קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 81 – תכנון וגיבוי תוכן היצירות שלכם 14/11/2021

"שלום לכל התלמידים שמעוניינים לשפר את תוכן היצירות בקהילה שלהם. בשיעור זה תקבלו מידע שבו תוכלו להשתמש בשביל לדעת מראש איך תוכן היצירה שלכם נראה ולשפר אותו" (כולל אפשרות לגבות).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

שיעורים רלוונטים:
שיעור 17 – כשאין אנטר (שיעור חירום)
שיעור 33 - הקהילה
שיעור 78 – איך להוסיף קישורים ליצירות בקהילה

בתור התחלה, פתחו מסמך וורד (Word) במחשב שלכם. בשלב הבא, וודאו כי גודל המסמך הוא A4. את גודל המסמך תראו בקטגוריה "פריסה" המופיעה בסרגל הכלים למעלה. לאחר מכן, חזרו אל הקטגוריה "בית" ובדקו שגודל הטקסט הוא 11 והפונט הוא "Ariel". לאחר מכן, הכנסו לקטגוריה "תצוגה" וסמנו ב-☑ את האפשרות "סרגל". בראש הדף למעלה יופיע סרגל המייצג את האזור הכתוב על הדף. גררו מעט את החלק האפור של הכתוב על הדף בצד שמאל של הסרגל, כך שהאורך ישתנה ל-15 וחצי.

לאחר שהשלמתם את כל ההוראות המופיעות בפסקה למעלה, יש לכם מסמך המוכן לכתיבת תוכן של יצירה, המתאים כמעט באופן מושלם למקום של המילים ביצירה. כעת, שמרו את המסמך במחשב שלכם במקום שבו תזכרו למצוא אותו והחלו לכתוב את תוכן היצירות שלכם שם.

המלצה אישית:
הכינו מסמך אחד ליצירות שעדיין לא שלחתם ומסמך אחר ליצירות שכבר עלו לקהילה, בשביל שיהיה לכם גיבוי ליצירות שכבר עלו. גיבוי תוכן היצירה יעיל לכמה מקרים.

1. במידה ואתם מעוניינים למצוא משהו מסוים שכתבתם ביצירה מהעבר, תוכלו להשתמש באפשרות "ניווט" שאותה ניתן לפתוח בכל מסמך וורד באמצעות המקשים "Ctrl + F" בשביל לחפש במסמך מילים שיובילו אתכם לשם.

2. במקרה שתחליטו למחוק את היצירה ותבקשו זאת מצוות מיקמק. זה נועד גם למטרות נוסטלגיה וגם למקרה שתרצו להעלות שוב משהו מהעבר ו/או להיזכר בו.

3. במידה וצוות מיקמק ימחקו את היצירה שלכם מסיבות שלהם, בשביל שתוכלו לברר איתם מה ביצירה לא התאים להם ולשנות אותה לפני שאתם שולחים אותה שוב. זכרו שאם צוות מיקמק מבקשים שלא תפרסמו נושא מסוים, עליכם להקשיב להם ולכבד את בקשתם. זכרו כי בתור המנהלים של הפורמט, צוות מיקמק אחראים לוודא שהתוכן מתאים לקהל היעד ולא פוגע במשתמשים. לכן, אם הם החליטו שלא לתת מקום לנושאים מסוימים בקהילה, יש סיבה לכך. בנוסף על כך, אם חשוב לכם לפרסם משהו שצוות מיקמק לא מסכימים לכם, אתם עדיין יכולים לפרסם אותם בפלטפורמות אחרות.

משימת זכות רב-פעמית:
היכנסו אל התקנון של צוות מיקמק. העתיקו חלק מהתקנון והסבירו עליו. מכיוון שלא ניתן לשים קישור תקין לתקנון של צוות מיקמק, עליכם למצוא את התקנון בעצמכם. בשביל להגיע לתקנון, עליכם להיכנס לאתר של מיקמק בדפדפן ולגלגל לתחתית הדף. תמצאו שם כפתור שעליו מופיעות המילים "תנאי השימוש". בלחיצה על כפתור זה תגיעו לדף של התקנון שיצרו צוות מיקמק.

חלוקת נקודות:
5 נקודות אישיות – הופעת הסעיף המועתק עם המילים המדויקות שלו מתוך התקנון של צוות מיקמק.
5 נקודות אישיות – הסבירו במילים שלכם מה המשמעות של הסעיף שהעתקתם.
5 נקודות אישיות – הסבירו במילים שלכם למה חשוב לדעתכם שהסעיף הנבחר מופיע בתקנון.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, הריiןשני, 1עומריקו18, סנצרל27276, אריסטי6319, רונלדוהמ25
8
1
142


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
18/11/2021   17:37 עמיחי109  1
היי מילי,
חברי, יוחכץמיק10 שמו, רוצה להצטרף למיקסקול.
שלחתי לך הודעת חברות על מנת שתאשרי. אגיד לו לשלוח גם.