רק בעשר בלילה זה היה כמו טיול שנתי והיה דווקא כיף!!

טוב אז זהו מקווה שזה התקבל עבדתי על זה שבוע ויותר ילאה ביי

*אין להעתיק יצירה זו מקווה שהתקבל!!

מוקדש ל מורנוש1001, לואי, לואי, בלונדה151, נתנאליאג99, טוהר269, אמי1הוד, ברSברבורים, פיצי0576, נעהקירל88, נטועית