קהילה - היצירות של mili11
mili11
337
540

שיעור 85 – חתונה במיקמק סיטי 28/11/2021

"שלום לכל המיקמקים שמעוניינים יום אחד להתחתן כאן במיקמק סיטי. היום נלמד על אפשרויות שונות המומלצות לטקסי חתונה מסורתיים כאן במיקמק סיטי" (ודברים שחשוב לכם לדעת על זה בתור שחקנים).

לפני שנמשיך לשיעור - מוזמנים להשלים את השיעורים הקודמים. קישורים באתר של מיקמקי העיר.

מיקמקים שבוחרים להתחתן במיקמק סיטי, הם מיקמקים המעוניינים לאמץ ולחיות ביחד עם מיקמק אחר למשך כל חייהם התוך משחקיים (בתור דמויות במיקמק סיטי). בתור שחקנים, עליכם לזכור כי מדובר רק בחתונה של הדמויות שלכם, וכי אתם לא באמת מכירים את השחקן של הדמות שאיתה אתם מתחתנים.

שיעור 59 – בטיחות ברשת
לפני שאתם מתחתנים, חשוב שתקראו את שיעור מס' 59, העוסק בבטיחות ברשת. שיעור זה יזכיר לשני הצדדים שמתחתנים בעולם התוך משחקי לשמור את המידע מהעולם החוץ משחקי לעצמם, כך שגם אם התחברתם מאוד אחד לשני כדמויות, עדיין תהיו מוגנים לגמרי כשחקנים.

לאחר שקראתם את כללי בטיחות ברשת, וכמובן בתנאי שאתם מרגישים שהדמויות שלכם מתאימות להיות זוג, אתם יכולים לארגן לכם את החתונה שלכם בהתאם לרצונות המשותפים שלכם. זכרו לתאם ביניכם את פרטי החתונה. ניתן להשאיל רעיונות לחתונה שלכם משיעור זה.

1. בחירת אזור החתונה – מומלץ לבחור בחצר פרטית שכוללת בה חופה ומקומות ישיבה לאורחים. ניתן לצרף לחצר קטלוגים של אוכל, המאפשרים לאורחים להנות מארוחה טעימה בזמן שהם ממתינים לטקס החתונה ולהגעתם של אורחים נוספים.

2. בחירת הלבוש של הזוג המאושר – לבנות מומלצת שמלת חתונה לבנה. לבנים מומלצת חליפה. את שתי התלבושות האלה ניתן למצוא בקטלוג החורף של שנת 2011 שאליו מגיעים דרך האפשרות "קניות" בסרגל הכלים למטה, בקטגוריה "מיק סטייל".

3. תכנון זמן האירוע – מומלץ לארגן הזמנה הכוללת תאריך, יום, ושעה. מומלץ לכתוב את שעת ההתחלה כ-5 עד 10 דקות לפני הזמן בו מתוכנן טקס החופה, בשביל שאורחים שמאחרים מעט לא יפספסו את טקס החופה. פרט שמומלץ לכתוב בהזמנה, הוא שהאורחים יכולים לקחת הגנה מפני כישופים לפני החתונה, וכי אין לפתוח שעשועונים בזמן טקס החופה. שעשועונים וכישופים בזמן טקס החופה היוו סיבות לארגן חתונה כאירוע פרטי, אך במידה ואתם רוצים שהוא יהיה פתוח למיקמקים רבים, כדאי שתוודאו שהם ידעו איך הם מגינים על עצמם מפני כישופים, וכי זה אסור לפתוח שעשועונים בזמן טקס החתונה שלכם.

בין שתי שורות עם 4 הסמלים של הקלפים מופיע מבנה הטקסט המומלץ להזמנה לחתונה:

♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧

הנכם מוזמנים לחתונה של _____ ו_____ ♡

יום ____ | תאריך __/__/__ | שעה ____:____ | שרת _____ | מיקום החתונה: ______________

נא לבוא עם: לבוש חגיגי, הגנה מכישופים (ניתן להשיג מהשיקוי בחנות הקסמים שביער) ומצב רוח טוב !

♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧ - ♤ - ♡ - ♢ - ♧

כמו שכבר הוזכר קודם לכן, כל מה שכתוב בשיעור זה הוא בגדר המלצה. המטרה של יום החתונה של הדמויות שלכם, הוא לעשות לכם כיף גם בתור הדמויות וגם בתור המשתמשים.

טיפים לקבלת הפנים של האורחים באירוע החתונה:

1. במידה ואתם רוצים חתונה גדולה עם כמה שיותר אורחים, הזמינו אותם להזמין את החברים שלהם דרך המיקטוק. כך יגיעו עוד ועוד מיקמקים לחתונה שלכם על כל אורח שהגיע ומעוניין להזמין חברים.

2. קבלו את האורחים בקבלת פנים נעימה. שאלו אותם איך היה היום שלהם והחלו איתם שיחת חולין.

