קהילה - היצירות של כוכבית775
כוכבית775
427
647

מר מיקהאריס ומפקדת מיקמק סיטי - פרק שמיני (= 06/11/2021

שתי הניידות עוצרות במהירות לצד זירת האירוע. מר מיקהאריס ממהר לצאת מהמושב שלו ולהגיע במהירות אל מיס מיקטונגה. כשהוא מגיע אליה ובוחן את פניה, הוא קולט הבעה זעופה ולא אחת שמודאגת לגבי השוטר הנעדר שלו כפי שציפה.

"אני לא חושב שיהיה זה חכם לכעוס כעת על כך השוטר מיקטוש על כך שהפר את ההסכם בין התחנות," הוא מתחיל לומר לה באיפוק, "קודם עלינו למצו-"

"זה ועוד איך הזמן, מר מיקהאריס." היא קוטעת אותו בגסות בזמן שהשוטר מיקטוקו נעמד לצידו, מסמנת לאחד מחוקריה להתקרב אליהם. מר מיקטוקו מזהה את החוקר, זה החוקר שהשוטר מיקטוש לא מחבב בכלל.

מר מיקהאריס נראה מבולבל. הוא רוצה לקדם עניינים כדי למצוא את השוטר מיקטוש שנעלם בלילה, לא שלח הודעה נוספת וההקלטה האחרונה שלו נקטעה על ידי צליל מטריד. אבל הוא נשאר זקוף במקומו ומחכה למה שיש לחוקר של אלווד-מיק לומר. הוא מתקרב אל מר מיקהאריס ומיס מיקטונגה בפנים מושפלות, וכאשר הוא מרים אותן אליהם הוא חושף פריחה אדמדמה מתחת לאפו בצורה של שפם מסולסל-

"שפם?" מר מיקהאריס מכווץ את גבותיו בבלבול למראה החוקר שמנסה לשמור על קשיחות למרות המראה הפגיע שלו כרגע.

"השוטר שלך חשב שזה יהיה מצחיק לקשט את הפרצוף של ראולי במשחת שיניים באמצע הלילה," מיס מיקטונגה משלבת את ידיה, כועסת מתמיד. "אתה מנהל מפקדת משטרה או גן ילדים?"

מר מיקהאריס עוד מעכל את הסיבה שלשמה קראה לו מיס מיקטונגה למהר אל זירת האירוע. הוא היה בטוח שהסיבה היא אחרת לגמרי, שהיא אולי מצאה ראיות המסבירות את ההיעלמות המסתורית של מיקטוש.

"זה לא נראה כה חמור," מר מיקהאריס בוחן את פניו של החוקר ראולי, "בייחוד לא אחרי ש-"

"לא חמור?" מיס מיקטונגה מותחת את גבותיה בפליאה, "אתה עושה צחוק, מר מיקהאריס? איפה השוטר ההוא שלך שנתקע בגיל שבע?"

"שלא תעזי לדבר כך על השוטר שלי אשר זכה בעיטור כבוד בשנה שעברה מראש המחוז," הפעם תורו של מר מיקהאריס להתעצבן, "בעוד שהחוקרים שלך בקושי גירדו את המועמדות לכך." הוא לא נשאר חייב.

השוטר מיקטוקו מופיע לצד מר מיקהאריס, מכחכח בגרונו כדי להזכיר את הסיבה שבגללה הם מיהרו הנה.

מר מיקהאריס הזדקף, "אתה צודק מיקטוקו-"

"הוא לא אמר מילה!" קורא החוקר ראולי בזעף משום מקום, נראה ששום דבר טוב לא יכול לשפר את מצב רוחו.

"ראולי, תמשיך למרוח את המשחה שהענקתי לך, נצטרך אותך יציב להמשך היום." מיס מיקטונגה מורה לו ללכת מהאזור וחוזרת לדבר עם מר מיקהאריס, "איפה היינו? אה, כן, אני רוצה לדבר איתו-"

"הוא לא כאן." קוטע אותה מר מיקהאריס, רגוע יותר. "ולנו אין זמן לבזבז. השוטר מיקטוש נעדר."

"נעדר? מה פירוש?" חוקרת מיס מיקטונגה.

"נעדר, נעלם," משיב מר מיקהאריס, "נשלחה לנו הקלטה שלו כשהוא עוד היה באזור, סיפר למיקטוקו על עצם היותו פה, היכן שאסור. ההקלטה נקטעה על ידי צליל רועם של נפילה. אנו מאמינים כי הוא נחטף, ומכשיר הסלולרי שלו נפל על האדמה." הוא מתמצת בדאגה ומביט במיקטוקו.

"ה-הם מחפשים את ה… ט-טלפון." מיקטוקו מאשר בהנהון, בולע את רוקו. "הש-השאר, כפ… כפי שפקד-פקדת בנסיעה, מקיפים את ה… חללי-ללית."

"תנו לי רגע להבין," מיס מיקטונגה קוטעת את שיחתם על התנהלות השוטרים סביב היעלמותו של השוטר מיקטוש, "השוטר הזה שלכם הגיע לכאן באמצע הלילה, הקליט לכם הודעה שהוא נמצא פה, ההודעה נקטעה על ידי צלילי חשוד וכעת אתם פה על מנת למצוא אותו?"

