קהילה - היצירות של הילה1494

סיפור לכתב אורח הטיול הכיתתי 01/11/2021

סיפור לכתב אורח. הטיול הכיתתי
פרק 1 הכרות
היי לכולם! אני מאיה ואני אוהבת עוגות לצייר ולשחק עם אחי הקטן ליאם וגם אני אוהבת לטייל עם המשפחה שלי!
פרק 2 הודעה משמחת
חזרתי מבית הספר כמובן היה לא כייף היה עומס לימודים ואמא שלי תמיד מכריחה אותי לעשות שיעורים מיד שאני חוזרת מבית הספר... זה כל כך מבאס אבל רגע יש משהו משמח! הודיעו לי שכל הכיתה נצא לטיול! התרגשתי קפצתי על המיטה מרוב שמחה. הראתי לאמא שלי את הפתק שהמורה הביאה לי בפתק הזה כתוב את כל מה שצריך להביא לטיול ואמא שלי ישר חתמה על הדף!! צרחתי מרוב התרגשות....
פרק 3 תכנונים לטיול
אז יום למחרת היו לי חששות לטיול חשבתי שפתאום נתקע במערה ולא נדע איך לצאת וגם פחדתי שאני יאבד בטיול... הגעתי לבית הספר והמורה גילי אמרה לאן נלך בטיול! תכנה ראשונה: אנחנו נלך למערת הנטיפים. תכנה שנייה: אנחנו נטפס על הר גבוהה מאוד. תחנה שלישית: אנחנו נכיר את הפרחים בטבע. תכנה אחרונה: אנחנו נלך לנהר. כן זה נשמע כייף אבל יש לי הרבה דאגות!!!
פרק 4 באוטובוס
הגיע היום של הטיול.. לא רציתי כמעט לצאת מהמיטה ולא ישנתי בלילה מדאגות אני קצת מוזרה מצד ראשון כל הכיתה שלי מתרגשת מצד שני אני התרגשתי אבל עכשיו יש לי דאגות ופחד..
אמא אמרה לי: מאיה קומי מהמיטה כדי שלא תאחרי לאוטובוס!! אמרתי לה שאני לא רוצה לבוא והיא שאלה אותי למה עניתי לה שאני מפחדת בגלל שאני מפחדת לאבד אמא שלי אמרה לי שאין ממה לפחד הכל בסדר. זה אעלה לי את הביטחון וחיבקתי אותה ישר! התלבשתי ורצתי לאוטובוס... ישבתי ליד חברה שלי ליה המורה אמרה נא להתנהג יפה באוטובוס כולם אמרו טוב המורה גילי... נסענו ופתאום היה פקק באוטובוס פקק שלקח חצי שעה כולם התעייפו ואחרי שסוף סוף עברנו את הפקק כל הכיתה התחילה לצעוק פשוט צרחו! המורה אמרה שקט אף אחד לא הקשיב ולא ידעתי בגלל מה זה!
פרק 5 בטיול
הגענו סוף סוף אחריי נסיעה ארוכה לטיול הלכנו למערת הנטיפים נכנסו עלייה היה לי פחד אני וליה החזקנו את היד ביחד המורה הסבירה לנו על המערה כולנו הקשבנו אמרתי זה לא נורא עד כדי כך אבל חשבתי על כל התכנות שנשאר סוף סוף יצאנו מהמערה אחרי החפירות של המורה!!! הגענו לתכנה השנייה להר הגבוהה לי ולליה היה ממש קשה לטפס כולם עשו את זה במהירות! ואפילו אמרו טיפסה וכמובן חפרה לנו על ההר עכשיו תפסנו על ההר 2 שעות ואנחנו צריכים גם לרדת את זה אמרתי שזה כל כך נורא ורציתי פשוט ליפול וללכת הביתה כבר!! סוף סוף הגענו עד הסוף עכשיו צריך לרדת! ירדנו אחרי 4 שעות שהיינו על ההר! תכנה שלישית הלכנו להכיר את הפרחים עם המדריך יואב הוא הסביר לנו על הפרח כלנית והיה דווקא כייף ראינו גם את הכלנית היא ממש יפה! אמרתי זה לא נורא עד כדי כך אבל נשאר לנו עוד תכנה אחת לנהר! אז הלכנו לנער על המדריך גיל נכנסו אפילו! המים היו נעימים כל כך! אחר כך חזרנו לאטובוס ונסענו הביתה הגעתי הביתה אמא שלי שאלה אותי איך היה אמרתי לה ממש כייף! היא אמרה את רואה ואמרתי לאמא: אני חושבת שטעיתי אני לא רציתי ללכת לטיול ועכשיו אני מתחרטת שאמרתי את זה היה ממש כייף בטיול!