3. ניתן להזמין מיקמקים שיעבדו אצלכם בחתונה. אתם יכולים להזמין מלצרים, להקה, מופע סטנדאפ או כל דבר אחר שיעסיק את האורחים שלכם עד תחילתו של טקס החתונה. מומלץ לבדוק את איכות העבודה של המיקמקים שאתם מזמינים לעבוד אצלכם לפני החתונה עצמה, בשביל שתדעו אם הם מתאימים לכם, וכדי לתאם מולם סימן שלפיו הם ידעו מתי תורם לבצע את התפקיד שלהם ומתי תורכם להמשיך לטקס החופה.

בחתונה עצמה, כאשר מתחיל טקס החופה, נהוג שיש מיקמק שמשמש בתור רב, שהוא מקיים את הטקס של החופה. נהוג כי אותו המיקמק נבחר בעקבות הקרבה שלו אל שני המיקמקים שאותם הוא מחתן, על ידי שניהם. טקס החתונה במיקמק סיטי קצר מטקס החתונה החוץ משחקי.

בנוסף לתפקיד הרב בחיתון הזוג המאושר, יש לו תפקיד נוסף – ניהול האורחים. על הרב לדאוג שהאורחים ידעו מתי לשבת (ואיפה אם יש מקום מסוים שבחרתם שבו הקהל ישב), מתי הקהל ימחא כפיים, מתי כולם יגידו "מזל טוב" לזוג המאושר, מתי כולם עוברים לרקוד (ניתן להוסיף רחבת ריקודים לאירוע החתונה) ועוד.

טיפים לטקס החתונה עצמו:

1. בחתונה כל אחד בתורו מקריא לשני טקסט שהוא כתב לעצמו. הטקסט מספר על הקשר בין שניהם עד רגע החתונה ומביע את האהבה שלהם אחד לשני (בתור הדמויות כמובן). חשוב לוודא שניתן לכתוב את הטקסט בצ'אט של מיקמק. מומלץ לספר למיקמק שמתחתנים איתו את הטקסט שכתבנו לו, בשביל שנדע אם הטקסט מתאים לו.

2. לפני הטקסטים האישיים, הרב אומר לקהל "התכנסנו כאן היום כדי לחגוג את החתונה של ___ ו____". הרב יכול להוסיף מילים אישיות לגבי מהי אהבה. מומלץ לתאם גם את הטקסט של הרב מול זוג המיקמקים שמתחתנים, בשביל שהם ידעו למה לצפות ויוכלו להוסיף כמה מילים משלהם.

3. חשוב לבחור את משפט סיכום טקס החופה. משפט סיכום יכול להיות "אתם יכולים" ואז אימוג'י של נשיקה בבועת דיבור, "אני מכריז עליכם כזוג נשוי", "אני מזמין את החתן והכלה לריקוד הראשון שלהם" או כל דבר אחר שמרגיש לכם נכון לסגור איתו את טקס החתונה. כמו כל הפרטים בחתונה, גם את הפרט הזה חשוב לתאם, בשביל ששניכם תרגישו בנוח איתו.

אפשרויות איסוף זכרונות מהאירוע:

1. תמונות – ניתן להזמין מיקמק שיהיה הצלם הרשמי של האירוע. מומלץ לצלם בעצמיכם תמונות לזכרון. כמובן שניתן להזמין גם את האורחים לצלם כמה תמונות. את התמונות ניתן להעלות לקהילה. זכרו לבקש שיקדישו לכם יצירות עם התמונות. בעתיד, תוכלו ליצור מהן אלבום זכרונות משלכם.

2. סרטון – למי שיודעים איך לצלם את המסך בוידיאו (יש כמה אפשרויות חינמיות), אתם יכולים לצלם ואף להעלות ליוטיוב, עם אישור מבן/בת הזוג כמובן. במידה ואתם מעלים את הסרטון ליוטיוב, מומלץ להודיע על כך לאורחים במסיבה, ואף לכתוב על כך מראש בהזמנה למסיבה.

3. טקסט – אתם יכולים לכתוב לעצמיכם את מה שקורה בזמן האירוע. את המידע שאתם אוספים, אתם יכולים להעלות ליצירה בקהילה. הזכרונות שלכם יכולים להישמר טוב גם כסיפורים של טקסט. מומלץ לא לכתוב את הטקסט עצמו בזמן המסיבה, במידה ואתם רוצים להתרכז בלשחק את הרגע.

המלצות לחיים ביחד אחרי החתונה:

1. חלופה לטבעת – בעולם החוץ משחקי, טבעת היא סמל לזוג נשוי המחבר ביניהם. אתם יכולים לבחור פריט משותף אחר שיסמל את זה שאתם זוג נשוי, כמו שרשרת, נעליים או כל פריט אחר שאתם אוהבים ושלשניכם יש אותו, או משהו דומה.

© קרידיט לזוג מריאן ונור אש (מיאלי11 + מיאלו11) על סעיף זה, המתבסס על זוג שרשראות השעון שלהם, המייצגים את היותם נשואים (בתור הדמויות שלהם כמיקמקים) מאז שנת 2012.

2. מגורים משותפים – בחרו איזה מהבתים שלכם יהיה הסלון ואיזה יהיה החדר המשותף של שניכם, או כל סידור אחר שמרגיש לכם נכון. הזמינו חברים להתארח אצלכם בסלון המשותף שלכם. בדקו אם זה מתאים לשניכם לנסות לתכנן ביחד איך ייראו הבתים שלכם כאשר אתם משנים אותם. אתם יכולים גם לבחור שלכם לא מתאים שהבית שלכם יהיה משהו משותף, ולהפוך אותו לעבודה שלכם, או אפילו לא לקבוע מה הוא ולא להשתמש בו ביחד לבינתיים. מצאו את הדרך שמתאימה לכם.

3. לבלות ביחד – הזמינו אחד את השני לאירועים שאתם שומעים עליהם. אין כמו ללכת כזוג לאירוע, בין אם זה מדי פעם לבקר במיקפה או ללכת לסרט, לבין אם מדובר ביום-הולדת של חבר של בן/בת הזוג שלכם. חגגו יחד את החגים, השלימו משימות ביחד, תצאו לשחייה ביחד, תנסו לנצח בשעשועונים יחד וכל דבר נוסף שתרצו לעשות ביחד.

זכרו שגם החיים ביחד אחרי החתונה שווים תיעוד. אתם יכולים להמשיך לצלם את עצמיכם בתור זוג מבלים ומשתתפים בכל מיני פעילויות שונות, לכתוב בתוכן של היצירות שלכם דברים משעשעים ומעניינים שקורים לכם בכל בילוי משותף שלכם ועוד.

קישורים לשיעורים נוספים הקשורים לנושא של שיעור זה:
שיעור 4 – תהליך האימוץ
שיעור 33 – הקהילה
שיעור 3 – סוגי עבודות במיקמק סיטי
שיעור 53 – מדריך 20 סעיפים למשפחה במיקמק סיטי
שיעור 66 – העסקת עובדים
שיעור 76 – הרשמה לפעילויות נוספות במיקמק סיטי
שיעור 78 – איך להוסיף קישורים ליצירות בקהילה
שיעור 81 – תכנון וגיבוי תוכן היצירות שלכם
שיעור 84 – בחירת שם דמות

משימת זכות רב-פעמית:
מצאו במיקמק סיטי מיקמקים שהם זוג (לא חובה נשואים). שאלו אותם שאלה אחת. שתפו מה התשובה שהם ענו. צלמו תמונה שלכם עם שניהם במקום שבו אתם פוגשים אותם (עם אישורם).

חלוקת נקודות:
5 נקודות אישיות – הופעת השאלה ששאלתם אותם בתוכן היצירה.
10 נקודות אישיות – הופעת התשובה של כל אחד מהם בתוכן היצירה.
5 נקודות אישיות – הוספת קישור לשיעור הזה (מס' 85) בתוכן היצירה.
10 נקודות אישיות – הופעת שם המשתמש של כל אחד מאלה ששאלתם.
5 נקודות אישיות – אם לאחד המרואיינים יש שם דמות ותכתבו גם אותו.
10 נקודות אישיות – הקדשה לכל אחד מהם בהקדשות של היצירה.

שאלות? לחצו כאן ושלחו את השאלות שלכם בתגובות (נא לקרוא את הוראות טופס השאלות והתשובות).

מוקדש ל הזמנות-להירשם-כתלמידים-ואו-יתומים-ואו-לאמץ, חחח865, פיקה12312, מיני1065, אדוןStar, דוגמן77, שלום4178
11
3
149


  הוספת תגובה
שם מיקמק
תגובה
 
 
09/12/2021   20:31 היפה1926  3
שלום מילי!!
אני מעוניינת להצטרף לבית היתומים מיקסיקול
זה אפשרי?

אשמח להצטרף!
30/11/2021   14:45 פנטזיה31  2
שלום מילי!
אני מעוניינת להצתרף לבית היתומים מיקסקול.
אפשרי?
30/11/2021   11:04 איילת4560  1
היי מילי.
לגבי החוויות את צודקת, לפני שבעלי ואני התחתנו היינו יוצאים למלא הרפתקאות יחד ונהנו וגם כיום זה כך כמו שכתבת מסיבה לחברים או סתם בית מלון ותודה שכתבת על מיקפוליקו הלכנו יחד לבית מלון שם ליום נישואין ויש לך הרבה מקורות ידע טובים מקווה שתמשיכי בשנים הבאות.
איילת בראמלי