"מדוייק ביותר," מהנהן מר מיקהאריס. "ועד כה שמרנו על קור רוח מדי זמן! עלינו לפעול במהירות לפני שנאבד אותו משטח."

גם החוקרים וגם השוטרים שמעו על היעלמותו של השוטר ממיקמק סיטי. רובם מחפשים את הטלפון של מיקטוש שנפל אי שם באזור והשאר עומדים סביב החללית, אם הם כבר פה אז שיעבדו על שתי החקירות במקביל. הם אבודים וחסרי אונים, אין להם שמץ של מושג איך הם אמורים לפתוח את החללית. כמה מהחוקרים מתחילים לדבר על שדות מגנטיים שאולי מפעילים את דלת החללית, וממלמלים משהו מספר של איזה פרופסור לפיזיקה אחד, אבל בשביל השוטרים אלו פשוט היו שטויות - בשבילם כוח מוביל בהרבה.

מר מיקהאריס משוחח בנייד שלו עם ראשי האתרים שסביב החורשה, מנסה לברר אם ישנם מצלמות באזור שיעזרו לו לאתר את השוטר מיקטוש. בדיוק כשמר מיקהאריס מנתק את השיחה בדאגה לאחר שהם בישרו לו שאין מצלמות באזור כי אינם ראו בכך צורך, אחת החוקרות הבודדות של אלווד-מיק רצה לעברו כשהיא אוחזת בטלפון נייד.

"מצאתי את הטלפון שלו!" היא קוראת בשמחה עם עיניים מוארות, מושיטה את הנייד למר מיקהאריס. "זה זה? זה הטלפון שלו?"

השוטר מיקטוקו, שעומד לא רחוק מהם, ממהר אליהם. כשהוא רואה את הטלפון שמחזיקה בו החוקרת של אלווד-מיק הוא מהנהן באישור כי זהו אכן הטלפון של השוטר מיקטוש.

"פנטסטי!" צוהל מר מיקהאריס ומסתכל בשוטר מיקטוקו, "איזה יישומון דיברת עליו קודם, השוטר מיקטוקו?"

"אפ-אפליקציה כזאת…" הוא מדליק את הטלפון במהירות ומקליד את הסיסמא, "הוא סיפ-סיפר לי שהוא התקין או… אותה. ז-זה מצלם מה… מהמצלמה הק-קדמית כל הזמן למקרים ש… שמישהו יגיע ב-בלי רשות."

"אדיר!" החוקרת של אלווד-מיק שמצאה את הטלפון קורא בשמחה, "נוכל לראות מה צולם שנייה לפני שהטלפון נפל לו מהידיים! זה גדול, זה גאוני! נוכל לראות מה קרה לו! הלוואי שזה יעזור לנו למצוא אותו." היא מוסיפה בתקווה.
ההתרגשות שלה גורמת למר מיקהאריס לחבב אותה, ואפילו מיקטוקו - המתעסק בטלפון של מיקטוש - מחייך מעט למשמע קולה הנלהב.

"הנה." מציג מיקטוקו את הסרטון שצולם בלילה שהיה באופן אוטומטי, מצטופף ליד החוקרת וליד מר מיקהאריס.

בסרטון ניתן לראות מקרוב את השוטר מיקטוש בעודו מקליט את ההודעה לשוטר מיקטוקו, ושנייה לאחר מכן, לחלקיק שנייה אחד, מופיע חצי ראש של יצור ששלושתם לא ראו מעולם, מושך את השוטר מיקטוש מהצד ומניח לנייד ליפול על הקרקע. מיקטוקו ממהר לקחת פיקוד ומחזיר את הסרטון אחורה, עוצר אותו בדיוק על השנייה בה נראה חצי מהיצור המוזר ההוא. צורת הראש שלו דומה לראש של מיקמק, רק מעוגלת יותר. בפניו שקועות שלוש עיניים חסרות קשתיות, אלא רק צבען ברק ירוק-כחול שמזכיר עיניים של זבוב. את הפה והאף הקטנים כמעט ולא ניתן לראות במצלמה, והידיים שלו לא נראות בכלל.

"מה פשר הדבר הזה…" ממלמל מר מיקהאריס לעצמו, מכווץ את גבותיו בתדהמה.

"אימלא," החוקרת של אלווד-מיק נראית מבוהלת אך עם זאת גם מאוד מרוגשת, "קולטים מה זה? זה יכול להיות רק דבר אחד-"

"חייזר," השוטר מיקטוקו משלים אותה ומציץ לעבר החללית, מצביע אליה באיטיות. "ה-הוא יצ… יצא משם."

מוקדש ל תחייכי_תשמחו_תנצלו_את_החיים_^^
10
4
243


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
12/08/2022   13:10 צוציה6  4
אוהת את הסיפור ואת מציירת מושלם!!!
תמשיכי כך
11/11/2021   14:54 טיחוש123  3
חולה על הכתיבה שלך!!
07/11/2021   14:51 דמבלדור94  2
ואווו סיפור ממש יפה!
06/11/2021   20:59 אילה229  1
כל הכבוד מהמם