קהילה - היצירות של אנוברסיטה
אנוברסיטה
13
15

שיעור מספר 6 בבית ספר חברים 11/11/2021

"שלום לכל התלמידים של בית ספר חברים כאן אבשלום קסם שיעור זה מומלץ למסלולים אלה : החוקרים , התיירותים , המלאכים , הסת"ל "
בשנת 1945 המריאו חמישה מטוסים , אלה היו מפציצים של חיל הים האמריקאי אבל הם לא רצו להשליך פצצות אלא טסו לטיסת אימונים , הם התכוונו לטוס לכיוון מזרח מעל האוקיינוס ואז להמשיך ולחזור , הטיסה הייתה אמורה להיות שעתיים , היא נקראה טיסה 19 , אבל לא ברור למה הטייסים איבדו את הדרך , המצפנים התקלקלו , והם לא הצליחו ליצור קשר , המטוסים עד סוף היום נעלמו , נשלח מטוס נוסף לחפש אותם וגם הוא נעלם , אף אחד לא יודע מה קרה עד היום , מספרים שמשולש ברמודה גורם לדברי מגנטים וכו'... ,
בצפון משולש ברמודה נמצאת ברמודה , בחלק של ארצות הברית ( אפשר להגיד הקרוב לארצות הברית ) נמצאת מיאמי והחלק הדרומי של משולש ברמודה זה פורטו ריקו , המים במשולש ברמודה עמוקים מאוד ! , במשך שנים טבעו עוד ועוד ספינות , והתרסקו עוד ועוד מטוסים ועד היום לא יודעים למה זה קורה .
משימת זכות :
המציאו תאוריה למה זה קורה , כאילו במסלול המלאכים יכולים לקחת סיפור ממיתולוגיה , במסלול החוקרים והסת"ל יכולים לאסוף אירועים שקרו בהיסטוריה ולקשר אותם , בקיצור המציאו תאוריה למה זה קורה .
מקור מידע -
הספר
" איפה זה משולש ברמודה "

______________________________________

עדכונים :
עש פרח ציניו וגלי תמר רוטון
השיגו נקודת חברות על זה שעש פרח ענתה לגלי בשאלה באנגלית בדף מטלות הכתבה

מוקדש לכולם, עשילא2000, אלכסיס3490
1
37


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה